Lunge2021 Skrevet 27. august 2025 #1501 Skrevet 27. august 2025 Kort_og_grei skrev (3 timer siden): Men N lagde vel litt drama rundt de to yngste? Ja men det er vel at kommer et barnebarn til med en annen mor. 1
Gjest Kort_og_grei Skrevet 27. august 2025 #1502 Skrevet 27. august 2025 (endret) Tessa12 skrev (3 minutter siden): Haha, ikke onkel heller, men mange av begrepene henger nok fortsatt litt igjen. Har selv jobbet i skole i mange år, og det finnes ikke «frøken» heller mer. Nei, tenkte det også 😊. De er ansatt. Også vikarene. Endret 27. august 2025 av Kort_og_grei
Gjest Kort_og_grei Skrevet 27. august 2025 #1503 Skrevet 27. august 2025 Lunge2021 skrev (Akkurat nå): Ja men det er vel at kommer et barnebarn til med en annen mor. Nr 3 (4)?
Lunge2021 Skrevet 27. august 2025 #1504 Skrevet 27. august 2025 Kort_og_grei skrev (Akkurat nå): Nr 3 (4)? Det blir vel nr 4 2
firetoen Skrevet 27. august 2025 #1505 Skrevet 27. august 2025 Barnebarn nr 4, bet vi når det kommer? Er P sammen med henne?
Tough cookie Skrevet 27. august 2025 #1506 Skrevet 27. august 2025 Tessa12 skrev (17 minutter siden): Det er vel en sannhet med modifikasjoner, sønnen min jobbet i barnehage fra vikarbyrå, han har ingen relevant utdanning. Ser nå at du skriver som ansatt, og det er nok riktig, men er mengder med vikarer i barnehagene. Jeg er såpass voksen at jeg nok har brukt begrep som «barnehagetante», nå blir det jobber i barnehage, jeg nekter å gå rundt å kalle noen for pedleder Joda det er mange ufaglærte vikarer, men jeg mente fast ansatte. Nina kunne omtalt vedkommende i barnehagen som "den ansatte" eller noe i den duren. 6
siesta Skrevet 27. august 2025 #1507 Skrevet 27. august 2025 Nå bare lurer jeg . Den eldste sønnen har vel ett barn. Men har den yngste tre? Har jo sluttet å følge , men måtte bare innom å høre 😉
firetoen Skrevet 27. august 2025 #1508 Skrevet 27. august 2025 siesta skrev (1 minutt siden): Nå bare lurer jeg . Den eldste sønnen har vel ett barn. Men har den yngste tre? Har jo sluttet å følge , men måtte bare innom å høre 😉 P har to barn og ett på vei. Hans 2. barn er relativt nyfødt. 2
Stay Skrevet 27. august 2025 #1509 Skrevet 27. august 2025 Tough cookie skrev (3 timer siden): Jeg blir så provosert over voksne folk som kaller de ansatte i barnehagen for "tanter". I dag kommer du ikke inn døra som ansatt i en barnehage uten minst et fagbrev, og jeg har to år fra universitet og tre år på høyskole for å kunne jobbe som pedagogisk leder (Jeg trengte egentlig bare tre år, men har to år i tillegg med pedagogikk fra Universitetet) Skjerp deg Nina. Du er respektløs! Hvorfor så hårsår? Tenk så koselig å få bli kalt "tante" og "onkel" til en skokk med søte barnehagebarn. Og få være en av barnas aller nærmeste personer i deres første år av livet. Den koselige ufamiliære tanta eller onkelen. Men du vil bli kalt ped.leder?? Spesifiserer du hvor mange år du har fra universitetet også når du presenterer deg for barna også? 🤣 Det er bare et ord... alt man skal bli krenket av.. 1 2
Snurris Skrevet 27. august 2025 #1510 Skrevet 27. august 2025 Stay skrev (2 minutter siden): Hvorfor så hårsår? Tenk så koselig å få bli kalt "tante" og "onkel" til en skokk med søte barnehagebarn. Og få være en av barnas aller nærmeste personer i deres første år av livet. Den koselige ufamiliære tanta eller onkelen. Men du vil bli kalt ped.leder?? Spesifiserer du hvor mange år du har fra universitetet også når du presenterer deg for barna også? 🤣 Det er bare et ord... alt man skal bli krenket av.. Selv går jeg rundt å kaller folk "mongo" og "neger". Det er bare et ord... Alt man skal bli krenket av... 6 15
Gjest Lesehest1 Skrevet 27. august 2025 #1511 Skrevet 27. august 2025 firetoen skrev (9 minutter siden): P har to barn og ett på vei. Hans 2. barn er relativt nyfødt. Det har hun vel ikke nevnt?
Purple Diamond Skrevet 27. august 2025 #1512 Skrevet 27. august 2025 Stay skrev (5 minutter siden): Hvorfor så hårsår? Tenk så koselig å få bli kalt "tante" og "onkel" til en skokk med søte barnehagebarn. Og få være en av barnas aller nærmeste personer i deres første år av livet. Den koselige ufamiliære tanta eller onkelen. Men du vil bli kalt ped.leder?? Spesifiserer du hvor mange år du har fra universitetet også når du presenterer deg for barna også? 🤣 Det er bare et ord... alt man skal bli krenket av.. Jeg har jobbet i bhg og ville ikke likt å bli kalt tante. Tante er jeg til mine nieser, trenger ikke flere tantebarn 😅 Det er en jobb folk har, ikke en del av familien. 10 4 9
Pigaloppa Skrevet 27. august 2025 #1513 Skrevet 27. august 2025 Full kontroll skrev (4 timer siden): Nei, har du hørt/ sett😅Mange som kjenner igjen Nina i denne måten å snakke på😜😝 Tenk om noen skulle kalle Nina for noe "gammeldags" som trygdesnylter.. Da ville hun nok krevd å bli titulert som uføretrygdet! Ingen som liker å bli kalt tante til noen man ikke er tante til! 6 15
Pigaloppa Skrevet 27. august 2025 #1514 Skrevet 27. august 2025 Tessa12 skrev (1 time siden): Det er vel en sannhet med modifikasjoner, sønnen min jobbet i barnehage fra vikarbyrå, han har ingen relevant utdanning. Ser nå at du skriver som ansatt, og det er nok riktig, men er mengder med vikarer i barnehagene. Jeg er såpass voksen at jeg nok har brukt begrep som «barnehagetante», nå blir det jobber i barnehage, jeg nekter å gå rundt å kalle noen for pedleder Ble han fast ansatt? Kaller du sykepleiere for søster? 9
Pigaloppa Skrevet 27. august 2025 #1515 Skrevet 27. august 2025 Stay skrev (43 minutter siden): Hvorfor så hårsår? Tenk så koselig å få bli kalt "tante" og "onkel" til en skokk med søte barnehagebarn. Og få være en av barnas aller nærmeste personer i deres første år av livet. Den koselige ufamiliære tanta eller onkelen. Men du vil bli kalt ped.leder?? Spesifiserer du hvor mange år du har fra universitetet også når du presenterer deg for barna også? 🤣 Det er bare et ord... alt man skal bli krenket av.. Selvfølgelig skal man bli kalt for det man er utdannet til. Du må gjerne kalle deg for tante, onkel osv til slekt, men ufamiliere tante og onkel er bare creepy. Hva lærer du barn med at hvem som helst voksen er tante eller onkel? Hvorfor så hårsår for at man skal bli nevnt for det man er utdannet til? 7 6
Gjest Kort_og_grei Skrevet 27. august 2025 #1516 Skrevet 27. august 2025 Pigaloppa skrev (55 minutter siden): Selvfølgelig skal man bli kalt for det man er utdannet til. Du må gjerne kalle deg for tante, onkel osv til slekt, men ufamiliere tante og onkel er bare creepy. Hva lærer du barn med at hvem som helst voksen er tante eller onkel? Hvorfor så hårsår for at man skal bli nevnt for det man er utdannet til? Som UncleTom/Denmark 🫣 og IH.
baremeg007 Skrevet 28. august 2025 #1517 Skrevet 28. august 2025 Så P har produsert to unger med en fuckfriend, og nå skal han ha en tredje unge med en annen «lover»? 8 2
Love2017juni Skrevet 28. august 2025 #1518 Skrevet 28. august 2025 Å der henger Nina atter en gang ut person med fullt fornavn og etternavn. Vedkommende er ikke frekk det hele tatt; det er hun som fortalte at det ikke kalles barnehagetante lengre, men Nina kjører over for og skremme slik at andre ikke skal sende henne meldinger og være uenig med henne. 🙄 Den dama er ikke god! 15 5
Tessa12 Skrevet 28. august 2025 #1519 Skrevet 28. august 2025 Pigaloppa skrev (7 timer siden): Ble han fast ansatt? Kaller du sykepleiere for søster? Hvorfor skulle jeg kalle sykepleiere for søster, jeg har fulgt med i timen, så har fått med meg endringen i begrepene. Poenget var at man kunne jobbe i barneh uten utdannelse. Han kunne fått jobb i den ene han var i ja, men valgte en annen retning jobbmessig. 1
Trubadur Skrevet 30. august 2025 #1520 Skrevet 30. august 2025 Stay skrev (På 27.8.2025 den 23.04): Hvorfor så hårsår? Tenk så koselig å få bli kalt "tante" og "onkel" til en skokk med søte barnehagebarn. Og få være en av barnas aller nærmeste personer i deres første år av livet. Den koselige ufamiliære tanta eller onkelen. Men du vil bli kalt ped.leder?? Spesifiserer du hvor mange år du har fra universitetet også når du presenterer deg for barna også? 🤣 Det er bare et ord... alt man skal bli krenket av.. Åh, så koselig. Kjempekoselig. De bør sikkert være takknemlige for å få være med de søte små også. Ikke fått med deg at barnehagelærere rømmer fra yrket heller kanskje? 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå