siesta Skrevet 10. juli #1241 Skrevet 10. juli tankebobla skrev (16 timer siden): Nina virker i utgangspunktet som en veldig ok dame men dessverre har hun endret seg, og jeg er en av de som bor ikke så langt fra der Nina bor og det er blitt en form for snakkis , denne damen. Og jeg ser at hun nok ønsker å være en litt " annerledes dame" som ikke er redd for å skille seg ut men det er blitt en slags motsatt effekt. Nå blir hun til tider latterliggjort. Og flere av oss er lei av hun driter i båndtvangen til tider og lar bikkjene gå hvor enn de vil. Bor ikke langt unna jeg heller. Likte henne før men nå tror jeg at jeg må få henne bort på snap. Sitter å snakker om så mye rart og så mener hun at folk ikke skal kunne snakke om det. Reagerer på at mannen ble sykemeldt pga problemer i familie/vennegjeng Det skal mye til for å få det av de grunner. Og det blir så dumt å snakke om det på snap og etterpå nesten hetse folk som lurer på hva som har skjedd. Når du deler som hun gjør må hun faktisk tåle at det spekuleres. Og hun må huske at det er mange i nærheten som får tingene med seg. 26
Andrea59 Skrevet 10. juli #1242 Skrevet 10. juli Janne1975 skrev (6 timer siden): Du har helt rett, og ikke bare er det ultraprossesert men hun har jo også sagt at hun ikke rører grønnsaker. Så det går i snop, pølser, pizza, pasta, ledsaget av noe toro. Jeg kjenner på samme ulidelige spenning jeg også, forresten 😅 Ikke rører grønnsaker? I kombo med å spise alt mulig snop både sukkerfritt og vanlig - skjønner ikke at hun tør. Når man fra før har dårlig helse, invitere til tarmkreftrisiko… 4
JojoMoyes Skrevet 10. juli #1243 Skrevet 10. juli Janne1975 skrev (6 timer siden): Du har helt rett, og ikke bare er det ultraprossesert men hun har jo også sagt at hun ikke rører grønnsaker. Så det går i snop, pølser, pizza, pasta, ledsaget av noe toro. Jeg kjenner på samme ulidelige spenning jeg også, forresten 😅 Ja jeg så det lå en Toro hvit saus på bordet til fiskebollene 🤦🏼♀️og H -melk . Jeg hadde fikset et sånt kosthold altså og grønnsaker kan jeg ikke leve uten . Nei damen er rett og slett meget sær og spesiell . Og selv om hun benekter det så forsvinner det ikke 🤷🏼♀️ 3
tankebobla Skrevet 10. juli #1244 Skrevet 10. juli siesta skrev (6 timer siden): Bor ikke langt unna jeg heller. Likte henne før men nå tror jeg at jeg må få henne bort på snap. Sitter å snakker om så mye rart og så mener hun at folk ikke skal kunne snakke om det. Reagerer på at mannen ble sykemeldt pga problemer i familie/vennegjeng Det skal mye til for å få det av de grunner. Og det blir så dumt å snakke om det på snap og etterpå nesten hetse folk som lurer på hva som har skjedd. Når du deler som hun gjør må hun faktisk tåle at det spekuleres. Og hun må huske at det er mange i nærheten som får tingene med seg. Jeg er veldig enig med deg. Jeg har vært nødt til å blokkere hele snappen hennes fordi jeg av en eller annen grunn får ubehag ved å se på henne, og syntes det er synd at hun turer frem som hun gjør i forhold til barnebarnet som mor har vært veldig klar på ikke skal i sosiale media som Nina da driter i, og også i forhold til M 5 2
JojoMoyes Skrevet 10. juli #1245 Skrevet 10. juli tankebobla skrev (4 timer siden): Jeg er veldig enig med deg. Jeg har vært nødt til å blokkere hele snappen hennes fordi jeg av en eller annen grunn får ubehag ved å se på henne, og syntes det er synd at hun turer frem som hun gjør i forhold til barnebarnet som mor har vært veldig klar på ikke skal i sosiale media som Nina da driter i, og også i forhold til M Jeg følger henne ikke men tror jeg må blokkere henne for nå er alt ved henne bare irriterende , klarer snart ikke mere av den hese stemmen /fikling og dra håret frem i ansiktet og den evinnelige deigingen foran speilet 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🙈😂 5
Lesehest1 Skrevet 10. juli #1246 Skrevet 10. juli Allerede nye klær… Man skal vel rekke å bruke alt også. 6 1
JojoMoyes Skrevet 10. juli #1247 Skrevet 10. juli Lesehest1 skrev (52 minutter siden): Allerede nye klær… Man skal vel rekke å bruke alt også. Skulle jo tross alt på Rema ettusen !! Må kjøpe sukkerfritt snop og desserter så hun ikke ryker på sukkerkjører skjønner du … 3
stemorsblomsten Skrevet 12. juli #1248 Skrevet 12. juli Er så spent på når det nye barnebarnet kommer. De fikk jo ultralydbilde da de var i USA. 2
siesta Skrevet 12. juli #1249 Skrevet 12. juli stemorsblomsten skrev (14 minutter siden): Er så spent på når det nye barnebarnet kommer. De fikk jo ultralydbilde da de var i USA. Hvem av sønnene er det ?
JojoMoyes Skrevet 12. juli #1250 Skrevet 12. juli Mistet 100 følgere de siste dager !? Spennende å se fremover 👍 4
stemorsblomsten Skrevet 12. juli #1251 Skrevet 12. juli siesta skrev (20 minutter siden): Hvem av sønnene er det ? Vet ikke?’
Tessa12 Skrevet 13. juli #1252 Skrevet 13. juli siesta skrev (8 timer siden): Hvem av sønnene er det ? P
Sol Rampelyset Skrevet 13. juli #1253 Skrevet 13. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Full kontroll Skrevet 17. juli #1255 Skrevet 17. juli Ja, så på henne som en respektert, ordentlig dame...nå har hun rotet seg bort fra mitt kart i allefall 😛 (små) Frekk, "skitten" likegyldig holdning, fremstår som kunnskapsrik, men så var hun for meg," ikke den skarpeste kniven i skuffa" likevel. Hun er det klassiske enebarnet som alltid vil/må ha rett, stå fremt, være først, i tillegg holde en pekefinger mot andre....! Hun "selger" alt og alle, privat , intimt, og nært (sirkelen sin ) på snap, akkurat dèt gjør henne ikke til en bra person! (andre igjen, bærer slike på gullstol ) 5 12
siesta Skrevet 17. juli #1256 Skrevet 17. juli Full kontroll skrev (12 timer siden): Ja, så på henne som en respektert, ordentlig dame...nå har hun rotet seg bort fra mitt kart i allefall 😛 (små) Frekk, "skitten" likegyldig holdning, fremstår som kunnskapsrik, men så var hun for meg," ikke den skarpeste kniven i skuffa" likevel. Hun er det klassiske enebarnet som alltid vil/må ha rett, stå fremt, være først, i tillegg holde en pekefinger mot andre....! Hun "selger" alt og alle, privat , intimt, og nært (sirkelen sin ) på snap, akkurat dèt gjør henne ikke til en bra person! (andre igjen, bærer slike på gullstol ) Helt enig. Jeg er så glad jeg tok henne bort. Mange andre fine folk å følge 😊 5 1
Sol Rampelyset Skrevet 19. juli #1257 Skrevet 19. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
richbitch Skrevet 20. juli #1258 Skrevet 20. juli Her ser en konsekvensene av «mammablogging» der mødre deler for mye. Om ikke det hadde vært for Nina, så ville ingen visst hvem denne sønnen var. Og nå, på grunn av hennes manglende bevissthet rundt hva som er delbart og ikke, så spekuleres det og spres rykter om en fyr og hans familie - uten at han noen gang har stukket seg frem eller prøvd å være offentlig (såvidt jeg vet?). Spekulasjoner rundt hvem som er far til hvem, hvor mange barn som er på veg, hvem som er et par, om barnevern er innblandet og så videre… alt dette ville vært deres helt private om ikke en viss mor/farmor brukte alt som clickbait. 15 18
JojoMoyes Skrevet 20. juli #1259 Skrevet 20. juli Skal si damen liker å gjeite seg te i kamera , men for en skriking og roping da gitt . I går var det synging med filter i laaang tid og i dag gaping og skriking . Hun elsker å se seg selv i kamera tydeligvis . 10
JojoMoyes Skrevet 20. juli #1260 Skrevet 20. juli richbitch skrev (3 minutter siden): Her ser en konsekvensene av «mammablogging» der mødre deler for mye. Om ikke det hadde vært for Nina, så ville ingen visst hvem denne sønnen var. Og nå, på grunn av hennes manglende bevissthet rundt hva som er delbart og ikke, så spekuleres det og spres rykter om en fyr og hans familie - uten at han noen gang har stukket seg frem eller prøvd å være offentlig (såvidt jeg vet?). Spekulasjoner rundt hvem som er far til hvem, hvor mange barn som er på veg, hvem som er et par, om barnevern er innblandet og så videre… alt dette ville vært deres helt private om ikke en viss mor/farmor brukte alt som clickbait. Ja alt dette for at Nina elsker oppmerksomhet !!! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå