Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet
Norah.A. skrev (59 minutter siden):

Har fulgt Nina i ett par år nå. Og sånn sett synest jeg at det er fint å se at hun lever livet.

Samtidig så fikk jeg en bismak i går og i dag, der hun tydelig er beruset-noe som er ok i og for seg. Men når en velger å være influenser, som handler om å inspirere andre mennesker, så ble det for min del helt feil:( 

Både hun og mannen er tydelig beruset (for å si det pent) i dagevis på alle festivaler med TurboJugend.

Greit nok det, forsåvidt (hver sin smak), men hun burde slutte å legge det ut på So’Me!

• Liker 4
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (1 minutt siden):

Både hun og mannen er tydelig beruset (for å si det pent) i dagevis på alle festivaler med TurboJugend.

Greit nok det, forsåvidt (hver sin smak), men hun burde slutte å legge det ut på So’Me!

Enig! Vi i 40-årene synest kanskje det er gøy👐 Men om det er inspirerende? Konserter, det livet-absolutt!  Men å være synlig berusa er over grensa når en velger den karrieren. Hun snøvler på noen av snappene.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Norah.A. skrev (7 timer siden):

Enig! Vi i 40-årene synest kanskje det er gøy👐 Men om det er inspirerende? Konserter, det livet-absolutt!  Men å være synlig berusa er over grensa når en velger den karrieren. Hun snøvler på noen av snappene.

Veldig harry å være full - og vise det fram - for folk i besteforeldre-generasjon i mitt hode. Fra den ene rølpe-samlingen til den andre. Og de er i tillegg besteforeldre. Neh.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (4 timer siden):

😕Skrivefeil

Endret av Full kontroll
Skrevet
FruRosa skrev (11 timer siden):

Så enig. Kos deg alt du vil, men dropp å legge det ut. Alt må ikke utleveres (eller burde utleveres). 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Off topic, vet. Men Turbojugend - navnet - kan ikke lese det ordet uten å få assosiasjoner med et annet ord med -jugend bak 😛 

Er jeg alene om det?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Andrea59 skrev (1 time siden):

Off topic, vet. Men Turbojugend - navnet - kan ikke lese det ordet uten å få assosiasjoner med et annet ord med -jugend bak 😛 

Er jeg alene om det?

Er det de spiller på, viser stor motstand av rassisme alle som er med og det er en del av greia. Det syns jeg er veldig bra!!!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
guriland skrev (4 timer siden):

Er det de spiller på, viser stor motstand av rassisme alle som er med og det er en del av greia. Det syns jeg er veldig bra!!!

Uansett hva intensjonen bak navnet er, så tenker jeg på Hitler-jugend hver gang det nevnes.

• Liker 8
Skrevet

Det turbojugend greiene er det mest harry jeg har sett, voksne folk som holder på sånn😳

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet

De fleste av oss var ferdig med turbojugend før 2010, men enkelte blir stuck på samme stadie resten av livet.

• Liker 7
Skrevet
Kaffeskål! skrev (1 time siden):

Det turbojugend greiene er det mest harry jeg har sett, voksne folk som holder på sånn😳

Helt på trynet!

• Liker 10
Skrevet

For meg må hun feste og danse og vrikke så mye hun bare vil, med sin påstått kronisk syke kropp. Hun kan samle på alt ræl som fins på Shein og Temu.  Hvil på sofaen og se på  trash-TV dagen lang. Spis sukker og ikke-sukker til magen vrenger seg, Fru Sprell. Men slutt for guds skyld med den grove utleveringen av datter, og slutt og hinte om ting som skaper grove og alvorlige rykter om barn og barnebarn! Forferdelig!

• Liker 8
  • Nyttig 37
Skrevet
Kaffeskål! skrev (3 timer siden):

Det må da virkelig ta på og være omgitt av så mye regelrett stygge gubber til enhver tid. Fy flate så lite tiltalende disse skjeggete nissene er i sine jeans lørver. Nina er en veldig pen dame, men som hun velger å  presentere seg...det flakkende blikket er jo også noe for  seg...

• Liker 8
Skrevet
Naskepott skrev (2 timer siden):

For meg må hun feste og danse og vrikke så mye hun bare vil, med sin påstått kronisk syke kropp. Hun kan samle på alt ræl som fins på Shein og Temu.  Hvil på sofaen og se på  trash-TV dagen lang. Spis sukker og ikke-sukker til magen vrenger seg, Fru Sprell. Men slutt for guds skyld med den grove utleveringen av datter, og slutt og hinte om ting som skaper grove og alvorlige rykter om barn og barnebarn! Forferdelig!

Det er akuratt det jeg og mener. Vi som har fulgt henne en stund skjønner jo .... Og hun var morsom å følge før. Jeg skriver egentlig for hennes eget beste. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (2 minutter siden):

Det er akuratt det jeg og mener. Vi som har fulgt henne en stund skjønner jo .... Og hun var morsom å følge før. Jeg skriver egentlig for hennes eget beste. 

Helt enig! Hun var et glimt å følge før,men ting raknet litt på snap etter første bruddet til sønn D (han kan vi nevne for er offentlig),  så har det egentlig bare tatt helt av med ovenpåned snakk, som hun ikke vil ha men mestrer med glans, dog med dårlig språkforåd, uthenging når noen stiller litt kritiske spørsmål, denne totalitære breakdownen før ferie i dagesvis(alle vet jo), så nei nå er det ferie og full speed avgåre i ukesvis, men det legges ut sublite snapper av mennesker som skryter av dette pågangsmotet og hun svarer med at hun er ikke en diagnose og dagene er nøye planlagt. Flott at de er det, men nå er det på tide å legge vekk den snappen av og til, den skader deg mer enn gjør godt.

Og min fav.butikk i stvg TWAS (som jeg har handlet fra i årevis), har mistet meg som kunde pga hun.

• Liker 9
Skrevet
guriland skrev (8 minutter siden):

Helt enig! Hun var et glimt å følge før,men ting raknet litt på snap etter første bruddet til sønn D (han kan vi nevne for er offentlig),  så har det egentlig bare tatt helt av med ovenpåned snakk, som hun ikke vil ha men mestrer med glans, dog med dårlig språkforåd, uthenging når noen stiller litt kritiske spørsmål, denne totalitære breakdownen før ferie i dagesvis(alle vet jo), så nei nå er det ferie og full speed avgåre i ukesvis, men det legges ut sublite snapper av mennesker som skryter av dette pågangsmotet og hun svarer med at hun er ikke en diagnose og dagene er nøye planlagt. Flott at de er det, men nå er det på tide å legge vekk den snappen av og til, den skader deg mer enn gjør godt.

Og min fav.butikk i stvg TWAS (som jeg har handlet fra i årevis), har mistet meg som kunde pga hun.

Det siste der....  der har du meg også. Jeg har kjøpt mye der. Krus, tallerkner, klær, diverse nips og julegaver. .. gidder ikke handle der lenger .

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (17 minutter siden):

Det siste der....  der har du meg også. Jeg har kjøpt mye der. Krus, tallerkner, klær, diverse nips og julegaver. .. gidder ikke handle der lenger .

Sant, de har mye jeg vil ha, men støtter de ikke lengre, sluttet brått når de tok inn svigerdatters ting( men de har hele tiden vært på salg da), nope, de var kjempe flinke, men brent noen broer. 

• Liker 6
Skrevet
guriland skrev (21 minutter siden):

Sant, de har mye jeg vil ha, men støtter de ikke lengre, sluttet brått når de tok inn svigerdatters ting( men de har hele tiden vært på salg da), nope, de var kjempe flinke, men brent noen broer. 

Ja. Jeg har funnet en lignende butikk i Oslo og en på Bryne. 

Men når sant skal sies synes jeg det er litt trist. 

• Liker 1
Skrevet
siesta skrev (11 minutter siden):

Ja. Jeg har funnet en lignende butikk i Oslo og en på Bryne. 

Men når sant skal sies synes jeg det er litt trist. 

Funnet en i Bergen😉

Skrevet

Å drikke flere dager på rad og så reise hjem skjønner jeg ikke hvordan de klarer. Hun trenger ikke å vise alt; underbukser og dårlig form og fulle folk…. (Jeg vet det er frivillig å følge, ja.) 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...