Tante-Grusom Skrevet 1. juli #1182 Skrevet 1. juli Full kontroll skrev (1 time siden): Tja, misunnelse kan jo « ramme» alle det😜😎 Så hvis man er uenig eller har en annen mening, så er man automatisk et troll? Dronninga av dobbelmoral 10 3
guriland Skrevet 1. juli #1183 Skrevet 1. juli Tante-Grusom skrev (34 minutter siden): Så hvis man er uenig eller har en annen mening, så er man automatisk et troll? Dronninga av dobbelmoral Eller prøver si noen vel mente ord, gud forby det må man heller ikke gjøre!!! Om det da setter meg i kategorien "troll", så tenker jeg at jeg kom nok best utav det der. 6 1
Jodaneida Skrevet 1. juli #1184 Skrevet 1. juli Hun på sin høye hest som mener man ikke skal snakke ned andre mennesker? Hvem var det som kritiserte foreldrene av den ungen som ikke fikk leke i sanda?🤣 11 5
friskbris Skrevet 2. juli #1185 Skrevet 2. juli De lidelsene hennes er til stor grad selvpåført med det elendige kostholdet og den elendige livsstilen. Ren mat, bevegelse, dagslys og å komme seg ut døra om morgenen for å gjøre noe nyttig i samfunnet kunne kurert mye av greiene hennes. Men det virker som hun trives i den sedate uførbobla…. 4 19
Sol Rampelyset Skrevet 5. juli #1186 Skrevet 5. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og persondebatt. Sol, admin.
Lillemor1982 Skrevet 5. juli #1187 Skrevet 5. juli friskbris skrev (På 2.7.2025 den 4.10): De lidelsene hennes er til stor grad selvpåført med det elendige kostholdet og den elendige livsstilen. Ren mat, bevegelse, dagslys og å komme seg ut døra om morgenen for å gjøre noe nyttig i samfunnet kunne kurert mye av greiene hennes. Men det virker som hun trives i den sedate uførbobla…. Hun orker det hun vil og har lyst til. En sånn type som gjør at vi med fibro blir mistrodd rett som det er dessverre 🥹 21 5
JojoMoyes Skrevet 6. juli #1188 Skrevet 6. juli Det gikk jo fort over det dramaet hun regisserte her ! Jeg kommer aldri til å forstå henne det har jeg forstått for i mine øyne er hun meeeeget spesiell .. Jeg forstår egentlig ingenting av det hun holder på med . Og at hun alltid har en forklaring eller forsvaring på alt hun greier å gjøre men hjemme er det lite som orkes .. 11
Gjest Sur sitron Skrevet 6. juli #1189 Skrevet 6. juli JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Det gikk jo fort over det dramaet hun regisserte her ! Jeg kommer aldri til å forstå henne det har jeg forstått for i mine øyne er hun meeeeget spesiell .. Jeg forstår egentlig ingenting av det hun holder på med . Og at hun alltid har en forklaring eller forsvaring på alt hun greier å gjøre men hjemme er det lite som orkes .. Enig - det er ganske uforståelig. Jeg hadde aldri orket det kjøret som en voksen kvinne. Bruker kreftene mine på jobb, lange turer og familie/venner. Når man blir eldre så må man prioritere. Et liv med dager på sofaen foran TV er ikke noe tilfredsstillende liv for meg. Men vi er alle forskjellige, heldigvis 😅 Jeg ser aldri reality heller. Tror nettopp det er dette forskjellige livet vårt som gjør at jeg av og til ser på snapene hun legger ut. Det er rett og slett fascinerende hvor forskjellige vi mennesker er.
JojoMoyes Skrevet 6. juli #1190 Skrevet 6. juli Da er vi ganske like ja . Jeg kaster ikke vekk mange timer på reality og heller ikke nettene med det . Ikke kunne jeg tenke meg å spise all den up maten og godteriet heller . Jeg går heller turer og trener ja enn å ligge på sofaen . Kroppen er vond og kranglete uansett men blir faktisk verre av å ligge på sofaen . Hun er også heldig som er en av de som ikke er blitt lydsky av denne drittsykdommen . Men for at hun skal komme seg på en sånn festival er det jaggu mye rart de har med seg for hennes behov men det er det jo også på en vanlig ferie har jeg skjønt . Ja vi er forskjellig og heldigvis for det ..😂 12
Vinnanna15 Skrevet 6. juli #1191 Skrevet 6. juli (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Det gikk jo fort over det dramaet hun regisserte her ! Jeg kommer aldri til å forstå henne det har jeg forstått for i mine øyne er hun meeeeget spesiell .. Jeg forstår egentlig ingenting av det hun holder på med . Og at hun alltid har en forklaring eller forsvaring på alt hun greier å gjøre men hjemme er det lite som orkes . Endret 6. juli av Vinnanna15
Snikmos Skrevet 6. juli #1192 Skrevet 6. juli Forstår ikke at barna ikke klare å sette ned foten ang hva hun dele som gir spekulere mot de…. Når verken dennis, Mille eller Kristin eller pelle dele noe av det " dramaet " så kan vel hun også holde seg for god. mille virker som en jente som egentlig ønsker å være privat og skjermet, og dele det hun selv ønsker på sine SOME kanaler. pelle er det ikke en lyd fra, så da er det ganske tydelig at han ikke ønsker at det skal rettes oppmerksomhet fra morens sine kanaler. 9
JojoMoyes Skrevet 6. juli #1193 Skrevet 6. juli Andre influensere eksponerer og utleverer familie for de tjener penger på det …. Men Nina har jo ikke det å skylde på , jeg sier ikke at det hverken er bedre eller verre altså . Men det er enda en ting med henne som jeg overhode ikke forstår . All denne utleveringen og tiden hun bruker på snapp , jeg hadde klikket om hun hadde filmet så mye når jeg var sammen med henne . Hun respekterer jo ingen hun er sammen med med all den tiden på snap . 8 4
Full kontroll Skrevet 6. juli #1194 Skrevet 6. juli (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Andre influensere eksponerer og utleverer familie for de tjener penger på det …. Men Nina har jo ikke det å skylde på , jeg sier ikke at det hverken er bedre eller verre altså . Men det er enda en ting med henne som jeg overhode ikke forstår . All denne utleveringen og tiden hun bruker på snapp , jeg hadde klikket om hun hadde filmet så mye når jeg var sammen med henne . Hun respekterer jo ingen hun er sammen med med all den tiden på snap . Har sett de gangene hun er sammen med "damene mine" også, kamera går som ei førerløs drone, mens venninnene sitter med "knepte hender" , venter på at hun skal rapportere seg ferdig "noe" bare må gjøre akkurat som de vil, uten korrektur - sagt det èn gang, gjelder til det sies fra om endring 😛 Endret 6. juli av Full kontroll 3 4
Sol Rampelyset Skrevet 6. juli #1195 Skrevet 6. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Sol, admin.
Karmaisabitch Skrevet 6. juli #1196 Skrevet 6. juli JojoMoyes skrev (7 timer siden): Andre influensere eksponerer og utleverer familie for de tjener penger på det …. Men Nina har jo ikke det å skylde på , jeg sier ikke at det hverken er bedre eller verre altså . Men det er enda en ting med henne som jeg overhode ikke forstår . All denne utleveringen og tiden hun bruker på snapp , jeg hadde klikket om hun hadde filmet så mye når jeg var sammen med henne . Hun respekterer jo ingen hun er sammen med med all den tiden på snap . Kan virke som hun har en avhengighet av å dele, og hun ser ikke hva som blir for mye lenger. Hun står utenfor arbeidslivet, kanskje dette er noe som gir mening i hverdagen? En hobby hun ikke klarer å legge fra seg. Kontakten med snap er hennes link ut i samfunnet. Uten snap blir det gørr kjedelig å gå hjemme. Og, hun har mye å dele. Dyr, unger, barnebarn, et hus fylt til randen av ræl. Blått hår, kjøp/salg av ræl, kosthold osv osv Tror ikke hun klarer å legge det fra seg. Da blir livet stille. Synd at det utleveres barn og barnebarn. 11 1
Karmaisabitch Skrevet 6. juli #1198 Skrevet 6. juli Lilique skrev (1 minutt siden): Hvordan orker dere å følge med på henne? Tja, togkrasj minutt for minutt. Hvordan orker du å lese + kommentere her inne? 7 3
Love2017juni Skrevet 7. juli #1199 Skrevet 7. juli Hun klikker nå på snap på ei som er tøff nok til og si at hun har hørt rykter.. En normal person hadde vel da vært takknemlig for at man fikk vite om ryker om seg selv slik at man evt kan avkrefte dem, men Nina driver med voksenkjeft som hun så fint velger og kalle det. Og hun deler kun sine egne svar; mao viser ikke noe til av vedkommende var frekk i det hele tatt. 😂 - Høres ut som hun som sendte meldingen traff spikeren på hode, for Nina bryr seg jo ikke om noe hva andre tenker og mener har hun sagt 🤷🏼♀️ 13
JojoMoyes Skrevet 7. juli #1200 Skrevet 7. juli Love2017juni skrev (6 minutter siden): Hun klikker nå på snap på ei som er tøff nok til og si at hun har hørt rykter.. En normal person hadde vel da vært takknemlig for at man fikk vite om ryker om seg selv slik at man evt kan avkrefte dem, men Nina driver med voksenkjeft som hun så fint velger og kalle det. Og hun deler kun sine egne svar; mao viser ikke noe til av vedkommende var frekk i det hele tatt. 😂 - Høres ut som hun som sendte meldingen traff spikeren på hode, for Nina bryr seg jo ikke om noe hva andre tenker og mener har hun sagt 🤷🏼♀️ Nina kan hoppe ned fra sin høye hest ! Og hun kunne fått seg en real runde med voksenkjeft selv …..Synes hun blir mer og mer høy på seg selv og uspiselig … 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå