guriland Skrevet 30. august #1521 Skrevet 30. august Stay skrev (På 27.8.2025 den 23.04): Hvorfor så hårsår? Tenk så koselig å få bli kalt "tante" og "onkel" til en skokk med søte barnehagebarn. Og få være en av barnas aller nærmeste personer i deres første år av livet. Den koselige ufamiliære tanta eller onkelen. Men du vil bli kalt ped.leder?? Spesifiserer du hvor mange år du har fra universitetet også når du presenterer deg for barna også? 🤣 Det er bare et ord... alt man skal bli krenket av.. For mange år siden hadde jeg et barn med downs syndrom i barnehagen, han ble som oftest hentest sist og vi satt med bøker, da kunne mor si når hun kom: så heldige vi var som fikk slappe av hele dagen. Jau!!!!!! 5 1
Lesehest1 Skrevet 31. august #1522 Skrevet 31. august guriland skrev (10 timer siden): For mange år siden hadde jeg et barn med downs syndrom i barnehagen, han ble som oftest hentest sist og vi satt med bøker, da kunne mor si når hun kom: så heldige vi var som fikk slappe av hele dagen. Jau!!!!!! Da kan ikke moren ha passet på mange barn, hehe. Og jeg trodde de fleste visste hvordan det kan være en barnehagedag… 2
JojoMoyes Skrevet 31. august #1523 Skrevet 31. august Det som fascinerer/irriterer meg mest med denne damen 1. Hun tror hun er «flink « i hverdagen for da spiser hun proteinchips i stedenfor vanlig chips . Sukkerfritt godteri istedenfor vanlig godteri . Begge deler ofte /gjerne istedenfor mat . Maten som oftest er jo da pose/boxemat og mye up. 2. Dette håret som hun drar frem i trynet hele tiden og absolutt skal ha blått eller grønt eller hva det er . Det blir så fort utvasket og ettervekst så jeg ser egentlig bare hennes farge oppi hårroten uansett . Men hun skal jo aldri la sin egen hårfarge vokse ut . Nei mye bedre med konstant ettervekst og utvasket hårfarge 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Er noe meget spesielt med denne damen på alle områder tenker jeg . Lurer på hvor mye penger som går ut av det huset på chips,pepsimax,kjærligheter og alt det sukkerfrie godteriet og på snekkerbukser og alt det andre som blir shoppet 🙈🤣sånn da puster jeg med magen 8 1 12
guriland Skrevet 31. august #1524 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (18 minutter siden): Det som fascinerer/irriterer meg mest med denne damen 1. Hun tror hun er «flink « i hverdagen for da spiser hun proteinchips i stedenfor vanlig chips . Sukkerfritt godteri istedenfor vanlig godteri . Begge deler ofte /gjerne istedenfor mat . Maten som oftest er jo da pose/boxemat og mye up. 2. Dette håret som hun drar frem i trynet hele tiden og absolutt skal ha blått eller grønt eller hva det er . Det blir så fort utvasket og ettervekst så jeg ser egentlig bare hennes farge oppi hårroten uansett . Men hun skal jo aldri la sin egen hårfarge vokse ut . Nei mye bedre med konstant ettervekst og utvasket hårfarge 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Er noe meget spesielt med denne damen på alle områder tenker jeg . Lurer på hvor mye penger som går ut av det huset på chips,pepsimax,kjærligheter og alt det sukkerfrie godteriet og på snekkerbukser og alt det andre som blir shoppet 🙈🤣sånn da puster jeg med magen Hahaha, ja godt å få ventilert litt😅 Men du glemte jo å ta med den enorme ovenpå ned holdningen hun har, henger ut følgere(jeg selv fikk en kule varmt), sier hun hater når folk sier A men ikke B, så gjør hun det samme selv med enormt breakdown på spap, ryktene i hele Hundvåg og Stvg.går, men så vipps reiser hun på det en kan summere opp som en 2 mnd lang sommerferie og later som intet. Kommer hjem og det virker som det bor fler enn 3 pers.i det huset, men det nevnes ikke blir bare mer snakkis over hekken på Hundvåg. Åjaja, du glemte også den enorme mengder med klogger, at det er ikke en list som ikke er overfylt av nips über alles. Nei huff måtte visst ventilere jeg også, takk for meg🤣 11 2
JojoMoyes Skrevet 31. august #1525 Skrevet 31. august guriland skrev (1 minutt siden): Hahaha, ja godt å få ventilert litt😅 Men du glemte jo å ta med den enorme ovenpå ned holdningen hun har, henger ut følgere(jeg selv fikk en kule varmt), sier hun hater når folk sier A men ikke B, så gjør hun det samme selv med enormt breakdown på spap, ryktene i hele Hundvåg og Stvg.går, men så vipps reiser hun på det en kan summere opp som en 2 mnd lang sommerferie og later som intet. Kommer hjem og det virker som det bor fler enn 3 pers.i det huset, men det nevnes ikke blir bare mer snakkis over hekken på Hundvåg. Åjaja, du glemte også den enorme mengder med klogger, at det er ikke en list som ikke er overfylt av nips über alles. Nei huff måtte visst ventilere jeg også, takk for meg🤣 Ha ha ja jeg glemte de tingene , men det med snop og håret går meg på nervene!! Saaaaant 🙈🤣da får vi puste begge to 7
guriland Skrevet 31. august #1526 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Ha ha ja jeg glemte de tingene , men det med snop og håret går meg på nervene!! Saaaaant 🙈🤣da får vi puste begge to 🤣 3
Lesehest1 Skrevet 31. august #1527 Skrevet 31. august guriland skrev (3 timer siden): Hahaha, ja godt å få ventilert litt😅 Men du glemte jo å ta med den enorme ovenpå ned holdningen hun har, henger ut følgere(jeg selv fikk en kule varmt), sier hun hater når folk sier A men ikke B, så gjør hun det samme selv med enormt breakdown på spap, ryktene i hele Hundvåg og Stvg.går, men så vipps reiser hun på det en kan summere opp som en 2 mnd lang sommerferie og later som intet. Kommer hjem og det virker som det bor fler enn 3 pers.i det huset, men det nevnes ikke blir bare mer snakkis over hekken på Hundvåg. Åjaja, du glemte også den enorme mengder med klogger, at det er ikke en list som ikke er overfylt av nips über alles. Nei huff måtte visst ventilere jeg også, takk for meg🤣 Bor det altså flere der?
Lesehest1 Skrevet 31. august #1528 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (3 timer siden): Ha ha ja jeg glemte de tingene , men det med snop og håret går meg på nervene!! Saaaaant 🙈🤣da får vi puste begge to Så fint det hadde vært med naturlig farge, ja. 3
J_1990 Skrevet 31. august #1529 Skrevet 31. august Lesehest1 skrev (8 minutter siden): Bor det altså flere der? Virker som både barn og barnebarn bor under samme taket. 4 1
JojoMoyes Skrevet 31. august #1530 Skrevet 31. august J_1990 skrev (5 minutter siden): Virker som både barn og barnebarn bor under samme taket. Må vel bli sånn så mor bestemor kan styre hele slekten 🤷🏼♀️ 4
Lesehest1 Skrevet 31. august #1531 Skrevet 31. august J_1990 skrev (22 minutter siden): Virker som både barn og barnebarn bor under samme taket. Jeg trodde de var ofte innom fordi de bor rett ved? 1
M.H85 Skrevet 31. august #1532 Skrevet 31. august Kort_og_grei skrev (På 23.8.2025 den 1.39): ja, hun er frekk, og fri til å svare for seg. Hun er kjempe frekk. Du vil ikke være på jobb den dagen hun kommer å klager på noe. Spydig. 7
JojoMoyes Skrevet 31. august #1533 Skrevet 31. august M.H85 skrev (1 time siden): Hun er kjempe frekk. Du vil ikke være på jobb den dagen hun kommer å klager på noe. Spydig. Det kan jeg helt klart se for meg ! Uspiselig kjerring antar jeg når hun ikke digger seg selv i speilet med det falske smilet og æsj på hele damen . 6
siesta Skrevet 1. september #1534 Skrevet 1. september M.H85 skrev (6 timer siden): Hun er kjempe frekk. Du vil ikke være på jobb den dagen hun kommer å klager på noe. Spydig. Ja som den dagen hun sprang inn med urinprøven... Som om hun var den eneste i verden. Nå følger jeg henne bare via KG. Sikkert litt feigt men får så være Bor midt i Stavanger sentrum og har heldigvis ikke observert henne rundt meg i det siste. Noen burde vel gitt henne noen gode råd ???? 6 2
EllaSays Skrevet 1. september #1535 Skrevet 1. september siesta skrev (5 timer siden): Ja som den dagen hun sprang inn med urinprøven... Som om hun var den eneste i verden. Nå følger jeg henne bare via KG. Sikkert litt feigt men får så være Bor midt i Stavanger sentrum og har heldigvis ikke observert henne rundt meg i det siste. Noen burde vel gitt henne noen gode råd ???? Modig er den som gir henne råd. Hun vet da best selv. Saaant. Det går bare en vei, HUN forteller andre hva de skal gjøre. 9 1
JojoMoyes Skrevet 1. september #1536 Skrevet 1. september siesta skrev (6 timer siden): Ja som den dagen hun sprang inn med urinprøven... Som om hun var den eneste i verden. Nå følger jeg henne bare via KG. Sikkert litt feigt men får så være Bor midt i Stavanger sentrum og har heldigvis ikke observert henne rundt meg i det siste. Noen burde vel gitt henne noen gode råd ???? Du kan jo prøve ! Da blir du uthengt med navn og alt . Noen burde kuttet internettet der hun bor . Tøffelmannen tør jo ikke stoppe henne ! 7 1
Tante-Grusom Skrevet 1. september #1537 Skrevet 1. september Vi burde alle egentlig unfollow. Hun vurderer jo å jobbe seg opp mot gul stjerne og tjene penger på snap. Vi har makten til å hindre at det skjer 11 1
guriland Skrevet 1. september #1538 Skrevet 1. september Tante-Grusom skrev (18 minutter siden): Vi burde alle egentlig unfollow. Hun vurderer jo å jobbe seg opp mot gul stjerne og tjene penger på snap. Vi har makten til å hindre at det skjer Sluttet umiddelbart å følge da jeg fikk en ikke hyggelig mld tilbake. 1 2
JojoMoyes Skrevet 1. september #1539 Skrevet 1. september Følger henne ikke på snap . Hun skal ikke tjene en krone på snap om jeg kan bestemme ! 5 1
M.H85 Skrevet 1. september #1540 Skrevet 1. september (endret) siesta skrev (10 timer siden): Ja som den dagen hun sprang inn med urinprøven... Som om hun var den eneste i verden. Nå følger jeg henne bare via KG. Sikkert litt feigt men får så være Bor midt i Stavanger sentrum og har heldigvis ikke observert henne rundt meg i det siste. Noen burde vel gitt henne noen gode råd ???? Nytter ikke gi noen råd når de har en personlighet som mener de er viktigere og bedre enn alle andre, da får du bare hat og kritikk tilbake. Sannheten er jo at hun er patetisk. Gikk forbi henne på barnemuseum i fjor kanskje sammen med barnebarnet sitt. Gud.. måten hun går med nesen i sky, brauter seg frem, snakker nokså høyt som om hun var den viktigste der 🤮 Måtte himle litt med øynene...👀 Måten hun snakker til mannen også, som han er et lite barn hun styrer over... Endret 1. september av M.H85 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå