Full kontroll Skrevet 7. juli #1201 Skrevet 7. juli Nina la så opp til dette selv - ris til egen bak! Var hun som sa noe , fort gjort at det utvikler seg til rykter, hu burde holdt kjeft, holdt dette (hva det nå er) innad i familien & de nærmeste vennene ( som hun selv sier) STOR sladrekjærring sjø du Nina 7 14
JojoMoyes Skrevet 7. juli #1202 Skrevet 7. juli Er sikker på de fleste rundt henne er drittlei den snappen hennes og alt hun legger ut .. ikke så fryktelig mye spennende med hundpoter som løper over gulv og alle de fargene på både pynteting og tang og henne selv som er null harmoni i . Blir helt sliten innimellom av de fargene hennes ..Saaaaaant …. 10 2
Sol Rampelyset Skrevet 7. juli #1203 Skrevet 7. juli Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 2
Full kontroll Skrevet 7. juli #1205 Skrevet 7. juli (endret) Irriterer meg at hun ikke tar selvkritikk....hadde hun ikke sagt A (ikke B) òg dermed tømt bensin på bålet, hadde hun sluppet å stå med begge bena i egen drit 😕 Nå ror hun for livet òg legger all skyld på andre. Den det gjelder aner ikke noe (skal aldri få vite) , hm, det som er "ført i pen" vii alltid igjen se dagens lys, om det ikke er spist eller brent . Ord blir stående. ( tragisk om den det gjelder er S, og med årene ser hva farmor har satt i stand ) Endret 7. juli av Full kontroll 7 4
HMK Skrevet 7. juli #1206 Skrevet 7. juli Har hun lagt veldig på seg eller er det kanskje bivirkninger av medisiner?? Hun ser veldig hoven ut. Spesielt i ansiktet. Kanskje hun er syk? 5
Ugresset Skrevet 7. juli #1207 Skrevet 7. juli HMK skrev (10 minutter siden): Har hun lagt veldig på seg eller er det kanskje bivirkninger av medisiner?? Hun ser veldig hoven ut. Spesielt i ansiktet. Kanskje hun er syk? Hun har ikke lagt skjul på at det har blitt noen kilo ekstra. Så dro de til Mauritius og koste seg, så Tons, så Løddepunk(?). Mye kos og jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg blir ekstremt pløsete i ansiktet og får mye ( vi snakker mange kilo med ekstra) væske i kroppen av alkohol og maten som da blir inntatt. Hun vært åpen hele veien om hvor glad hun er i søtsaker. 5 1
JojoMoyes Skrevet 7. juli #1208 Skrevet 7. juli Ugresset skrev (36 minutter siden): Hun har ikke lagt skjul på at det har blitt noen kilo ekstra. Så dro de til Mauritius og koste seg, så Tons, så Løddepunk(?). Mye kos og jeg kan bare snakke av egen erfaring, men jeg blir ekstremt pløsete i ansiktet og får mye ( vi snakker mange kilo med ekstra) væske i kroppen av alkohol og maten som da blir inntatt. Hun vært åpen hele veien om hvor glad hun er i søtsaker. Ja altså vi ser jo på snap de mengdene med søtsaker hun inntar .. Og kutter i mat for å spise mer søtt . 4
Love2017juni Skrevet 7. juli #1209 Skrevet 7. juli HMK skrev (1 time siden): Har hun lagt veldig på seg eller er det kanskje bivirkninger av medisiner?? Hun ser veldig hoven ut. Spesielt i ansiktet. Kanskje hun er syk? Dette er en av de gode grunnene jeg synes man skal være litt på hogget over henne som influenser. Og ikke bare la henne kjøre fritt frem uten og være kritisk. Hun har nå i sommer frontet ett liv på festival/ferie med søtsaker, alkohol å usunn mat opp til ørene. Lagt godt på seg. For så komme hjem og i dag vise den kalorifattige Yougurten sin, og sikkert leve på 1000kalorier i døgnet igjen for nå skal a slanke seg igjen. (Utenom lørdagene da spiser hun snop fra frokost til hun ligger med mageknip å spyr; og mener hun har dumping. 15 9
Janne1975 Skrevet 7. juli #1210 Skrevet 7. juli Love2017juni skrev (10 minutter siden): Dette er en av de gode grunnene jeg synes man skal være litt på hogget over henne som influenser. Og ikke bare la henne kjøre fritt frem uten og være kritisk. Hun har nå i sommer frontet ett liv på festival/ferie med søtsaker, alkohol å usunn mat opp til ørene. Lagt godt på seg. For så komme hjem og i dag vise den kalorifattige Yougurten sin, og sikkert leve på 1000kalorier i døgnet igjen for nå skal a slanke seg igjen. (Utenom lørdagene da spiser hun snop fra frokost til hun ligger med mageknip å spyr; og mener hun har dumping. Senest i dag så sto en skål med smågodt i bakgrunnen, så hun fortsetter fråtseriet. Hun har jo selv sagt at hun ikke kan ha snop i hus uten å trykke i trynet, så yoghurten var vel bare et forsøk som mislyktes.. Enig i at det hun driver med ikke egner seg å dele. Og ja, hun har lagt masse på seg 6
JojoMoyes Skrevet 7. juli #1211 Skrevet 7. juli Love2017juni skrev (24 minutter siden): Dette er en av de gode grunnene jeg synes man skal være litt på hogget over henne som influenser. Og ikke bare la henne kjøre fritt frem uten og være kritisk. Hun har nå i sommer frontet ett liv på festival/ferie med søtsaker, alkohol å usunn mat opp til ørene. Lagt godt på seg. For så komme hjem og i dag vise den kalorifattige Yougurten sin, og sikkert leve på 1000kalorier i døgnet igjen for nå skal a slanke seg igjen. (Utenom lørdagene da spiser hun snop fra frokost til hun ligger med mageknip å spyr; og mener hun har dumping. Og da kan hun gå på tredemøllen i 30-60 min mens hun ser på reality ! Men hun kan ikke gå tur ute sier hun 🤷🏼♀️🤦🏼♀️dobbeltmoralsk den damen der a gitt . 4 1
Purple Diamond Skrevet 7. juli #1212 Skrevet 7. juli (endret) Hvorfor følger dere henne egentlig? Skjønner hun er irriterende, men hvorfor gidde å følge med bare for å irritere seg? Endret 7. juli av Purple Diamond 2
Lesehest1 Skrevet 8. juli #1213 Skrevet 8. juli Jeg synes det er litt trist at det blir kommentert på ansikt og kropp til en annen kvinne, da vi alle blir eldre og kropper er forskjellige og endrer seg. Jeg skjønner at influensere må tåle litt når de er offentlige, men også når en person er ufør er det en grunn for det. 6 2
JojoMoyes Skrevet 8. juli #1214 Skrevet 8. juli Jeg bryr meg overhodet ikke om at hun har lagt på seg eller eventuelt est ut i ansiktet . Har ikke kommentert det heller . Men hun er liksom moralens vokter sant … Men hun legger jo opp til tilbakemeldinger på det meste ! Hvem synes det er normalt å spise så mye snop være seg med eller uten sukker som hun gjør ? Hvem synes det er normalt å spise 1000 kalorier for å dytte på med snop eller dessert hver dag ? Ja for hun gjør det ! Spiser sukkerfritt snop eller dessert hver eneste dag . Eller spiser seg opp for så å slanke seg til en ferie eller noe . Damen er sukkeravhengig og burde gjort noe med den avhengigheten så hadde hun sluppet dette problemet hele tiden . En annen ting er at hun sitter /ligger mye i sofa med tv både dag og natt ! De fleste vet at da blir du trigget av mat/sukkeravhengighet og fort går på en smell . Det verste og mitt poeng er at alt dette deler hun på sin snap og insta og tenk hvor mange som blir påvirket av dett usunne opplegget hennes 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hun hadde sikkert helt fint klart både å gått flere små turer med de to små hundene og kler en lang rusletur hver dag om hun hadde hatt lyst . Men damen er bedagelig anlagt når det ikke er ferie eller festival på gang . Men enig utseende trenger vi ikke diskutere ! 11 1
Umami Skrevet 8. juli #1215 Skrevet 8. juli Er hun slankeoperert? Dumping er vanlig hos folk som har tatt gastrisk bypass. 2
Love2017juni Skrevet 8. juli #1216 Skrevet 8. juli (endret) Umami skrev (2 timer siden): Er hun slankeoperert? Dumping er vanlig hos folk som har tatt gastrisk bypass. Nei, hun er ikke det. Men hun tror dønn seriøst at hun får samme type dumping som de som er det. Oss andre vil jeg tro kaller det hun driver med for overspising(!) enkelt og greit! Spiser altfor mye snop til hun blir skikkelig dårlig rett og slett. Endret 8. juli av Love2017juni 3 8
Lesehest1 Skrevet 8. juli #1217 Skrevet 8. juli JojoMoyes skrev (2 timer siden): Jeg bryr meg overhodet ikke om at hun har lagt på seg eller eventuelt est ut i ansiktet . Har ikke kommentert det heller . Men hun er liksom moralens vokter sant … Men hun legger jo opp til tilbakemeldinger på det meste ! Hvem synes det er normalt å spise så mye snop være seg med eller uten sukker som hun gjør ? Hvem synes det er normalt å spise 1000 kalorier for å dytte på med snop eller dessert hver dag ? Ja for hun gjør det ! Spiser sukkerfritt snop eller dessert hver eneste dag . Eller spiser seg opp for så å slanke seg til en ferie eller noe . Damen er sukkeravhengig og burde gjort noe med den avhengigheten så hadde hun sluppet dette problemet hele tiden . En annen ting er at hun sitter /ligger mye i sofa med tv både dag og natt ! De fleste vet at da blir du trigget av mat/sukkeravhengighet og fort går på en smell . Det verste og mitt poeng er at alt dette deler hun på sin snap og insta og tenk hvor mange som blir påvirket av dett usunne opplegget hennes 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hun hadde sikkert helt fint klart både å gått flere små turer med de to små hundene og kler en lang rusletur hver dag om hun hadde hatt lyst . Men damen er bedagelig anlagt når det ikke er ferie eller festival på gang . Men enig utseende trenger vi ikke diskutere ! Jeg skjønner, og er enig i det angående kostholdsvaner og usunne rutiner. Jeg synes også det er mange pakker som kommer til døra, men det er kanskje fordi jeg selv ikke kjøper så ofte nye klær og ting og tang. 1
Angel75 Skrevet 8. juli #1218 Skrevet 8. juli Umami skrev (1 time siden): Er hun slankeoperert? Dumping er vanlig hos folk som har tatt gastrisk bypass. Man kan få dumping selv om man ikke har hatt gastrisk bypass. Hva som er tilfelle hos Nina vites ei. 1
Litenoggod Skrevet 8. juli #1219 Skrevet 8. juli Umami skrev (2 timer siden): Er hun slankeoperert? Dumping er vanlig hos folk som har tatt gastrisk bypass. Jeg er ikke slankeoperert, men jeg kan få dumping pga at jeg ikke har galleblære. Mye fett. 4 1
skruf Skrevet 8. juli #1220 Skrevet 8. juli (endret) Purple Diamond skrev (17 timer siden): Hvorfor følger dere henne egentlig? Skjønner hun er irriterende, men hvorfor gidde å følge med bare for å irritere seg? Jeg har ikke fulgt henne før etter Mauritius; synes det ble kjedsommelig med Turbojugen; vet at ingen uføretrygdede med bl.a kronisk utmattelse er likedan; ble selv uføretrygdet med fatigue da jag fikk kreft, men selv som frisk så ville jeg slitt med å holde sanne tempo, festival etter festival rett etter en Mauritxiusmed mye fysisk aktivitet og drikking Har generelt vært mindre og mindre innom SC hennes pga jeg sliter litt med besserwissere som kan og vet at alt ((i egne øyne) feks kattehold, hester, hunder (som det shelteret i Mexico der hun hver gang instruerer Mille og mannen om hvordan de skal tilnærme seg hundene), plantehold……dvs det hun interesserer seg for Ikke rart hun har mye magesmerter heller mtp all kunstig sukkererstatning hun spiser daglig. Er en kjent sak at mengder av det gir kramper, diaré og dumpingsymtomer. Det er anbefalt små mengder daglig, mens Nina spiser gjerne en pose sukkerfrie karameller daglig. I tillegg sukkerfrie kjeks, sukkerfri topping til den sukkerreduserte sausen/toppingen, Dettel o anbefaler hun også videre I tillegg så hjelper det ikke akkurat på vekta å ligge i et veldig lavt kaloriunderskudd (tror hun sa 1000kcal daglig) mandag-torsdag når det er fri flyt og fråtsing fredag -søndag. Og ja; man blir pløsete i ansiktet av mye alkohol og fet mat Jeg hadde sansen for Nina før; en fargeklatt med gode verdier, men nå har synet endret seg Endret 8. juli av skruf 12 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå