Full kontroll Skrevet 26. juli #1281 Skrevet 26. juli Full kontroll skrev (Akkurat nå): For ett aktivitetsnivå på uføreNina........6.-7. uka på farten (inkl pakking/ forberedelser) Tror nok det er mange som misunner henne "go'formen" hun gliseer og loser oss gjennom ferien med Selv meg, som ikke har vondt andre steder enn i vilja innimellom, tar hun nesten pusten fra , nesten (mange former for nedsatt arbeidsevne kriterier, skjønner jeg ) 4 2
HMK Skrevet 26. juli #1282 Skrevet 26. juli SeBraHaHa skrev (På 25.7.2025 den 2.29): Hvorfor må folk på død og liv lufte bikkjene sine på stranda? Går det virkelig an å være sååå korttenkt. Vi har med hundene våre på stranda daglig. Ikke de strendene der det står forbudskilt selvsagt, men hvorfor skulle ikke hundene være med på stranda om det er tillatt med hunder? Vi har nettopp teltet en uke på en campingplass i Nissedal. Det har vært 30 grader hver eneste dag og lite mulighet for skygge på campingplassen. Hvor tenker du at hundene skulle være, om ikke med oss på stranden? Innesperret i teltet? I bilen? 13
Lesehest1 Skrevet 26. juli #1283 Skrevet 26. juli Full kontroll skrev (5 timer siden): De har mange ferieturer i året virker det som. 4
siesta Skrevet 27. juli #1284 Skrevet 27. juli HMK skrev (1 time siden): Vi har med hundene våre på stranda daglig. Ikke de strendene der det står forbudskilt selvsagt, men hvorfor skulle ikke hundene være med på stranda om det er tillatt med hunder? Vi har nettopp teltet en uke på en campingplass i Nissedal. Det har vært 30 grader hver eneste dag og lite mulighet for skygge på campingplassen. Hvor tenker du at hundene skulle være, om ikke med oss på stranden? Innesperret i teltet? I bilen? Er vel snakk om løse hunder her.. 1 2
SeBraHaHa Skrevet 27. juli #1285 Skrevet 27. juli HMK skrev (6 timer siden): Vi har med hundene våre på stranda daglig. Ikke de strendene der det står forbudskilt selvsagt, men hvorfor skulle ikke hundene være med på stranda om det er tillatt med hunder? Vi har nettopp teltet en uke på en campingplass i Nissedal. Det har vært 30 grader hver eneste dag og lite mulighet for skygge på campingplassen. Hvor tenker du at hundene skulle være, om ikke med oss på stranden? Innesperret i teltet? I bilen? Nå må vi roe ned hormonene litt 😂 Jeg skrev «lufte», ikke «bli med». Som hundeeier vet du vel hva «å lufte» bikkja betyr? 4
Viki6 Skrevet 27. juli #1286 Skrevet 27. juli Det er sånne som henne som gjør at vi uføre blir uglesett i samfunnet. Hun klarer alt hun vil. Er ikke hun ufør pga fibromyalgi, eller tar jeg feil? Alle disse kjempelange flyturene ville ha ødelagt alle som sliter med store smerter, men hun er like pigg når hun kommer frem. Ja, jeg innrømmer at jeg er misunnelig på alle reisene hennes 🙃. Jeg kommer meg knapt på hytta, om jeg har et par gode dager. 16 1 7
HMK Skrevet 27. juli #1287 Skrevet 27. juli (endret) SeBraHaHa skrev (1 time siden): Nå må vi roe ned hormonene litt 😂 Jeg skrev «lufte», ikke «bli med». Som hundeeier vet du vel hva «å lufte» bikkja betyr? Men jeg forstår ikke hvorfor du mener hundene ikke skal luftes (eller bli med) på stranden? Når det er sagt har vi i år droppet Sørlandet feriesenter fordi jeg ikke syns dette er en egnet plass å ha med seg to hunder. Det er en stappfull plass med mye småbarn og mye mas. Stranden er bitteliten og laaaangt under par og bassengområdet er.. mildt sagt et krevende sted å oppholde seg. Vi har vært der flere år på rad for ungenes skyld, uten hunder. I år sa jeg nei. Endret 27. juli av HMK
Andrea59 Skrevet 27. juli #1288 Skrevet 27. juli HMK skrev (2 minutter siden): Men jeg forstår ikke hvorfor du mener hundene ikke skal luftes (eller bli med) på stranden? Regner med det reageres på tissing der folk like etter legger seg ned for å sole seg? Jeg har ikke sett det, men ser så å si ingenting på snap fra henne. 3 1
HMK Skrevet 27. juli #1289 Skrevet 27. juli Andrea59 skrev (1 minutt siden): Regner med det reageres på tissing der folk like etter legger seg ned for å sole seg? Jeg har ikke sett det, men ser så å si ingenting på snap fra henne. De har sikkert tisset godt fra seg på vei ned til stranden. For det er jo et godt stykke å gå ned dit. Når vi er på stranden setter vi oss i vannkanten med hundene i bånd. Om de tisser der vaskes det bort av vannet ganske kjapt. Vi lar jo ikke hundene tisse der folk ligger.
Love2017juni Skrevet 27. juli #1290 Skrevet 27. juli Viki6 skrev (3 timer siden): Det er sånne som henne som gjør at vi uføre blir uglesett i samfunnet. Hun klarer alt hun vil. Er ikke hun ufør pga fibromyalgi, eller tar jeg feil? Alle disse kjempelange flyturene ville ha ødelagt alle som sliter med store smerter, men hun er like pigg når hun kommer frem. Ja, jeg innrømmer at jeg er misunnelig på alle reisene hennes 🙃. Jeg kommer meg knapt på hytta, om jeg har et par gode dager. Helt sant! Jeg stusser også over at hun sier hun blir enda verre i kroppen når hun spiser normalt sukker; På alle feriene/festivaler så er hun både aktiv og oppegående; og spiser «normalt» snop daglig. Men når hun kommer hjem må hun «ta seg i sammen med kalorier og kun spise sukkerfritt». DA klager hun over formen sin. Jeg har nevnt det før og sier det igjen; Hun virker «sjuk» og stiv i ledd ol pga for lite aktivitet i hverdagen. Hun sitter i sofaen og ser på TV-en hele dagen og spiser sukkerfritt snop og teller kalorier på maten. På ferier og festivaler er hun i aktivitet, og alt går fint.. 🤔 18 1
SeBraHaHa Skrevet 27. juli #1291 Skrevet 27. juli HMK skrev (3 timer siden): Men jeg forstår ikke hvorfor du mener hundene ikke skal luftes (eller bli med) på stranden? Når det er sagt har vi i år droppet Sørlandet feriesenter fordi jeg ikke syns dette er en egnet plass å ha med seg to hunder. Det er en stappfull plass med mye småbarn og mye mas. Stranden er bitteliten og laaaangt under par og bassengområdet er.. mildt sagt et krevende sted å oppholde seg. Vi har vært der flere år på rad for ungenes skyld, uten hunder. I år sa jeg nei. Fordi hundene markerer seg på stranda, hvor det sitter barn å lager sandslott, og leker. Graver seg ned, får sand under neglene.. Noen putter sanden også inn i munnen. Vi voksne skal sitte på sanden, ha tærne i sanden.. Som jeg sa: Noen er korttenkt.. med andre enkle ord: IKKE LA HUNDEN PISSE OG BÆSJE PÅ STRANDA. altså SANDA, om det skal inn med teskje. 5 2
loffen Skrevet 27. juli #1292 Skrevet 27. juli Viki6 skrev (9 timer siden): Det er sånne som henne som gjør at vi uføre blir uglesett i samfunnet. Hun klarer alt hun vil. Er ikke hun ufør pga fibromyalgi, eller tar jeg feil? Alle disse kjempelange flyturene ville ha ødelagt alle som sliter med store smerter, men hun er like pigg når hun kommer frem. Ja, jeg innrømmer at jeg er misunnelig på alle reisene hennes 🙃. Jeg kommer meg knapt på hytta, om jeg har et par gode dager. Samme her. Jeg er fremdeles ødelagt etter EN dag på festival, for en måned siden. (Der de campet i fem dager.) Jeg har ikke kunnet gå tur med hunden, bade, eller gå i butikken en gang. 4 8
siesta Skrevet 28. juli #1293 Skrevet 28. juli loffen skrev (9 timer siden): Samme her. Jeg er fremdeles ødelagt etter EN dag på festival, for en måned siden. (Der de campet i fem dager.) Jeg har ikke kunnet gå tur med hunden, bade, eller gå i butikken en gang. Nå tror jeg det er mannen som gjør det meste , hun sliter seg aldri ut. Men likevel skal det mye til å holde tempoet hennes ift reising. Blir overfladisk og lite voksent hele opplegget. Fulgte henne i mange år men datt av nå nylig. Ble bare tåpelig , platt og irriterende. Jeg er ganske sikker på at hun leser det som skrives her. Egentlig burde hun det, det skrives for det meste i beste mening. Og hun var faktisk gøy å følge tidligere. 13
EllaSays Skrevet 28. juli #1294 Skrevet 28. juli siesta skrev (3 timer siden): Nå tror jeg det er mannen som gjør det meste , hun sliter seg aldri ut. Men likevel skal det mye til å holde tempoet hennes ift reising. Blir overfladisk og lite voksent hele opplegget. Fulgte henne i mange år men datt av nå nylig. Ble bare tåpelig , platt og irriterende. Jeg er ganske sikker på at hun leser det som skrives her. Egentlig burde hun det, det skrives for det meste i beste mening. Og hun var faktisk gøy å følge tidligere. Der sa du det jeg har tenkt, hun var gøy å følge før. Nå har hun blitt så prektig, bezzerwizzer, sier A og ikke B, grådig (selger ræl) og utleveringen av datteren er ikke greit. Samtidig får jeg ikke det jeg ser og det hun sier til å gå opp. Som kronisk syk selv skjer det at jeg ikke orker ting, også de morsomme jeg har gledet meg til. Nina viser at hun orker akkurat det hun har lyst til. Hva var det noen skrev tidligere? Ubehagelig? Ubehagelig! Hun er rett og slett en unfollow blitt. 8 2
Purple Diamond Skrevet 28. juli #1295 Skrevet 28. juli HMK skrev (På 27.7.2025 den 8.33): De har sikkert tisset godt fra seg på vei ned til stranden. For det er jo et godt stykke å gå ned dit. Når vi er på stranden setter vi oss i vannkanten med hundene i bånd. Om de tisser der vaskes det bort av vannet ganske kjapt. Vi lar jo ikke hundene tisse der folk ligger. Det er flott at dere gjør dette på en god måte. Men langt i fra alle er like flinke, det er mye løse hunder, og bæsj og tiss der det ikke bør være. 2
siesta Skrevet 29. juli #1297 Skrevet 29. juli Tough cookie skrev (8 timer siden): Så er det på ny tur på onsdag igjen? Ny tur ???
Tough cookie Skrevet 29. juli #1298 Skrevet 29. juli siesta skrev (7 timer siden): Ny tur ??? Hun sa i en snap på søndag eller i går, at de skulle på tur igjen på onsdag. 2
garfunkel Skrevet 29. juli Forfatter #1300 Skrevet 29. juli Blubbalubba skrev (1 time siden): Det er vel den turbojugend greiene i Tyskland Nei de var jo nettopp på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå