Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kort_og_grei skrev (3 minutter siden):

Det er lukrativt å være ufør for noen. Synd det skaper fordommer.

Ja det er så trist 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Zhara skrev (1 minutt siden):

Ja det er så trist 

Ikke bare som at HUN gjør så mye og burde klare jobbe osv.

MEN også de som ikke klarer noe, og BURDE klare fordi fek Nina og andre klarer. 

Nina og andre sparker mange som ligger nede og drømmer om livet. Bare bittelitt av livet.

Nina er privilegert. Og veldig lite ydmyk. 

Skrevet

Men å trene styrke eller å gå fjellturer, det kan hun ikke...

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Tough cookie skrev (58 minutter siden):

Men å trene styrke eller å gå fjellturer, det kan hun ikke...

Nei, for det må nøye energifordeling til…. 

Skrevet
Love2017juni skrev (På 23.8.2025 den 18.32):

Høye hæler og lite klær. 
For ei som «sliter med kulde» så er det faktisk ikke så varmt i Stavanger atm. 

Igjen to dager på rad med konsert, alkohol, mye ståing og gåing.. Godt hun har samla krefter i mellom slaga… Det hadde hun også klart og gjøre med en deltidsstilling. 

Slike som hun ødelegger hele ufør systemet og synet på de som faktisk er ufør. 🙄 

Jeg var der..... kaldt på kvelden. Så Nina og datter og. Lite sjarmerende det der menneske🤢

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (5 timer siden):

Jeg var der..... kaldt på kvelden. Så Nina og datter og. Lite sjarmerende det der menneske🤢

Ja var kaldt her. Men godt hun får med seg alt hun ønsker , da har hun iallefall ingenting å klage på . Men nå jo være et spesielt liv. Bare fylt med fest og morro  på statens regning ... 

Den siste setningen er litt flåsete ,og trenger ikke tas i betraktning 😉

Endret av siesta
  • Liker 8
Skrevet (endret)
siesta skrev (13 timer siden):

Ja var kaldt her. Men godt hun får med seg alt hun ønsker , da har hun iallefall ingenting å klage på . Men nå jo være et spesielt liv. Bare fylt med fest og morro  på statens regning ... 

Den siste setningen er litt flåsete ,og trenger ikke tas i betraktning 😉

Tja, jeg tror det de fleste ikke tenker over når en person som er ufør er sammen men noen så mister man en god slump av trygden sin, og de har vel en del faste utgifter med tanke på bil, hus, forsikring mm. Og jeg er sammen med en person som er på trygd, og hen har ikke mye igjen etter faste utgifter. Så den siste setninga der er veldig flåsete, men at hun fester på BE sin regning er vel mer korrekt men det får jo være dem sitt problem.

Endret av Taco Ninja
Mer
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lesehest1 skrev (På 22.8.2025 den 13.11):

Tror dere det er alkohol i de drinkene hun og datteren har nå? 
Jeg synes det er en uting å drikke så tidlig på dagen, og særlig at foreldre drikker med barna (selv om barna er voksne)….. 

Tillegg: Det er nok bare jus.😊

Det er da ikke ulovlig å drikke sammen med sine voksne barn. Og så kan man være enig eller uenig om man ville gjort det selv. Det er personlige preferanser. Om du ikke ville gjort det så er jo det helt greit, men det er her absolutt ingenting å utsette på at hun gjør det med sin snart 20 år gamle datter.  

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Gjest Lesehest1
Skrevet
MiominMio skrev (49 minutter siden):

Det er da ikke ulovlig å drikke sammen med sine voksne barn. Og så kan man være enig eller uenig om man ville gjort det selv. Det er personlige preferanser. Om du ikke ville gjort det så er jo det helt greit, men det er her absolutt ingenting å utsette på at hun gjør det med sin snart 20 år gamle datter.  

Jeg skjønner, og takk for svar. Jeg har tenkt på det, så det er fint vi kan dele tanker her.😊 Du har rett i det. 

Skrevet
Taco Ninja skrev (1 time siden):

Tja, jeg tror det de fleste ikke tenker over når en person som er ufør er sammen men noen så mister man en god slump av trygden sin, og de har vel en del faste utgifter med tanke på bil, hus, forsikring mm. Og jeg er sammen med en person som er på trygd, og hen har ikke mye igjen etter faste utgifter. Så den siste setninga der er veldig flåsete, men at hun fester på BE sin regning er vel mer korrekt men det får jo være dem sitt problem.

Off topic: Det er vel kun ved minstesats at man mister enslig-tillegget? Nina har vel vært i jobb og har sannsynligvis ikke minstesats. Ikke at det spiller stor rolle, men synes det er feil at det blir stående feil info 😛 (hvis jeg har rett, da)

• Nyttig 7
Skrevet
Andrea59 skrev (10 minutter siden):

Off topic: Det er vel kun ved minstesats at man mister enslig-tillegget? Nina har vel vært i jobb og har sannsynligvis ikke minstesats. Ikke at det spiller stor rolle, men synes det er feil at det blir stående feil info 😛 (hvis jeg har rett, da)

Helt riktig. 

• Liker 2
Skrevet

Er Pelle og Antonella sammen?

Skrevet
stemorsblomsten skrev (1 time siden):

Er Pelle og Antonella sammen?

De har aldri vært et par.

Gjest Kort_og_grei
Skrevet
FruRosa skrev (11 minutter siden):

Hvem er Antonella?

Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (18 minutter siden):

Hvem er Antonella?

Mammaen til de to minste bb :) 

Endret av Full kontroll
Gjest Lesehest1
Skrevet
FruRosa skrev (3 timer siden):

Å? De har nå to barn sammen. 

Skrevet
Lesehest1 skrev (13 timer siden):

Å? De har nå to barn sammen. 

Ja, men de har aldri vært kjærester.

• Liker 1
Skrevet
Taco Ninja skrev (På 25.8.2025 den 11.50):

Man mister ikke veldig mye av trygden vet jeg

Skrevet
FruRosa skrev (7 timer siden):

Ja, men de har aldri vært kjærester.

Veldig spesielt at de da setter to unger til verden?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (14 timer siden):

Veldig spesielt at de da setter to unger til verden?

Det er mange venner som får barn sammen av ulike årsaker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...