Gjest Husomvarderfør Skrevet 2. august #1341 Skrevet 2. august (endret) siesta skrev (33 minutter siden): Klart en skal ikke la seg stoppe av sykdom om en har muligheten. Men her har det blitt litt for mye av alt (for min del) Det har med måten det snappes på. Kansje jeg hadde sett anderledes på det om det var snakk om en ung dame, men hun er voksen . Jeg reagerer ikke mest på sykdom,men på ting det snakkes om som er hemmelig . Og det snakkes mer enn 5 min. Da lurer en på hva som er skjedd. Det er helt menneskelig. Så oppstår rykter.( Jeg bor i Stavanger. ) og så blir Nina sur pga dette. Da bør hun faktisk ikke snappe om slike tema. Det har skjedd flere ganger. Likte henne bedre før enkelt og greit. Skal ikke uttale meg så mye om hva Nina snapper om. Hemmeligheter og rykter orker jeg ikke . Endret 2. august av Husomvarderfør .
siesta Skrevet 2. august #1342 Skrevet 2. august Husomvarderfør skrev (30 minutter siden): Skal ikke uttale meg så mye om hva Nina snapper om. Hemmeligheter og rykter orker jeg ikke . Det hun snapper om er jo det hun formidler. Ergo kommer rykter når hun sitter å har hemmeligheter offentlig. Det er helt naturlig ,kan muligens si dessverre. Hun trenger jo ikke snappe om slike ting. 6 1
Gjest Husomvarderfør Skrevet 3. august #1343 Skrevet 3. august siesta skrev (11 minutter siden): Det hun snapper om er jo det hun formidler. Ergo kommer rykter når hun sitter å har hemmeligheter offentlig. Det er helt naturlig ,kan muligens si dessverre. Hun trenger jo ikke snappe om slike ting. Aner ikke hva du hentyder til og det er kanskje like greit.
Tough cookie Skrevet 3. august #1344 Skrevet 3. august siesta skrev (8 minutter siden): Det hun snapper om er jo det hun formidler. Ergo kommer rykter når hun sitter å har hemmeligheter offentlig. Det er helt naturlig ,kan muligens si dessverre. Hun trenger jo ikke snappe om slike ting. Sier man a bør man også si b, hvis ikke blir det rykter. En bekjent av meg legger ut bilde av skiltet til legevakten/ sykehuset hun er på eller bilde av veneflonen i armen sin, men ikke noe om hva som har skjedd med henne, og dette gjør hun for å få oppmerksomhet. Minner litt om Nina når hun skal fortelle om noe trist som har skjedd, men kan ikke si hva det er. 8 3
siesta Skrevet 3. august #1345 Skrevet 3. august Tough cookie skrev (21 minutter siden): Sier man a bør man også si b, hvis ikke blir det rykter. En bekjent av meg legger ut bilde av skiltet til legevakten/ sykehuset hun er på eller bilde av veneflonen i armen sin, men ikke noe om hva som har skjedd med henne, og dette gjør hun for å få oppmerksomhet. Minner litt om Nina når hun skal fortelle om noe trist som har skjedd, men kan ikke si hva det er. Ja nettopp. Hun vil jo at folk skal få med seg snappene. Og folk snakker , helt normalt. Etterpå blir hun sur . Da ble det formye for min del. Har fulgt henne såpass lenge at jeg nok skjønte hva som hadde skjedd. Men jeg vet jo ikke sikkert. Derfor sier jeg ingenting. Hun sier mannen ble sykemeldt og da er det faktisk litt alvorlig. Skal mye til å bli sykemeldt iht familiære/vennskapelige forhold. Hun burde kansje unnlatt å fortelle det, såpass voksen er hun at hun vet det blir snakk. Tenker på at hun sikkert følger andre på snap, og om hun da ikke reagerer på slikt da skjønner jeg ingenting. 7 5
EllaSays Skrevet 3. august #1346 Skrevet 3. august Når man gråtende forteller at mannen er sykemeldt (fram til feriereise de allikevel drar på), og at det er privaaaat MEEEN en krise, da er du passe tjukk i huet hvis du tror ingen kommer til å spekulere. Hun har tapt seg voldsomt, er nedlatende (saaant) og full av paradokser. 7 24
Full kontroll Skrevet 3. august #1347 Skrevet 3. august Elsker svevet av høyden egoismen tar henne. Hun er funksjonsfrisk utenfor hjemmet, mens huset er « pleiehjemmet» . Hennes atferd påvirker i aller høyeste grad nære rundt henne, det av mange ting bør hun sette seg ned og tenke nøye over, før det er for sent🥰 4 23
J.. Skrevet 3. august #1348 Skrevet 3. august Full kontroll skrev (2 timer siden): Elsker svevet av høyden egoismen tar henne. Hun er funksjonsfrisk utenfor hjemmet, mens huset er « pleiehjemmet» . Hennes atferd påvirker i aller høyeste grad nære rundt henne, det av mange ting bør hun sette seg ned og tenke nøye over, før det er for sent🥰 Jeg har sett folk i rullestol crowdsurfe også,hva slags poeng prøver du å få frem med bilde? 2 3
Full kontroll Skrevet 3. august #1349 Skrevet 3. august (endret) J.. skrev (31 minutter siden): Jeg har sett folk i rullestol crowdsurfe også,hva slags poeng prøver du å få frem med bilde? 😛 Nå prøver jeg å finne et poeng , men er verken poeng eller sammenheng her .... 😛 Det jeg (tror) jeg vet / ser, det er at Nina krasjlander fysisk og psykisk når hun kommer hjem - kan ikke reise fra problemer, og dess lengre flukten fra "livet" varer, verre blir det....kjenner jeg gruer med til den Nina vi kommer til å se med alt (nært & kjært) hun skal ta fatt på, med fatning ❤️ ( fasaden slår spekker 😕 shitshow er jeg redd for) Endret 3. august av Full kontroll 5 1 7
guriland Skrevet 3. august #1350 Skrevet 3. august Husomvarderfør skrev (13 timer siden): Aner ikke hva du hentyder til og det er kanskje like greit. Hvorfor utale seg på et diskusjonsforum når en ikke er intr.i saken? 5 1
guriland Skrevet 3. august #1351 Skrevet 3. august Full kontroll skrev (1 time siden): 😛 Nå prøver jeg å finne et poeng , men er verken poeng eller sammenheng her .... 😛 Det jeg (tror) jeg vet / ser, det er at Nina krasjlander fysisk og psykisk når hun kommer hjem - kan ikke reise fra problemer, og dess lengre flukten fra "livet" varer, verre blir det....kjenner jeg gruer med til den Nina vi kommer til å se med alt (nært & kjært) hun skal ta fatt på, med fatning ❤️ ( fasaden slår spekker 😕 shitshow er jeg redd for) Enig, er redd det kommer en tirade når de kommer hjem, skjer hver gang. 4 2
Vokteren Skrevet 3. august #1352 Skrevet 3. august J.. skrev (1 time siden): Jeg har sett folk i rullestol crowdsurfe også,hva slags poeng prøver du å få frem med bilde? Flere folk i rullestol jobber, lufter hundene sine og bidrar både i samfunnet og i hjemmet sitt på ulike måter. De klarer å delta på mer enn bare ting som innebærer festligheter og ferieturer. Derfor sender jeg spørsmålet ditt i retur - hva slags poeng prøver du å få frem med å dra rullestolbrukere inn i denne diskusjonen? 3 2 20
Zhara Skrevet 3. august #1353 Skrevet 3. august Jeg forstår at folk blir irritert på oss uføre, når de ser Nina holde på sånn. Jeg skjemmes. 7 1 22
Gjest Husomvarderfør Skrevet 3. august #1354 Skrevet 3. august guriland skrev (1 time siden): Hvorfor utale seg på et diskusjonsforum når en ikke er intr.i saken? Hvor har jeg sagt jeg ikke er interessert ? Rykter og hemmeligheter som blir spekulert i er ikke noe for meg!
Taco Ninja Skrevet 3. august #1355 Skrevet 3. august 2 hours ago, Zhara said: Jeg forstår at folk blir irritert på oss uføre, når de ser Nina holde på sånn. Jeg skjemmes. Hvorfor? Fordi hun har energi til å kose seg? Høres mer ut som et deg problem.. 2
siesta Skrevet 3. august #1356 Skrevet 3. august Husomvarderfør skrev (1 time siden): Hvor har jeg sagt jeg ikke er interessert ? Rykter og hemmeligheter som blir spekulert i er ikke noe for meg! Så du skjønner ikke at det blir spekulert når det snappes gråtende ? Og jeg sier ikke at det er galt å gråte ,men en må skjønne at folk lurer på hva som er hendt. Det er rett og slett menneskelig. 2 1
Gjest Husomvarderfør Skrevet 3. august #1357 Skrevet 3. august siesta skrev (1 minutt siden): Så du skjønner ikke at det blir spekulert når det snappes gråtende ? Og jeg sier ikke at det er galt å gråte ,men en må skjønne at folk lurer på hva som er hendt. Det er rett og slett menneskelig. Full forståelse for at man lurer, men det er langt ifra greit med ryktespredning og spekulasjoner. Nå har ikke jeg nektet noen å spre rykter og spekulere i Ninas liv ,men min mening er at det er forkastelig om man kun går på rykter og spekulasjoner.
siesta Skrevet 3. august #1358 Skrevet 3. august Husomvarderfør skrev (21 minutter siden): Full forståelse for at man lurer, men det er langt ifra greit med ryktespredning og spekulasjoner. Nå har ikke jeg nektet noen å spre rykter og spekulere i Ninas liv ,men min mening er at det er forkastelig om man kun går på rykter og spekulasjoner. Det er klart ,men nå er ikke byen så stor. Jeg har som tidligere sagt sluttet å følge henne. Ble lei. Så hva som skjer /har skjedd bryr jeg meg lite om. 3
Norah.A. Skrevet 3. august #1360 Skrevet 3. august Har fulgt Nina i ett par år nå. Og sånn sett synest jeg at det er fint å se at hun lever livet. Samtidig så fikk jeg en bismak i går og i dag, der hun tydelig er beruset-noe som er ok i og for seg. Men når en velger å være influenser, som handler om å inspirere andre mennesker, så ble det for min del helt feil:( 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå