Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virker som hun har P,  mor òg M i sin hule hand, BE også, dè vet at om  ikke "dronningen" får det som hun vil,  janei, da er det ikke så godt i PoppePalass :) ( Ja, hun virker skikkelig viljesyk og styrt, slik jeg ser det, P er vel temmelig "svak" , og star giv akt til mor ) 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Full kontroll skrev (33 minutter siden):

Virker som hun har P,  mor òg M i sin hule hand, BE også, dè vet at om  ikke "dronningen" får det som hun vil,  janei, da er det ikke så godt i PoppePalass :) ( Ja, hun virker skikkelig viljesyk og styrt, slik jeg ser det, P er vel temmelig "svak" , og star giv akt til mor ) 

Ja, det ser jeg. Det hodet på skeiva og håret fremfor øyet er sexy og utspekulert 🧙🏻‍♀️🧌😈

Skrevet

En ting er sikkert … Jeg er veldig glad for at jeg ikke er i hennes nermeste sirkel …. Hadde skjemtes hvis dette var en av mine venner / familie 🤦🏼‍♀️  Nei , vent .. Jeg skjemmes uansett 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Lesehest1
Skrevet

Brunostkuler som hun viste nå husker jeg også at jeg fikk hos mormoren min da jeg var liten.☺️ 

Og flatbrød med smør og brunost eller sukker. 

Skrevet

Har hun alltid vært så stram og skinnende i ansiktet? Botox? 

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke herlig. Vi reagerer på at hun som er ufør kan leve det livet hun gjør, med nærmest kontinuerlig fest og basar. Hun svarer oss med en film av «dagen derpå ned trappene» for å bevise hvor dårlig hun er. 

jeg håper nav snart ser henne i kortene, snakk om å få til akkurat det hun vil. Kanskje på tide med en ny vurdering?

• Liker 7
  • Nyttig 12
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Så mange syke og uføre som ser med lengsel etter å bare klare LITT av det hun her klarer. Det er s t o r e forskjeller. Mange blir utbrent av å ikke klare noe. Livet er i mørket. 
I dag der alt deles i some er det ekstra synlig og fordommene florerer for folk ser hva uføre klarer. 

Vi må huske på at det gjelder langt fra alle.

Skrevet

Man kan også bli ufør av psykiske belastninger, da er det utelukkende bra å være sosial, med familie, gå tur. 

Fin gutt❤️

Og fin bestemor❤️

• Liker 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Norah.A. skrev (21 minutter siden):

Man kan også bli ufør av psykiske belastninger, da er det utelukkende bra å være sosial, med familie, gå tur. 

Fin gutt❤️

Og fin bestemor❤️

Selvsagt 

Skrevet (endret)
Norah.A. skrev (36 minutter siden):

Fin gutt❤️

Og fin bestemor❤️

Det er sant. Men jeg har fulgt henne i mange mange år og fått med meg hvorfor hun ble uføre. Hun hadde en lang utredning om det .Det har ikke noe med psyke å gjøre .

Kjenner folk som er psykisk syke . De klarer ikke følge det tempoet. 

For meg virker hun som som en herskerinne som har tjenere. Får det som hun vil . 

Og igjen så likte henne før , hun var en fargeklatt.  

Og vennene hennes er ganske sikkert fast innpå her å leser , så hun får alt med seg. 

Endret av siesta
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Vokteren skrev (10 timer siden):

Har hun alltid vært så stram og skinnende i ansiktet? Botox? 

Hun har vel lenge fikset litt på utseendet som mange damer i 40/50 årene gjør.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og ryktespredning.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun er ikke mye redd for å smitte den for tidlig fødte, sånn som hun lar katta slikke henne i trynet ( dråpesmitte) for senere å kosemose med bb 😕  ❤️ 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Gjest Lesehest1
Skrevet (endret)

Tror dere det er alkohol i de drinkene hun og datteren har nå? 
Jeg synes det er en uting å drikke så tidlig på dagen, og særlig at foreldre drikker med barna (selv om barna er voksne)….. 

Tillegg: Det er nok bare jus.😊

Endret av Lesehest1
Skrevet
Lesehest1 skrev (26 minutter siden):

Tror dere det er alkohol i de drinkene hun og datteren har nå? 
Jeg synes det er en uting å drikke så tidlig på dagen, og særlig at foreldre drikker med barna (selv om barna er voksne)….. 

Tillegg: Det er nok bare jus.😊

Er Prosecco og juice, dattera la det ut på sin snap. Jeg kunne gjort det samme om jeg skulle ut sammen med min datter på festival. Ser ikke problemet.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (2 minutter siden):

Er Prosecco og juice, dattera la det ut på sin snap. Jeg kunne gjort det samme om jeg skulle ut sammen med min datter på festival. Ser ikke problemet.

Enig! M er straks 20 år, det må vel være innafor å ta en drink sammen på festival?!

• Liker 8
Gjest Lesehest1
Skrevet
firetoen skrev (20 minutter siden):

Enig! M er straks 20 år, det må vel være innafor å ta en drink sammen på festival?!

En drink er nok greit, men flere og festing synes jeg ikke passer sammen med (voksne) barna. :) Jeg er nok i mindretall ang det. 

Skrevet
Lesehest1 skrev (53 minutter siden):

En drink er nok greit, men flere og festing synes jeg ikke passer sammen med (voksne) barna. :) Jeg er nok i mindretall ang det. 

Jeg syns heller ikke det passer seg. Jeg er avholds riktignok, men å drikke med ungene hadde aldri skjedd. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
firetoen skrev (1 time siden):

Dette var jo ikke på festival da, hjemme før de reiste

• Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (18 timer siden):

Hun er ikke mye redd for å smitte den for tidlig fødte, sånn som hun lar katta slikke henne i trynet ( dråpesmitte) for senere å kosemose med bb 😕  ❤️ 

Hvis du ser/så de snappene så kom den med babyen før den med katten, og hun hadde andre klær til og med, så det går nok helt fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...