Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden):

Hvor i Bergen, navn?

Gløtt på bryggen 🙂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (11 minutter siden):

Hvor på Bryne, navn?

Hyggelig 😊

• Liker 2
Skrevet
guriland skrev (48 minutter siden):

Gløtt på bryggen 🙂

siesta skrev (47 minutter siden):

Hyggelig 😊

Skal sjekkes ut

Skrevet
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Har de ikke hørt om prevensjon?

Hvem setter barn på to ulike damer i samme periode?🧐

Sliter med rus, visst nok..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Hvorfor filmer hun seg på skrå med hår som dekker ene øyet? Sexy? 

Skrevet
Kort_og_grei skrev (1 time siden):

Hun er like selvdiggende og klein som CBE. Blir flau av å se på henne se forelsket på seg selv.  :rødme:

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
loffen skrev (11 minutter siden):

Hun er like selvdiggende og klein som CBE. Blir flau av å se på henne se forelsket på seg selv.  :rødme:

🤭 

Heldiggrisen som klarer å stå på 3. rad en hel konsert i kveld. 

Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (3 timer siden):

🤭

Heldiggrisen som klarer å stå på 3. rad en hel konsert i kveld. 

Var hun på Robbie Williams? Ja selvfølgelig var hun vel det.... Hun er på alt som rører seg i byen her . Burde jo blitt ambassadør for fest og morro 😉

Endret av siesta
  • Liker 9
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
siesta skrev (6 minutter siden):

Var hun på Robbie Williams? Ja selvfølgelig var hun vel det.... Hun er på alt som rører seg i byen her . Burde jo blitt ambassadør for fest og morro 😉

Og meldt inntekten inn på navs sider 😝
Noen er virkelighet med på å bygge fordommer som politikere gnåler om. Ta disse  da som fint kan verve seg som frivillige eller betalte på festivaler og konserter. 

jeg føler meg så dum som bare drømmer om å leve livet slik mange gjør. Nina mener nok jeg må tenke annerledes og ikke tenke på smertene. Kan jeg kan du. 

Skrevet
Kort_og_grei skrev (5 minutter siden):

Og meldt inntekten inn på navs sider 😝
Noen er virkelighet med på å bygge fordommer som politikere gnåler om. Ta disse  da som fint kan verve seg som frivillige eller betalte på festivaler og konserter. 

jeg føler meg så dum som bare drømmer om å leve livet slik mange gjør. Nina mener nok jeg må tenke annerledes og ikke tenke på smertene. Kan jeg kan du. 

Jeg har ingenting imot hva hun driver med men synes det er litt rart å dokumentere absolutt alt. Det sender litt snodige signaler. 

Jeg er uføre selv og har null sjanse til  være med på alt det jeg har lyst til . Som konserten idag... Melder pass, bena orker det ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Trygdesnyltere er det verste jeg vet.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Love2017juni skrev (På 11.8.2025 den 14.53):

Ryktene sier vel at det at pelle har enda ett barn på vei med ei annen dame..

Så det vil jo tiden vise.. 

uansett; å dele barnebarnet sitt i bare bleia på Snapchat; Er IKKE greit! Dette har Nina gjort senest i dag. 

Jeg har rapportert halvnakne bilder av barn på snap tidligere. Snap sletta bildene, influenseren fikk tydeligvis noe advarsel for det ble delt noen sure poster etterpå. Dette var ikke Nina. Men snap tar sånne rapportering på alvor. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Nina her privilegert som har kreftene til å følge opp sine barn tross egen sykdom. Det virker også som at dette er noe hun skal bevise.

Hvor dedikert hun er til rollen som ufør.

Skrevet

Fysj, som hun "selger" dette lille barnet, ( òg de to andre) Hven andre en de nærmeste ( chat/venn/familiegrupper )  har interesse av å få ett uskyldig sovende, eller våkent barn i skjerm? Holder èn gang vel?  Hun sier utseende forandrer seg, så ingen vil kjenne han igjen senere,  uansett......Åja, var sånn det var  😛 Må ta meg sammen ........ :D  

• Liker 11
  • Nyttig 6
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Full kontroll skrev (Akkurat nå):

Fysj, som hun "selger" dette lille barnet, ( òg de to andre) Hven andre en de nærmeste ( chat/venn/familiegrupper )  har interesse av å få ett uskyldig sovende, eller våkent barn i skjerm? Holder èn gang vel?  Hun sier utseende forandrer seg, så ingen vil kjenne han igjen senere,  uansett......Åja, var sånn det var  😛 Må ta meg sammen ........ :D  

tenker det burde være lik behandling av alle tre barnebarna - ikke vis dem frem

Skrevet
Kort_og_grei skrev (På 13.8.2025 den 17.51):

🤣🤣🤣🤣🤣

Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Vegglampe skrev (14 timer siden):

Jeg har rapportert halvnakne bilder av barn på snap tidligere. Snap sletta bildene, influenseren fikk tydeligvis noe advarsel for det ble delt noen sure poster etterpå. Dette var ikke Nina. Men snap tar sånne rapportering på alvor. 

Hva skriver du i rapporten som gjør at de sletter? Mine rapporteringer blir bare avslått.

Skrevet
Kort_og_grei skrev (2 timer siden):

Hva skriver du i rapporten som gjør at de sletter? Mine rapporteringer blir bare avslått.

Jeg husker ikke konkret, men jeg beskrev at det var ett lite barn i ca alder X (husker ikke alder), ikke klær på overkroppen og kun bleie eller var det truse, uten bukse.  Kan hende jeg bare hadde flaks der og da. Bilde ble heldigvis borte. 

• Liker 2
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Syns jeg hører K godte seg over at F ikke blir vist så åpenlyst som de andre to. 

dobbeltmoral hos bestemoren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...