Frk nysgjerrig Skrevet 13. september #1581 Skrevet 13. september J.. skrev (20 minutter siden): Forøvrig enig,men det er ikke båndtvang nå. Nei, ikke nå, men Nina driter i det mellom April til August også 6
JojoMoyes Skrevet 13. september #1582 Skrevet 13. september Frk nysgjerrig skrev (3 timer siden): Nei, ikke nå, men Nina driter i det mellom April til August også Nina driter i alle ting hun for det er egne regler for sånne spesielle damer som henne 🤦🏼♀️ 6
Sol Rampelyset Skrevet 14. september #1583 Skrevet 14. september Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Tråden stenges midlertidig da den kun handler om ikke-offentlig personer for tiden. Sol, admin. 2
M.H85 Skrevet fredag kl. 21:27 #1584 Skrevet fredag kl. 21:27 JojoMoyes skrev (På 13.9.2025 den 14.42): Nina driter i alle ting hun for det er egne regler for sånne spesielle damer som henne 🤦🏼♀️ Hun lager sine egne samfunns regler. Og er frekk nok til å ikke bry seg om normale skikk og bruk😀 Tenk å måtte bo med en slik person.... Hun styrer det huset , hun har alle i bånd...ja unntatt hundene da..bokstavelig talt. Gidder jo ikke gå vanlig tur hun vet du i bånd som andre gjør, så de får springe løst. 7 1
Love2017juni Skrevet lørdag kl. 21:31 #1585 Skrevet lørdag kl. 21:31 Ikveld burde vel alle snappene til Nina vært merka reklame? 🤔 Hun hadde fått gratis billetter på vip… 3
Ab85 Skrevet lørdag kl. 22:03 #1586 Skrevet lørdag kl. 22:03 Love2017juni skrev (30 minutter siden): Ikveld burde vel alle snappene til Nina vært merka reklame? 🤔 Hun hadde fått gratis billetter på vip… Hun får ikke lønn/betalt fra snap. Er som deg og meg som snapper 1
guriland Skrevet lørdag kl. 22:09 #1587 Skrevet lørdag kl. 22:09 Ab85 skrev (4 minutter siden): Hun får ikke lønn/betalt fra snap. Er som deg og meg som snapper Meeen hun burde ikke snappe når hun har twize drinks for mye, lite kledelig og en ser folk trekker seg unna. 6
Sofie12 Skrevet søndag kl. 00:23 #1588 Skrevet søndag kl. 00:23 guriland skrev (2 timer siden): Meeen hun burde ikke snappe når hun har twize drinks for mye, lite kledelig og en ser folk trekker seg unna. Nei, spar deg.
merry Skrevet søndag kl. 09:45 #1589 Skrevet søndag kl. 09:45 (endret) guriland skrev (11 timer siden): Meeen hun burde ikke snappe når hun har twize drinks for mye, lite kledelig og en ser folk trekker seg unna. Enig skrålete og full på boksekampen i går, flaut hun tenker det er bra content Endret søndag kl. 09:47 av merry 2
Lesehest1 Skrevet søndag kl. 09:52 #1590 Skrevet søndag kl. 09:52 merry skrev (6 minutter siden): Enig skrålete og full på boksekampen i går, flaut hun tenker det er bra content Det virker som hun er med på alt av store begivenheter som er i Stavanger. 1
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 18:28 #1591 Skrevet søndag kl. 18:28 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 1
siesta Skrevet søndag kl. 21:22 #1592 Skrevet søndag kl. 21:22 Lesehest1 skrev (11 timer siden): Det virker som hun er med på alt av store begivenheter som er i Stavanger. Ja det er hun. Trorcikke det er mye hun går glipp av. 1
M.H85 Skrevet søndag kl. 21:25 #1593 Skrevet søndag kl. 21:25 siesta skrev (1 minutt siden): Ja det er hun. Trorcikke det er mye hun går glipp av. Og tror hun er dronningen overalt, noe hun ikke er for andre kan man vel si 😅 Hun er alltid tilstede på ALT i Stavanger. Det er i grunn meget merkelig når hun er 50+, så dårlig som hun påstår hun er mtp hun er uføretrygdet. Men tydeligvis mye energi🙈 1 4
Lesehest1 Skrevet søndag kl. 23:05 #1594 Skrevet søndag kl. 23:05 M.H85 skrev (1 time siden): Og tror hun er dronningen overalt, noe hun ikke er for andre kan man vel si 😅 Hun er alltid tilstede på ALT i Stavanger. Det er i grunn meget merkelig når hun er 50+, så dårlig som hun påstår hun er mtp hun er uføretrygdet. Men tydeligvis mye energi🙈 Hun har nå sagt at hun ikke liker å vise det når hun har det vondt, og det er noe vi ikke kan se. Kanskje hun hviler før og etter ting, og tar hensyn ellers. Hun trenger nok noen opplevelser i hverdagen når hun kan. 1 4
Love2017juni Skrevet i går, 12:33 #1596 Skrevet i går, 12:33 Lesehest1 skrev (13 timer siden): Hun har nå sagt at hun ikke liker å vise det når hun har det vondt, og det er noe vi ikke kan se. Kanskje hun hviler før og etter ting, og tar hensyn ellers. Hun trenger nok noen opplevelser i hverdagen når hun kan. Du kan umulig ha følgt henne? Hun reiser fra festival til festival med turbojugen(?) , eneste hun rekker innimellom må Være og vaske klær. Dette er godt dokumentert hele sommeren. Friske middelaldrende damer hadde aldri klart det livet hun lever fra mai-september hvert år.. 11
Lesehest1 Skrevet i går, 12:39 #1597 Skrevet i går, 12:39 Love2017juni skrev (1 minutt siden): Du kan umulig ha følgt henne? Hun reiser fra festival til festival med turbojugen(?) , eneste hun rekker innimellom må Være og vaske klær. Dette er godt dokumentert hele sommeren. Friske middelaldrende damer hadde aldri klart det livet hun lever fra mai-september hvert år.. Jeg følger med innimellom, ja. Og jeg er enig i at hun er veldig mye på farten! Jeg prøvde bare å være litt positiv, da det er så mye pes. Og jeg ville nevne det med at vi ikke kan se smerter. Mange uføre med usynlig sykdom får høre det når de er utenfor hjemmet, men man vet ikke alltid hvordan de har det. Nina deler mye da, og jeg skjønner ikke hvordan hun har så mye energi. Men hun hviler nok mye utenom reiser og festivaler. 1 1
Tessa12 Skrevet i går, 12:43 #1598 Skrevet i går, 12:43 Lesehest1 skrev (2 minutter siden): Jeg følger med innimellom, ja. Og jeg er enig i at hun er veldig mye på farten! Jeg prøvde bare å være litt positiv, da det er så mye pes. Og jeg ville nevne det med at vi ikke kan se smerter. Mange uføre med usynlig sykdom får høre det når de er utenfor hjemmet, men man vet ikke alltid hvordan de har det. Nina deler mye da, og jeg skjønner ikke hvordan hun har så mye energi. Men hun hviler nok mye utenom reiser og festivaler. Men, i sommer var de jo på kontinuerlig reise i ukesvis, kun hjemom å pakket på nytt. 5
Lesehest1 Skrevet i går, 12:50 #1599 Skrevet i går, 12:50 Tessa12 skrev (6 minutter siden): Men, i sommer var de jo på kontinuerlig reise i ukesvis, kun hjemom å pakket på nytt. Ja, det var mye. Jeg hadde ikke klart det. 1
Tante-Grusom Skrevet i går, 13:36 #1600 Skrevet i går, 13:36 Hun virker elendig på dyrehold. De stakkars bikkjene skamklippes og barberes fordi pelsen ikke blir vedlikeholdt. Tenner råtner. Turer utgår. Og hun skal bli oppdretter? Nei og nei, dette er hun alt for sløv til. Stakkars dyr 4 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå