Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett årsak så er det åpenbart positivt for både barnebarna og foreldrene at hun er en så engasjert og tilstedeværende bestemor! Og er bv involvert så bør foreldrene prise seg lykkelig for at de har henne!!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon òg brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. Minner om at det ikke er tillatt å diskutere barnebarna eller deres foreldre som ikke eksponerer seg selv.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sagt det før , sier det igjen ,- all denne snappingen av bb burde   kun blitt delt   i en privat/familiegruppe. Fatter ikke hvilken glede dette gir henne, legge ut bb slik på det store internettet for alt og alle, flere ganger  i døgnet 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Sagt det før , sier det igjen ,- all denne snappingen av bb burde   kun blitt delt   i en privat/familiegruppe. Fatter ikke hvilken glede dette gir henne, legge ut bb slik på det store internettet for alt og alle, flere ganger  i døgnet 😕 

Det er jo skryt da ! Men jeg som bestemor til mange deler ikke sånt med andre enn familie så jeg forstår det ikke . Men det er ikke egentlig noe som helst med N jeg forstår meg på . Alt er veldig spesielt i mine øyne . 

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (20 minutter siden):

Det er jo skryt da ! Men jeg som bestemor til mange deler ikke sånt med andre enn familie så jeg forstår det ikke . Men det er ikke egentlig noe som helst med N jeg forstår meg på . Alt er veldig spesielt i mine øyne . 

Er en god blanding av skryt og si A men ikke B om situasjonen som sikkert handler om breakdownen før ferie. 

• Liker 3
Skrevet
guriland skrev (Akkurat nå):

Er en god blanding av skryt og si A men ikke B om situasjonen som sikkert handler om breakdownen før ferie. 

Ja som sagt er det mye som ikke henger på greip der . Men det skal jo absolutt deles . Jeg skjønner ikke hvorfor hun har offentlige profiler for min del . Og hun hadde fått seg et nakkedrag om det var mine unger hun herjet med på nett . 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet

Paradoksalt endte Nina opp som barnehagetante selv 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet

Jaggu godt vi er forskjellig . Viktig å fjerne ansiktshår ? Og du har en sykdom med irritert hud . Falske vipper er viktig tydeligvis . Men ser hun ikke hvor stygt det er med ettervekst konstant ??? Hadde klikket og hatt en dårlig hårdag hver eneste dag 🙈😂

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Jaggu godt vi er forskjellig . Viktig å fjerne ansiktshår ? Og du har en sykdom med irritert hud . Falske vipper er viktig tydeligvis . Men ser hun ikke hvor stygt det er med ettervekst konstant ??? Hadde klikket og hatt en dårlig hårdag hver eneste dag 🙈😂

Jeg synes de vippene hennes blir for voldsomme 😅🤭

• Liker 5
Skrevet
Purple Diamond skrev (7 timer siden):

Jeg synes de vippene hennes blir for voldsomme 😅🤭

Ja jeg har tilgode å se falske vipper som ser naturlig ut . Men jeg ser bare hennes naturlige farge spesielt når hun setter opp håret 😂🙈jeg hadde også en knæsj farge men det er ganske mange år siden . Hoved grunnen til at jeg gikk lei var at etterveksten var såååå synlig etter bare 1 uke 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja jeg har tilgode å se falske vipper som ser naturlig ut . Men jeg ser bare hennes naturlige farge spesielt når hun setter opp håret 😂🙈jeg hadde også en knæsj farge men det er ganske mange år siden . Hoved grunnen til at jeg gikk lei var at etterveksten var såååå synlig etter bare 1 uke 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Ja, enig. Har vært gjennom det samme, måtte jo ha farget hele tiden om det skulle holdt seg fint 😅

• Liker 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (3 timer siden):

Ja, enig. Har vært gjennom det samme, måtte jo ha farget hele tiden om det skulle holdt seg fint 😅

Ja derfor kuttet jeg ut både kort og farget hår . Har naturlig grått/lyst og lot det bare vokse . Men hun skal jo aldri la sitt naturlige gro ut . Kan jo forsåvidt skjønne det for hun har jo en kjedelig gråfarge under der , men hele håret ser bare veldig slitent ut når fargen er så utvasket i lengdene og alltid mye ettervekst på toppen . Men jeg slipper jo heldigvis å gå med det og føle meg ustelt 👍🥳

• Liker 7
Skrevet

Hvis hun skal ha sånn farge i håret, burde hun i hvert fall holde det ved like, ja!  Farge ettervekst oftere og kanskje bruke farget balsam i lengdene når hun vasker det. Nå ser det bare fælt ut hele tiden. (Like ustelt som plattingen utenfor inngangen deres. 😬)

• Liker 9
Skrevet
loffen skrev (45 minutter siden):

Hvis hun skal ha sånn farge i håret, burde hun i hvert fall holde det ved like, ja!  Farge ettervekst oftere og kanskje bruke farget balsam i lengdene når hun vasker det. Nå ser det bare fælt ut hele tiden. (Like ustelt som plattingen utenfor inngangen deres. 😬)

Ja det ser i mine øyne bare ufresht og ustelt ut . Hadde vært mye bedre med naturlig hårfarge  . Men hun tror jo antagelig at hun har et langt og vakkert hår sånn som hun drar det frem i trynet . Tenker med skrekk og gru på de stakkars ungene hennes . 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun sier at det ikke er lov for hunder å tisse i gaten der de bor, at hun derfor må passe på at de ikke tisser og er livredd for at de gjør det, men hvorfor har hun ikke hundene i bånd, så er det lettere å kontrollere hvor de går hen?

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
Skrevet
Tough cookie skrev (19 minutter siden):

Hun sier at det ikke er lov for hunder å tisse i gaten der de bor, at hun derfor må passe på at de ikke tisser og er livredd for at de gjør det, men hvorfor har hun ikke hundene i bånd, så er det lettere å kontrollere hvor de går hen?

Dronningen Nina har egne regler ! Hun vet best selv hva som er greit å gjøre 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Jeg tenkte akkurat som deg i dag

• Liker 9
Skrevet
Tough cookie skrev (16 timer siden):

Rett og slett fordi hun gir blanke f…i at det er båndtvang! Hun gjør som hun vil uansett. Ufordragelig oppførsel på den dama 

• Liker 5
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (8 minutter siden):

Rett og slett fordi hun gir blanke f…i at det er båndtvang! Hun gjør som hun vil uansett. Ufordragelig oppførsel på den dama 

Forøvrig enig,men det er ikke båndtvang nå.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...