siesta Skrevet 5. august #1381 Skrevet 5. august Lesehest1 skrev (8 timer siden): Å drikke flere dager på rad og så reise hjem skjønner jeg ikke hvordan de klarer. Hun trenger ikke å vise alt; underbukser og dårlig form og fulle folk…. (Jeg vet det er frivillig å følge, ja.) Enig,men jeg sluttet å følge. Orket ikke mer. Ble litt irritert ettersom jeg egentlig likte henne før. Men sånn er det bare. Håper hun roer seg ett par hakk. 9
spirå12 Skrevet 11. august #1382 Skrevet 11. august Forstår ingenting. Er det nytt barnebarn som har kommet til verden ? Når da ? 2
Tessa12 Skrevet 11. august #1383 Skrevet 11. august spirå12 skrev (38 minutter siden): Forstår ingenting. Er det nytt barnebarn som har kommet til verden ? Når da ? Ja, en liten gutt, kom for noen uker siden, litt for tidlig. 4
Lesehest1 Skrevet 11. august #1385 Skrevet 11. august Det er nok godt for Nina å være barnevakt for barnebarn.☺️
Moongirl Skrevet 11. august #1387 Skrevet 11. august (endret) Rart de får enda et barn sammen med de utfordringene som Nina har snakket om.... Og mente hun sa at Pelle ikke var barnefar, men han er det likevel?! Endret 11. august av Moongirl 8
Tessa12 Skrevet 11. august #1388 Skrevet 11. august Moongirl skrev (17 minutter siden): Rart de får enda et barn sammen med de utfordringene som Nina har snakket om.... Og mente hun sa at Pelle ikke var barnefar, men han er det likevel?! Det kom et rykte om at han ikke var bf til jenta, aldri vært snakk om det ang nyfødt, men begge er P sine 3
garfunkel Skrevet 11. august Forfatter #1389 Skrevet 11. august Tessa12 skrev (11 minutter siden): Det kom et rykte om at han ikke var bf til jenta, aldri vært snakk om det ang nyfødt, men begge er P sine Vet du det 100%?
merry Skrevet 11. august #1390 Skrevet 11. august (endret) garfunkel skrev (2 timer siden): Endret 11. august av merry 1
Love2017juni Skrevet 11. august #1391 Skrevet 11. august Ryktene sier vel at det at pelle har enda ett barn på vei med ei annen dame.. Så det vil jo tiden vise.. uansett; å dele barnebarnet sitt i bare bleia på Snapchat; Er IKKE greit! Dette har Nina gjort senest i dag. 4 9
Janmar Skrevet 11. august #1392 Skrevet 11. august Den er ikke der nå. Så mulig en glipp. Sjekket akkurat
Tessa12 Skrevet 11. august #1393 Skrevet 11. august garfunkel skrev (22 minutter siden): Vet du det 100%? Ja 1
Morild Skrevet 11. august #1394 Skrevet 11. august Er det det hu har vært så lei seg for i det siste? Att det dukker opp barnebarn fra alle kanter? 3 2
Tough cookie Skrevet 11. august #1395 Skrevet 11. august Har de ikke hørt om prevensjon? Hvem setter barn på to ulike damer i samme periode?🧐 11 1
FruRosa Skrevet 11. august #1396 Skrevet 11. august Janmar skrev (34 minutter siden): Den er ikke der nå. Så mulig en glipp. Sjekket akkurat Det er der enda, jo! Filmsnutten med ny bok. 2
Lesehest1 Skrevet 11. august #1397 Skrevet 11. august Tough cookie skrev (1 time siden): Har de ikke hørt om prevensjon? Hvem setter barn på to ulike damer i samme periode?🧐 Det er vel bare rykter, som ikke skal spres her.
Fru Uperfekt Skrevet 11. august #1398 Skrevet 11. august siesta skrev (På 5.8.2025 den 1.08): Ja. Jeg har funnet en lignende butikk i Oslo og en på Bryne. Men når sant skal sies synes jeg det er litt trist. Hvor på Bryne, navn? 1
Fru Uperfekt Skrevet 11. august #1399 Skrevet 11. august guriland skrev (På 5.8.2025 den 1.20): Funnet en i Bergen😉 Hvor i Bergen, navn?
Fru Uperfekt Skrevet 11. august #1400 Skrevet 11. august Tough cookie skrev (2 timer siden): Har de ikke hørt om prevensjon? Hvem setter barn på to ulike damer i samme periode?🧐 Nok av de mannfolka 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå