JojoMoyes Skrevet 8. juli #1221 Skrevet 8. juli Lesehest1 skrev (4 timer siden): Jeg skjønner, og er enig i det angående kostholdsvaner og usunne rutiner. Jeg synes også det er mange pakker som kommer til døra, men det er kanskje fordi jeg selv ikke kjøper så ofte nye klær og ting og tang. Det har du rett i , tror ikke den damen der trengte no nye snekkerbukser heller akkurat . Shopping og sukkeravhengig .. 11
Full kontroll Skrevet 8. juli #1222 Skrevet 8. juli (endret) Tenker Ninamor sitter med " tungt hode" i det meste i livet, livet (etter 50) som ikke ble slik hun ønsket / så for seg. Faller i egen gravd grav, der det meste fylles over henne, noe "livet skjer" annet selvvalg/påført. Hun burde søkt hjelp, før bunnen i kaloriposen er det eneste hun ser.... 😕 Savner litt god hjertevarm glede i latteren henne, ikke den påtatte krampaktige Endret 8. juli av Full kontroll 5
Tough cookie Skrevet 8. juli #1223 Skrevet 8. juli Full kontroll skrev (8 minutter siden): Tenker Ninamor sitter med " tungt hode" i det meste i livet, livet (etter 50) som ikke ble slik hun ønsket / så for seg. Faller i egen gravd grav, der det meste fylles over henne, noe "livet skjer" annet selvvalg/påført. Hun burde søkt hjelp, før bunnen i kaloriposen er det eneste hun ser.... 😕 Savner litt god hjertevarm glede i latteren henne, ikke den påtatte krampaktige Nina har masse i livet sitt i forhold til andre som er utenfor arbeidslivet. Hun har en mann som stiller opp og er hennes trygghet, har mye kontakt med barn og barnebarn, og gode venner. 11 1
Full kontroll Skrevet 8. juli #1224 Skrevet 8. juli (endret) Tough cookie skrev (11 minutter siden): Nina har masse i livet sitt i forhold til andre som er utenfor arbeidslivet. Hun har en mann som stiller opp og er hennes trygghet, har mye kontakt med barn og barnebarn, og gode venner. Slik har jeg også forstått det Likevel syns jeg hun både høres og ser deprimert ut..... 😕 At hun er omgitt av kjærlighet fra flere hold ,ser ikke ut til å gi henne det hun trenger 😕 Slik leser jeg henne, spesielt hvordan hun forsvarer og kommenterer kritikken mot seg siste tiden..... Endret 8. juli av Full kontroll 8 2
Purple Diamond Skrevet 8. juli #1225 Skrevet 8. juli (endret) skruf skrev (3 timer siden): Jeg har ikke fulgt henne før etter Mauritius; synes det ble kjedsommelig med Turbojugen; vet at ingen uføretrygdede med bl.a kronisk utmattelse er likedan; ble selv uføretrygdet med fatigue da jag fikk kreft, men selv som frisk så ville jeg slitt med å holde sanne tempo, festival etter festival rett etter en Mauritxiusmed mye fysisk aktivitet og drikking Har generelt vært mindre og mindre innom SC hennes pga jeg sliter litt med besserwissere som kan og vet at alt ((i egne øyne) feks kattehold, hester, hunder (som det shelteret i Mexico der hun hver gang instruerer Mille og mannen om hvordan de skal tilnærme seg hundene), plantehold……dvs det hun interesserer seg for Ikke rart hun har mye magesmerter heller mtp all kunstig sukkererstatning hun spiser daglig. Er en kjent sak at mengder av det gir kramper, diaré og dumpingsymtomer. Det er anbefalt små mengder daglig, mens Nina spiser gjerne en pose sukkerfrie karameller daglig. I tillegg sukkerfrie kjeks, sukkerfri topping til den sukkerreduserte sausen/toppingen, Dettel o anbefaler hun også videre I tillegg så hjelper det ikke akkurat på vekta å ligge i et veldig lavt kaloriunderskudd (tror hun sa 1000kcal daglig) mandag-torsdag når det er fri flyt og fråtsing fredag -søndag. Og ja; man blir pløsete i ansiktet av mye alkohol og fet mat Jeg hadde sansen for Nina før; en fargeklatt med gode verdier, men nå har synet endret seg Samme her (uthevet). Endret 8. juli av Purple Diamond 5
Ugresset Skrevet 8. juli #1226 Skrevet 8. juli skruf skrev (3 timer siden): ... mens Nina spiser gjerne en pose sukkerfrie karameller daglig. I tillegg sukkerfrie kjeks, sukkerfri topping til den sukkerreduserte sausen/toppingen, Dettel o anbefaler hun også videre Rett skal være rett, dette stemmer ikke! Hun har alltid vært, og er, veldig opptatt av å poengtere at det er maks 2-3 (eller ca) biter maks av gangen, ellers går det rett vest... Alle som har gjort den sinnsykt store tabben med å spise "en pose sukkerfrie karameller+", gjør det IKKE igjen. Det er rett og slett et h.. 2
Love2017juni Skrevet 8. juli #1227 Skrevet 8. juli Ugresset skrev (1 time siden): Rett skal være rett, dette stemmer ikke! Hun har alltid vært, og er, veldig opptatt av å poengtere at det er maks 2-3 (eller ca) biter maks av gangen, ellers går det rett vest... Alle som har gjort den sinnsykt store tabben med å spise "en pose sukkerfrie karameller+", gjør det IKKE igjen. Det er rett og slett et h.. Helt sant, hun spiser det daglig men i mindre mengder. For da er hun «sunn» og på slankeren.. Det hun fråtser seg dårlig på er normalt snop med sukker; på lørdager, påsken, julen,bursdager, 17mai, ferier, konserter, festivaler…. 2
skruf Skrevet 8. juli #1228 Skrevet 8. juli Ugresset skrev (1 time siden): Rett skal være rett, dette stemmer ikke! Hun har alltid vært, og er, veldig opptatt av å poengtere at det er maks 2-3 (eller ca) biter maks av gangen, ellers går det rett vest... Alle som har gjort den sinnsykt store tabben med å spise "en pose sukkerfrie karameller+", gjør det IKKE igjen. Det er rett og slett et h.. Hun har også sagt flere ganger at hun vet det, men suget etter søtt tar overhånd og hun helger heller da diaré fremfor droppe anbefalt mengde sukkerfritt på hverdager Hun er dog åpen om sin avhengighet til sukker og at at hun gjerne hadde valgt sukker foran vanlig mat hadde det ikke vært for vekta sin del 2 1
Lesehest1 Skrevet 8. juli #1229 Skrevet 8. juli (endret) Jeg lurer på sykdommen til hesten. Vet dere om den er i smerter? Jeg husker ikke diagnosen, men det er noe eldre hester kan få. Jeg leste nettopp at hun håpet den kan være hos datteren noen år til. Men da er den vel uten vondter, håper jeg? (Jeg spør tilfelle noen har erfaring med hestehelse.) Endret 8. juli av Lesehest1 1
JojoMoyes Skrevet 9. juli #1230 Skrevet 9. juli skruf skrev (6 timer siden): Hun har også sagt flere ganger at hun vet det, men suget etter søtt tar overhånd og hun helger heller da diaré fremfor droppe anbefalt mengde sukkerfritt på hverdager Hun er dog åpen om sin avhengighet til sukker og at at hun gjerne hadde valgt sukker foran vanlig mat hadde det ikke vært for vekta sin del Det er uansett helt feil å dele dette . Hun burde heller få hjelp til sin avhengighet og bli kvitt den .. eller i det minste få kontroll på den ..Men hun er jo så snusfornuftig og vet alt best selv .. For meg fremstår hun som en shoppinggal, sukkeravhengig,bedagelig anlagt tv slave . Som bruker sykdom som unnskyldning for å være inne i sitt eget hus og dasse bortsett fra når det er shopping på gang eller en kino eller festival osv utenfor hjemmet .. 4 5
tankebobla Skrevet 9. juli #1231 Skrevet 9. juli Nina virker i utgangspunktet som en veldig ok dame men dessverre har hun endret seg, og jeg er en av de som bor ikke så langt fra der Nina bor og det er blitt en form for snakkis , denne damen. Og jeg ser at hun nok ønsker å være en litt " annerledes dame" som ikke er redd for å skille seg ut men det er blitt en slags motsatt effekt. Nå blir hun til tider latterliggjort. Og flere av oss er lei av hun driter i båndtvangen til tider og lar bikkjene gå hvor enn de vil. 6 15
Love2017juni Skrevet 9. juli #1232 Skrevet 9. juli Igår delte hun at VI fant bra tilbud på kjoler, og VI gjør det med glede ang og gi hesten medisiner. Hun har tidligere fortalt at datter dekker hunden og hesten sin alene. Og at hun handler egne klær. Det er ikke noe vi, kan da heller gi datter kred for at hun gjør dette selv. (Datter måtte jo tilogmed betale halve symaskinen til siden hun også kunne bruke den) 😅 Og i dag så deler mor atter ett problem datteren har, og turen til legen for og prøve og ordne dette for 3dje gangen. Datter selv deler ingenting slikt på sine sosiale medier.. Dette er SÅ elendig dårlig av mor!! 19
Lesehest1 Skrevet 9. juli #1233 Skrevet 9. juli Det med båndtvang er viktig, så det burde hun vel følge. 3
JojoMoyes Skrevet 9. juli #1234 Skrevet 9. juli Lesehest1 skrev (37 minutter siden): Det med båndtvang er viktig, så det burde hun vel følge. Finnes egne regler for dronningen sine hunder …. sant …. 6 2
Lesehest1 Skrevet 9. juli #1235 Skrevet 9. juli JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Finnes egne regler for dronningen sine hunder …. sant …. Huff. Hun har mange følgere også, så jeg synes hun burde følge reglene som alle andre. Det er båndtvang av en grunn…. 3
JojoMoyes Skrevet 9. juli #1236 Skrevet 9. juli Lesehest1 skrev (13 minutter siden): Huff. Hun har mange følgere også, så jeg synes hun burde følge reglene som alle andre. Det er båndtvang av en grunn…. Klart hun burde det ! Men alle vet jo at hun lager egne regler for seg selv og sine …Jeg har ikke vært med på en mer sær og spesiell figur enn henne .. 6 3
skruf Skrevet 9. juli #1237 Skrevet 9. juli Det med godteridag (med ekte sukker) stemmer ikke helt. Snopedag(er) strekker hun fra fredag til søndag, da fråtses det. Ellers i uke ligger hun så lavt som 1000kcal + sukkerfritt daglig.YT vaniljepudding med sukkerfri vaniljesaus til dessert hver dag feks; vaniljesaus uten sukker er riktignok sukkerfri, men inneholder en del kalorier Hun burde heller satt seg inn i hvordan lage sunnere snacks og snop selv med naturlige ingredienser, men mtp at mannen lager så og si lager all middag selv så gidder hun nok ikke 7
JojoMoyes Skrevet 9. juli #1238 Skrevet 9. juli skruf skrev (3 minutter siden): Det med godteridag (med ekte sukker) stemmer ikke helt. Snopedag(er) strekker hun fra fredag til søndag, da fråtses det. Ellers i uke ligger hun så lavt som 1000kcal + sukkerfritt daglig.YT vaniljepudding med sukkerfri vaniljesaus til dessert hver dag feks; vaniljesaus uten sukker er riktignok sukkerfri, men inneholder en del kalorier Hun burde heller satt seg inn i hvordan lage sunnere snacks og snop selv med naturlige ingredienser, men mtp at mannen lager så og si lager all middag selv så gidder hun nok ikke Når man ofrer mat for å spise mer godteri hver dag uansett med eller uten sukker så har man et problem . Nå venter jeg i ulidelig spenning på når tredemøllen kommer frem igjen . Det meste der i huset er jo up mat så ikke spesielt sunt uansett . 6 6
Janne1975 Skrevet 9. juli #1239 Skrevet 9. juli JojoMoyes skrev (1 time siden): Når man ofrer mat for å spise mer godteri hver dag uansett med eller uten sukker så har man et problem . Nå venter jeg i ulidelig spenning på når tredemøllen kommer frem igjen . Det meste der i huset er jo up mat så ikke spesielt sunt uansett . Du har helt rett, og ikke bare er det ultraprossesert men hun har jo også sagt at hun ikke rører grønnsaker. Så det går i snop, pølser, pizza, pasta, ledsaget av noe toro. Jeg kjenner på samme ulidelige spenning jeg også, forresten 😅 2 2
Vinnanna15 Skrevet 10. juli #1240 Skrevet 10. juli Janne1975 skrev (2 timer siden): Du har helt rett, og ikke bare er det ultraprossesert men hun har jo også sagt at hun ikke rører grønnsaker. Så det går i snop, pølser, pizza, pasta, ledsaget av noe toro. Jeg kjenner på samme ulidelige spenning jeg også, forresten 😅 Ikke rart helsa ikke er bra,med det kostholdet! 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå