Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Nytter ikke gi noen råd når de har en personlighet som mener de er viktigere og bedre enn alle andre, da får du bare hat og kritikk tilbake.  Sannheten er jo at hun er patetisk. Gikk forbi henne på barnemuseum i fjor kanskje sammen med barnebarnet sitt. Gud.. måten hun går med nesen i sky, brauter seg frem, snakker nokså høyt som om hun var den viktigste der 🤮  Måtte himle litt med øynene...👀

Måten hun snakker til mannen også, som han er et lite barn hun styrer over...

Mannen er jo verdens største harry tøffelhelt.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Mannen er jo verdens største harry tøffelhelt.

Ja det lyser lang vei. 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mange følgere hun har igjen nå snap , og hvorfor de gidder å følge . Det er jo stort sett sjøldigging eller huslige ting eller barnebarn og dyr . 

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Lurer på hvor mange følgere hun har igjen nå snap , og hvorfor de gidder å følge . Det er jo stort sett sjøldigging eller huslige ting eller barnebarn og dyr . 

24 700 ca. Aner ikke hvor mange hun har hatt?

Skrevet
mikrgu skrev (15 minutter siden):

Bare jeg som reagerer på hvor mye hun har de 2 minste barnbarna? ser ut som de nærmest bor med henne.

Du er nok ikke alene om det nei ! Men det er jo det eneste man ikke kan ta henne  på for det er vel det eneste normale/positive som skjer i det huset . 

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Du er nok ikke alene om det nei ! Men det er jo det eneste man ikke kan ta henne  på for det er vel det eneste normale/positive som skjer i det huset . 

Nei nei, jeg tenker ikke på henne. Men på barna hennes som overlater alle ansvar til henne… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Lesehest1
Skrevet

De er kanskje på jobb eller har studie? 
Det er nok ellers en glede for henne å få være med de så mye.

Skrevet
Tante-Grusom skrev (På 1.9.2025 den 9.49):

Vi burde alle egentlig unfollow. Hun vurderer jo å jobbe seg opp mot gul stjerne og tjene penger på snap. Vi har makten til å hindre at det skjer

Når en kan tjene penger på å vise seg selv åpne postpakker, vise frem hunder som springer , mann som tøfler rundt og også åpner postpakker.... ja da lurer jeg litt...

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Har Mille endelig blitt hørt, (av mor) om å   kunne verne om eget privatliv , eller er det bare tilfeldig at hun ikke er på mors snapp like ofte? ( ikke sett alle snapp fra Nina da, så meget mulig jeg "konkluderer" for  tidlig 😕 ) Kan ikke la være å tenke på hvor nitrist alenetiden hennes er, når man ser hva hun evner formidle ut.... 😕 Kjedelig (ironisk nok - fargeløs) kjærring! Når man vet hva som kan komme ut av kjeften henne, kan man med enkel forståelse skjønne hva som rører seg i toppetasjen hennes - eder & galle (når livet  som skulle leves ikke ble det man ønsket & trodde )  😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet
Tante-Grusom skrev (På 1.9.2025 den 9.49):

Vi burde alle egentlig unfollow. Hun vurderer jo å jobbe seg opp mot gul stjerne og tjene penger på snap. Vi har makten til å hindre at det skjer

Enig! Har gjort det. Har fulgt henne lenge men har blitt for falsk for meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Zhara skrev (29 minutter siden):

Enig! Har gjort det. Har fulgt henne lenge men har blitt for falsk for meg. 

Blokkert på snap for lenge siden , bare innom insta i ny og ne for å se om galskapen topper seg . Det gjør den jo forsåvidt 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg vært mor i barnehagen til hennes barnebarn så hadde jeg klikka i vinkel; dele snikbilder fra barnehagen på sin offentlige snap..🤯

Selv om hun kun deler bakhoder så kan det faktisk være barn som blir gjenkjent. Tenkt om dette er barn som bor på hemmelig adresse el. 

• Liker 4
  • Nyttig 21
Skrevet
Love2017juni skrev (19 minutter siden):

Hadde jeg vært mor i barnehagen til hennes barnebarn så hadde jeg klikka i vinkel; dele snikbilder fra barnehagen på sin offentlige snap..🤯

Selv om hun kun deler bakhoder så kan det faktisk være barn som blir gjenkjent. Tenkt om dette er barn som bor på hemmelig adresse el. 

Helt sant, jeg har gitt opp. Husker enda barnet i sommer hun hang ut og fy fasan for kjeft jeg fikk. Vel jeg har hatt en bil kjørende inn en bhg.port for å hente et barn som var funnet. Kjør på Nina spre det glade budskapet ditt til 20000 mennesker,cary on you!

• Liker 8
Gjest Lesehest1
Skrevet

Skal dere se «Ukjent nummer: Catfishing på high School» på netflix, så røpes det hvem som sto bak på snap nå.. Jeg så det, typisk. 

Skrevet

Hvorfor leverer Nina i barnehagen hver dag ? Bor jenta hos Nina og BE ?

• Liker 6
Skrevet
spirå12 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor leverer Nina i barnehagen hver dag ? Bor jenta hos Nina og BE ?

Skulle akkurat inn å skrive det samme. Det er jo ikke normalt, hvor er foreldrene?!

helt greit at besteforeldre henter i bhg av og til, det er jo bare kjempekoselig, men hun leverer og henter jo hver dag? Noe henger ikke på greip der i gården…..

• Liker 8
Skrevet

Det viktige her er vel at barnet har trygge, gode voksne som følger seg opp. Mange ganger er ikke fasit at foreldrene skal være nr. 1. til enhver tid. 

At vi vet at barnet er der så mye, at vi vet hvilke leker barnet liker best og hvordan barnet trives i barnehagen, det er helt unødvendig. 

• Liker 5
Skrevet
MissCortado skrev (1 time siden):

Det viktige her er vel at barnet har trygge, gode voksne som følger seg opp. Mange ganger er ikke fasit at foreldrene skal være nr. 1. til enhver tid. 

At vi vet at barnet er der så mye, at vi vet hvilke leker barnet liker best og hvordan barnet trives i barnehagen, det er helt unødvendig. 

Hvis det ble for mye å ta vare på et barn, hvorfor da velge å sette enda et til verden, det er ikke normalt å føde barn for at besteforeldrene skal ta vare på de. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
J_1990 skrev (9 minutter siden):

Hvis det ble for mye å ta vare på et barn, hvorfor da velge å sette enda et til verden, det er ikke normalt å føde barn for at besteforeldrene skal ta vare på de. 

I dag er det dessverre mange unge som mener det 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...