Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
guriland skrev (1 time siden):

Akkurat, sjalu??? Nei det handler ikke om det Nina, det handler om at du er forferdelig nedlatende til mennesker. Virkelig nedlatende!!!

Er ikke et snev av sjalusi, flott det at dere reiser bc og samler på merke toalett mapper som du kan selge etterpå til folk som tror de har gjort et scoop.  Du har ledd hele veien til bunaden din, blitt heiet på og applaudert.  Nøff is nøff. Empatien for galskapen på øya er ikke der lengre, og sirkelen begynner å bli mindre.

Jaha, ja, sjalu? Der de alle  er avhengig av hjelp eller ett system som følger opp, for å fungere i det daglige, er det det hun mener "vi" er sjalu på?? ( BE virker tussetebukkenikkeneie  etter konemors pipe , men ellers oppegående,  mtp jobb, han sykemeldte seg for å "lime sammen" familien , når "tragedien rammet på værst tenkelig vis 😕 etc ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

…også menes det nok «misunnlig» og ikke «sjalu» ;)

• Liker 5
Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (25 minutter siden):

…også menes det nok «misunnlig» og ikke «sjalu» ;)

Ja, her blandet jeg🤪

Endret av Full kontroll
Skrevet (endret)

Blir "sååå" imponert over disse uføretrygdede influensere 😛 "Alle" hverdager er man syk, men så, ups ferie- festivaler ,- da er vi frisk da, tjooohoo, som det danses og drikkes :D (jada, vet kroniker & andre syke har gode dager og perioder, noen klarer styre disse periodene selv ser det ut til :)

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 24
Skrevet

De viser nok ikke alle timer i døgnet, og en ufør må kunne dra på ferie eller konsert. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Lesehest1 skrev (2 timer siden):

De viser nok ikke alle timer i døgnet, og en ufør må kunne dra på ferie eller konsert. 

Hun reiser jo ikke på en konsert; Hun reiser bort på fest og konserter i dagevis.. Ett festivalliv få 60åringer hadde klart. 
- Rett etter ferie der hun har vært rundt på vift overalt i flere uker! 

Hun er aldri dårlig når tubojugend har samlinger eller det er festival. Kun når det skal gjøres ting hjemme/lages middag eller er komt nye serier på Netflix.  

• Liker 9
  • Nyttig 20
Skrevet
Lesehest1 skrev (2 timer siden):

Ingenting gleder meg mer enn å se syke/ (nedsatt funksjon)kose seg Max. Det jeg syns er noe spesielt, er at noen av disse med nedsatt arbeidsevne, klarer så mye, sålenge det ikke er mellom 08.00-16.00….

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
Full kontroll skrev (På 24.6.2025 den 19.05):

Ingenting gleder meg mer enn å se syke/ (nedsatt funksjon)kose seg Max. Det jeg syns er noe spesielt, er at noen av disse med nedsatt arbeidsevne, klarer så mye, sålenge det ikke er mellom 08.00-16.00….

Helt enig. 

Jeg er uføre selv  hadde kansje orket 1/10 av det hun driver med.

Likevel tror jeg hun har mange kjedelige hverdager uten noen rundt seg på dagtid. 

• Liker 5
Skrevet

Nå skal ikke jeg dømme Nina og hva hun klarer eller ikke klarer, men jeg var på mange festivaler fra jeg var 20-30 år, og jeg var frisk som en fisk i forhold til Nina.

Likevel ble jeg ganske så pumpet av flere dager i telt med varierende søvn, mye drikking og dårlig mat, og trengte flere dager på å komme meg når jeg kom hjem. 

Jeg forstår bare ikke at folk langt opp i 50-årene som ikke er friske og sliter med lite energi og smerter som hun gjør, klarer festival etter festival og så var de vel på ferie i Malaysia like før den første festivalen, var de ikke?

Man kan jo bli sliten etter en ferietur også, særlig hvis man reiser langt og det er varmt, men det virker som Nina får mer energi av opplevelser og det å være sosial.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Om Nina hadde levd ett normalt aktivt liv i den normale hverdagen så hadde kanskje kroppen fungert bedre da også…..

Hun virker som hun blomstrer opp ute blant folk å på fest/lange reiser og festivaler….  
Hjemme sitter hun i sofaen, snur døgnet og sover halve dagene, sulter seg halve tiden å spiser til a spyr resten. Nesten aldri sett de har en skikkelig middag.. 😅 

- Ikke rart kroppen blir vond da..🤷🏼‍♀️ 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Love2017juni skrev (35 minutter siden):

Om Nina hadde levd ett normalt aktivt liv i den normale hverdagen så hadde kanskje kroppen fungert bedre da også…..

Hun virker som hun blomstrer opp ute blant folk å på fest/lange reiser og festivaler….  
Hjemme sitter hun i sofaen, snur døgnet og sover halve dagene, sulter seg halve tiden å spiser til a spyr resten. Nesten aldri sett de har en skikkelig middag.. 😅 

- Ikke rart kroppen blir vond da..🤷🏼‍♀️ 

Alt det sukkeret hun spiser (hun spiser fritt av vanlig sukker hver lørdag eller ved enhver anledning det finnes unnskyldning for det ) spiser vel stort sett up mat og kutter ned på mat for å spise mer sukkerfritt snop hver dag ! Og hvorfor går hun ikke tur med hunder ? Eller tur generelt ? Hun klarer jo å gå på mølle når hun skal slanke seg så hvorfor ikke gå rolige turer ute i frisk luft ? Damen er meget spesiell iallfall . Jeg har fibro, er ryggoperert er operert i begge bein osv osv listen er lang . Jeg har vondt når kvelden kommer uansett men bedre å ha vondt av å ha vært på trening eller gått tur . Festivallivet hun lever er det vel få av i vår alder med samme diagnose som engang vurderer ! Ps . Jeg er også ufør og ferdig avklart men jeg ser på trening /bevegelse som min jobb . 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg var en dag på den festivalen (onsdag) og har vært helt nede for telling siden. Kneet er helt gåent og bandasjert, og jeg klarer ikke gå bort til naboen en gang. Vondt i ryggen, hoftene, ene skuldra, og under føttene. Stort festivalområde og litt for mye gåing og ståing. En opplevelse da, glad jeg klarte den ene dagen. 
(Legetime i morra)😆 

Skjønner ikke hvordan hun orker! 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Bare meg eller ? De blomstene hun hadde kjøpt var vel nelikker og ikke roser ?

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Definitivt nelliker ja

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 timer siden):

Hun sa jo at det var nelliker!

Hun fortalte at hun vanligvis kjøper roser før helgen, men ikke hadde gjort det sist helg fordi de reiste bort. Nå hadde hun handlet nelliker fordi de varer lenger.

• Liker 6
Skrevet

Tja, misunnelse kan jo « ramme» alle det😜😎

IMG_5396.jpeg

IMG_5397.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Full kontroll skrev (2 minutter siden):

Tja, misunnelse kan jo « ramme» alle det😜😎

IMG_5396.jpeg

IMG_5397.jpeg

Spot on!! 

Men… bruker hun filter?? Ser faktisk slik ut om man sammenligner disse to snappene 🤷🏻‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (2 minutter siden):

Spot on!! 

Men… bruker hun filter?? Ser faktisk slik ut om man sammenligner disse to snappene 🤷🏻‍♀️

Mulig, samtidig ser jeg at skjermdump fra bilde og film (i fart)  gir 2 ulike resultat 😕 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er greit at folk er kritiske til det livet hun lever som 100 prosent ufør.

Vet om unge friske folk  som har vært på festival ett par dager og er helt utslitte. 

Hun reiser og styrer såpass mye at jeg nesten mistet pusten. Tror ikke så mange er misunnelige her , men når hun legger alt ut på snap er det fullt forståelig at folk reagerer. 

• Liker 14
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...