Gå til innhold

Nina Sprell Levende


garfunkel

Anbefalte innlegg

Å tro at man har monopol på vettet, jeg vet best holdning, og ikke være så veldig smart og opplyst er en farlig kombinasjon. Kanskje påtide at den dama bytter ut all realityen hun ser på med noe mer informativt og lærenyttig

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Team retriever skrev (4 minutter siden):

Er det bare meg eller er Nina blitt enda mer høy på seg selv?

Ja, merker det samme. Også det med ydmykhet/toleranse for andre/ulikheter. Synes hun viser en "jeg vet best holdning", som iallefall ikke kom så godt til syne tidligere. Merker en endring, i negativ retning ettersom følgertallet har økt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team retriever skrev (11 minutter siden):

Er det bare meg eller er Nina blitt enda mer høy på seg selv?

Hun har endret væremåte mye siden jeg begynte å følge henne, og ikke til det positive dessverre

Det som gjør at jeg vurderer å avfølge henne er denne besserwisser-holdningen hennes til det meste, og hvis noen sier seg uenig så setter hun i gang med «Voksenopplæring» der hun i etterkant puster ut og sier det er så slitsomt for henne med å bedrive voksenopplæring. Ingen har bedt henne om det, så hun kan spare seg og slippe å bli så sliten

Forstår godt at hun er fornøyd med vekttap, og hun har gjort en god jobb. Men samtidig med vekttapet så har også kroppsfokus og «selvdigging» økt. Jeg synes heller ikke noe om at hun har så stort fokus på der i den grad at hun har ei tenåringsdatter som også blir dratt inn i det, Veien til spiseforstyrrelse hos unge mennesker er kort når det er så stort fokus på kalorier og sukkerfritt. I tillegg så aner hun ikke hvem som følger henne, og som også følger hennes anbefalinger om alt det sukkerfrie snopet hun bestiller fra tights.no og promoterer. Ja, man har selv et ansvar og kan avfølge, men mange, feks unge voksne og tenåringer vet ikke alltid sitt eget beste og klarer å ta valget om å avfølge. Siden Nina er mor til Dennis og ex-svigermor til Kristin så vil jeg tro at flere av deres følgere også følger Nina

Og veldig fokus på hvor kule og glade i festing hun og mannen er, på tur og med Turbojugend. Veldig opptatt av å ikke være A4, så fokusert på det at det blir nesten påtatt. 

Selv om Nina ikke viser ansiktet på barnebarnet så eksponerer hun han likevel i stor grad (jeg ville ha kjent han igjen på håret, måten å gå på, stemme, interesser) selv om Kristin og Dennis har bestemt at sønnen ikke skal vises frem. Jeg følger Kristin og hun fortalte nylig at hun har gått i seg selv og innsett at selv om hun ikke viser ansikt så eksponerer hun likevel, derfor har hun strammet inn helt når det gjelder eksponering. Dvs gutten skal ikke være synlig på nett i det heie tatt. Ingen filming bakfra eller bilde av en fot eller at han sykler i forveien. Ingen informasjon om interesser, personlighet osv. Han skal ikke eksistere i sosiale medier i det hele tatt (hurra for Kristin!) Veldig spent på om Nina kommer til å overholde de nye reglene under samvær.

Jeg vet ikke……vet bare at jeg likte henne bedre før. Hun burde gå i seg selv og reflektere over at hvis hun ikke liker å bli fortalt at det finnes andre måter å gjøre ting på så er det stor sannsynlighet at andre også sitter med kunnskap og har ikke behov for hennes ranter med voksenopplæring. Det er sjelden ei løsning som er den absolutte løsningen/svaret på noe

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Nina fortsette eksponering av barnebarnet. Filmer hele ungen bakfra inne og ute på sykkel. Også med stemme. Viser frem hvilke leker som er favoritten.

Utrolig dumt at hun ikke kan respektere at barnet skal være helt usynlig i sosiale medier når han er der på samvær. 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (På 2.4.2023 den 11.56):

Og Nina fortsette eksponering av barnebarnet. Filmer hele ungen bakfra inne og ute på sykkel. Også med stemme. Viser frem hvilke leker som er favoritten.

Utrolig dumt at hun ikke kan respektere at barnet skal være helt usynlig i sosiale medier når han er der på samvær. 

Vil jo si at Dennis eksponerer sønnen enda mer enn Nina.. Hjelper ikke med noe over ansiktet hans når halve ansiktet , håret og resten av kroppen er synlig. 

Men man må vel vise fram at man har samvær med barn, hvis ikke har det tydeligvis ikke skjedd..  Ser jo hvor mange meldinger Kristin har fått på at hun visst nok aldri er sammen med sønnen etter hun sluttet helt å eksponere. Flott at hun tok til seg kritikken ang eksponering. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener at huden hennes har reagert pga hun ikke hadde på seg 50 faktor, da hun satt ved en ovn inne?

At solfaktor beskytter mot vedovner var ny informasjon for meg 😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (15 minutter siden):

Hun mener at huden hennes har reagert pga hun ikke hadde på seg 50 faktor, da hun satt ved en ovn inne?

At solfaktor beskytter mot vedovner var ny informasjon for meg 😅

Hun har rosacea, så det er godt mulig huden har reagert på varmen fra ovnen da hun ikke har hatt noe beskyttelse 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Tessa12 said:

Hun har rosacea, så det er godt mulig huden har reagert på varmen fra ovnen da hun ikke har hatt noe beskyttelse 

Ja, men solfaktor hadde ikke hjulpet i det tilfelle ..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å se på snappene hennes flere ganger da de kommer opp i utforsk hos meg, men jeg orker ikke se på. Hun snakker så forbanna sakte, hvisker litt og smatter og ser henført på seg selv. :ler: 
Jeg skjønner ikke at noen gidder følge henne, hun er jo drit kjedelig. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (8 timer siden):

Jeg har prøvd å se på snappene hennes flere ganger da de kommer opp i utforsk hos meg, men jeg orker ikke se på. Hun snakker så forbanna sakte, hvisker litt og smatter og ser henført på seg selv. :ler: 
Jeg skjønner ikke at noen gidder følge henne, hun er jo drit kjedelig. 

Tja, jeg fant faktisk litt roen i de tingene du her drar fram som negativt. Synes hun har en beroligende nurturing stemme som fikk meg til å gire litt ned. 

Men jeg har sluttet å se på henne fordi jeg fant ut at det ble for mye urelevant. Usikker på om det har vært der hele tiden og at det bare tok tid å se det, eller om berømmelsen har endret henne litt. At hun skal drive å kjefte så mye rundt kommentarer hun får (som ofte er velmente faktaopplysninger) og i tillegg oute de som har skrevet til henne  synes jeg blir teit. Forbruket hennes også trekker ned.

Og som jeg har skrevet tidligere i tråden: mtp hvor fargerik og original hun selv er så synes jeg det var usmakelig av henne å snakke ned andre som valgte å skille seg litt ut. Ref den turen de hadde med turbo fansa. Da er jo hele poenget borte med å være inkluderende og akseptererende, om det kun er lov til å være annerledes på den måten DU synes er kul. Sikker på at den jenta ikke hadde veldig lyst til å komme på kameraet og snappen til Nina hvis hun visste hun skulle snakke henne og stilen hennes ned. Hun fremsto mest av alt smålig og sjalu.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar meg selv siden hun også gjør det🤦🏻‍♀️ 
klart rosacea blusser opp når hun sitter ved en varm ved ovn. 
men solfaktor hadde ikke hjulpet henne her, solfaktor hjelper ikke på varme fra vedovner! 
 

Blir bare en smule irritert når folk driver med feil info 😅

(har en mild grad rosacea selv til info) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avfulgte Nina for en stund siden og får henne opp på utforsk ennå, og bare tittet inn og hun står å forteller hvor høy og hvor mye hun veier😬 så provoserende synes jeg 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Avfulgte Nina for en stund siden og får henne opp på utforsk ennå, og bare tittet inn og hun står å forteller hvor høy og hvor mye hun veier😬 så provoserende synes jeg 

Tenker det var slik at folk kunne se hvordan de forskjellige plaggene så ut på en med den størrelsen? 
 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Avfulgte Nina for en stund siden og får henne opp på utforsk ennå, og bare tittet inn og hun står å forteller hvor høy og hvor mye hun veier😬 så provoserende synes jeg 

Så du videre så du vet hvorfor hun sa det? Sara E sa også både vekt og høyde da hun viste bikiniene nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville91 skrev (49 minutter siden):

Tenker det var slik at folk kunne se hvordan de forskjellige plaggene så ut på en med den størrelsen? 
 

Vekt foreller ingenting om hvordan plaggene ser ut på andre. Man kan se helt ulik ut selv om man er like høye og veier det samme.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne droppet vekt, den er jo helt ubetydelig ift klær da alle bærer vekten helt forskjellig. Høyden derimot er grei å vite og kanskje skrive at relevante mål på klærene, ikke henne, kunne sendes til de første interesserte. Klærene er jo for store til henne så mål og vekt på henne er jo helt urelevantant... Det jo greit for kjøper å ha noen mål på de litt strammere plaggene, så de vet de passer. Hva i alle dager hjelper det å vite at hun veier 71 kilo? Jaja, da fikk hun delt det også om vektnedgangen.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (16 timer siden):

Hun kunne droppet vekt, den er jo helt ubetydelig ift klær da alle bærer vekten helt forskjellig. Høyden derimot er grei å vite og kanskje skrive at relevante mål på klærene, ikke henne, kunne sendes til de første interesserte. Klærene er jo for store til henne så mål og vekt på henne er jo helt urelevantant... Det jo greit for kjøper å ha noen mål på de litt strammere plaggene, så de vet de passer. Hva i alle dager hjelper det å vite at hun veier 71 kilo? Jaja, da fikk hun delt det også om vektnedgangen.

Det er det jeg mener også. Jeg selv veier 65kilo, men ofte må jeg kjøpe bukse og over del i en str større pga at jeg har har ekstra mye hud pga vekt nedgang. Men jeg kjenner flere som veier det samma og er like høye som meg som bruker en helt annen str. For det har med fasongen vår. Jeg er kraftig bygd. Og er ikke så høy. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...