Love2017juni Skrevet 15. juni #1141 Skrevet 15. juni (endret) Nina burde absolutt ha nok info om at barn kanskje ikke alltid er A4 og derfor verken dele gråt, eller stygge kommentarer om andre sin oppdragelse. Hun sier hun ikke skal være en en «karen» men hun oppfører seg jaggu som en. Hun mener at de ikke slipper ned gutten fordi de ikke gidder og få sand på han. Jeg hadde heller aldri latt mine barn krype rundt på en restaurant selv om det er sand der bordene står. Tenke hvor mye dritt det må være sølt/spytta der. Og en liten en hadde garantert prøvd og spise denne sanden… Endret 16. juni av Love2017juni 13 1
Vintermåne Skrevet 15. juni #1142 Skrevet 15. juni guriland skrev (6 timer siden): Og der mistet hun meg som følger!!! Hun la ut på snap ang et barn, navngav han og filmet han. Jeg sendte en fin mld at jeg syns ikke hun skulle navngi han ei heller filme. Fikk til svar at det hadde hun ikke gjort,jeg hadde vært god om jeg så barnet,dessuten var hun i afrika! Så ny mld, jeg trenkte ikke sitte der med lupe for å lete etter feil ingen har bedt deg om det!! Okei, ta til seg at dette kanskje var feil går ikke, det var MIN feil for jeg satt tydligvis med lupe og letet! Makan! Noe så ufint!!! 🤬 både det hun legger ut om barnet, jeg var inne og såg- og JA- hun filmer barnet, med mye lyd- oppfordrer til og med følgerne med «sound on» for å høre gråten hans 😳 så deler hun navn og alder, og at han ikke kan gå…… så ranter hun om andres oppdragelse! Hva faen 🤬 så er hun frekk mot deg når det påpekes….. er det mulig?!?! 14 1
guriland Skrevet 15. juni #1143 Skrevet 15. juni Vintermåne skrev (12 minutter siden): Noe så ufint!!! 🤬 både det hun legger ut om barnet, jeg var inne og såg- og JA- hun filmer barnet, med mye lyd- oppfordrer til og med følgerne med «sound on» for å høre gråten hans 😳 så deler hun navn og alder, og at han ikke kan gå…… så ranter hun om andres oppdragelse! Hva faen 🤬 så er hun frekk mot deg når det påpekes….. er det mulig?!?! Bare det at hun deler et barn sin gråt er håreisende i seg selv. Så legger hun ut hvordan dette barnet er og kobler det sammen med sitt eget barn og utfordringer og oppvekst. Hjelper ikke at du sitter i Afrika, jeg vet nå hva det barnet heter, annsikt, hva det sliter med(ifl hun) det finnes ikke grenser overhodet!!!! 13 1
Gjest Sur sitron Skrevet 15. juni #1144 Skrevet 15. juni guriland skrev (2 timer siden): Bare det at hun deler et barn sin gråt er håreisende i seg selv. Så legger hun ut hvordan dette barnet er og kobler det sammen med sitt eget barn og utfordringer og oppvekst. Hjelper ikke at du sitter i Afrika, jeg vet nå hva det barnet heter, annsikt, hva det sliter med(ifl hun) det finnes ikke grenser overhodet!!!! Ja, det er hårreisende gjort av en godt voksen kvinne som selv er mor og bestemor. Ærlig talt - hvem tror hun at hun er?
Måne Rampelyset Skrevet 15. juni #1145 Skrevet 15. juni Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
Full kontroll Skrevet 17. juni #1146 Skrevet 17. juni (endret) Hadde utsyn ned til stranden fra der lunsjen min var i dag, brått kom ekkoet fra Nina (her forleden) :- tissa du i vannet nå BE? (han hørte ikke) - TISSER du i vannet nå BE ? 😛 😕 Endret 17. juni av Full kontroll 6
Janne1975 Skrevet 17. juni #1147 Skrevet 17. juni Full kontroll skrev (8 timer siden): Hadde utsyn ned til stranden fra der lunsjen min var i dag, brått kom ekkoet fra Nina (her forleden) :- tissa du i vannet nå BE? (han hørte ikke) - TISSER du i vannet nå BE ? 😛 😕 Og jeg får ikke bilde av henne på nudiststrand ut av hodet etter at hun i dag erklærte på Snap at hun er naturist😂🙈 Forklarer jo litt av all den vrikkinga og selvdigginga foran speilet da🤭 6
guriland Skrevet 17. juni #1148 Skrevet 17. juni Janne1975 skrev (23 minutter siden): Og jeg får ikke bilde av henne på nudiststrand ut av hodet etter at hun i dag erklærte på Snap at hun er naturist😂🙈 Forklarer jo litt av all den vrikkinga og selvdigginga foran speilet da🤭 Hun må nå forbigås. Hun begynner å bli farlig. 4 3
MissCortado Skrevet 17. juni #1149 Skrevet 17. juni Janne1975 skrev (31 minutter siden): Og jeg får ikke bilde av henne på nudiststrand ut av hodet etter at hun i dag erklærte på Snap at hun er naturist😂🙈 Forklarer jo litt av all den vrikkinga og selvdigginga foran speilet da🤭 Ikke for å avspore, men å være naturist handler ikke om selvdigging eller om å vise seg frem. Mvh naturist 3 2
Tough cookie Skrevet 17. juni #1150 Skrevet 17. juni Janne1975 skrev (2 timer siden): Og jeg får ikke bilde av henne på nudiststrand ut av hodet etter at hun i dag erklærte på Snap at hun er naturist😂🙈 Forklarer jo litt av all den vrikkinga og selvdigginga foran speilet da🤭 Men hun tåler jo ikke sol pga utslettet, og ønsker ikke rynker, sa hun i en snap
Janne1975 Skrevet 17. juni #1151 Skrevet 17. juni (endret) Tough cookie skrev (16 minutter siden): Men hun tåler jo ikke sol pga utslettet, og ønsker ikke rynker, sa hun i en snap Nei, det er sant. Og bruker solfaktor 50 for å ikke få rosaceautbrudd om vinteren når det fyres i ovnen inne, så solfaktor er tydeligvis mer anvendelig enn ihvertfall jeg ante. Men jo, ligger ute på snappen hennes fra i dag at hun er naturist når anledningen byr seg og sola går ned. Mangefasettert dame hun der. Bader med klær og hiver av seg alt ved solnedgang Endret 17. juni av Janne1975 6
skruf Skrevet 18. juni #1152 Skrevet 18. juni Janne1975 skrev (14 timer siden): Nei, det er sant. Og bruker solfaktor 50 for å ikke få rosaceautbrudd om vinteren når det fyres i ovnen inne, så solfaktor er tydeligvis mer anvendelig enn ihvertfall jeg ante. Men jo, ligger ute på snappen hennes fra i dag at hun er naturist når anledningen byr seg og sola går ned. Mangefasettert dame hun der. Bader med klær og hiver av seg alt ved solnedgang Det er jo ikke akkurat sterk sol og UV-stråling når sola begynner å gå ned, så ser ikke helt hvorfor det liksom skal være ulogisk at hun dekker seg til og sitter i skygge når sola steiker (dessuten bader hun ikke fullt påkledd; hun har ei badedrakt som har halvlange ermer og med shortslengde på) Jeg er ikke naturist selv, men kjenner flere som er (mange badestrender i verden, inkludert Huk i Oslo, har et eget område som er for naturister) og det går ikke ut på å gå rundt naken og vise seg frem og være mest mulig deilig. Naturister er uavhengig av alder og kroppsfasong; de har et veldig avslappet forhold til kropp. Ikke bare på strender som er for naturister, men typ gå nakne hjemme etter å ha stått opp om morgenen og til badet for å ta en dusj; må ikke kle på seg noe først mtp å sove naken T.o.m spaet The Well har egne dager der det ikke skal brukes badetøy. Synes det bildet Nina postet der hun sitter naken med ryggen til på ei strand i solnedgang var veldig fint. (solfaktor i ansiktet er faktisk anbefalt året rundt….høyere faktor om sommeren såklart) 2 1
Carabilla Skrevet 19. juni #1153 Skrevet 19. juni (endret) Er på flyplassen i Nairobi og "alle vet hvem.de er, fordi de var der i 12 timer forje gang "...ehhh hvem tror hun at hun er??? Endret 19. juni av Carabilla 13 1
cassio Skrevet 19. juni #1154 Skrevet 19. juni Carabilla skrev (9 timer siden): Er på flyplassen i Nairobi og "alle vet hvem.de er, fordi de var der i 12 timer forje gang "...ehhh hvem tror hun at hun er??? Stilen hennes er så spesiell at jeg tror gjerne flyplassansatte husker at de var der for noen dager siden. De er ikke akkurat anonyme når de er på farta. 7
Janne1975 Skrevet 20. juni #1155 Skrevet 20. juni Carabilla skrev (14 timer siden): Er på flyplassen i Nairobi og "alle vet hvem.de er, fordi de var der i 12 timer forje gang "...ehhh hvem tror hun at hun er??? Jeg reagerte mer på at hun erkærte: - Nå er vi i Nigeria…😵💫 4
Full kontroll Skrevet 20. juni #1156 Skrevet 20. juni (endret) Slettet. Går heller stille ut døren. Plopper vel opp på utforsk, følger igjen som jeg ikke opplever henne som ei filterløs og ei som setter seg til dommer over andre, når hun selv burde feie for egen dør, Skikkelig "familiefloke å nøste opp i . Endret 20. juni av Full kontroll 4 1
guriland Skrevet 20. juni #1157 Skrevet 20. juni Full kontroll skrev (1 time siden): Slettet. Går heller stille ut døren. Plopper vel opp på utforsk, følger igjen som jeg ikke opplever henne som ei filterløs og ei som setter seg til dommer over andre, når hun selv burde feie for egen dør, Skikkelig "familiefloke å nøste opp i . Amen🙏 1 2
guriland Skrevet 20. juni #1158 Skrevet 20. juni guriland skrev (1 time siden): Amen🙏 Og der dukket hun opp på utforsk, snakket om kvinneguiden og jodel at hun aldri leste der. Famous last words! 6
Love2017juni Skrevet 21. juni #1159 Skrevet 21. juni (endret) Alle trollene her inne på kvinneguiden er faktisk misunnelig på henne ifølge henne selv. 😂😂😂😂😂 Jeg kan med hånden på hjerte si at sjalusi er en følelse jeg aldri har kjent på det kommer til henne. - Ei heller når de reiser first class på fly; Fordi dem handler noe så inni granskauen på disse Mastercard’ene sine for å samle poeng til ekstra billett. Fordi jeg kunne aldri lev i det huset fylt til randen av krims krams som de handler. OG henge rundt på diverse flyplasser i timevis ser jeg ikke på som «first class» 🫣 Endret 23. juni av Love2017juni 9 7
guriland Skrevet 21. juni #1160 Skrevet 21. juni Love2017juni skrev (1 time siden): Alle trollene her inne på kvinneguiden er faktisk sjalu på henne ifølge henne selv. 😂😂😂😂😂 Jeg kan med hånden på hjerte si at sjalusi er en følelse jeg aldri har kjent på det kommer til henne. - Ei heller når de reiser first class på fly; Fordi dem handler noe så inni granskauen på disse Mastercard’ene sine for å samle poeng til ekstra billett. Fordi jeg kunne aldri lev i det huset fylt til randen av krims krams som de handler. OG henge rundt på diverse flyplasser i timevis ser jeg ikke på som «first class» 🫣 Akkurat, sjalu??? Nei det handler ikke om det Nina, det handler om at du er forferdelig nedlatende til mennesker. Virkelig nedlatende!!! Er ikke et snev av sjalusi, flott det at dere reiser bc og samler på merke toalett mapper som du kan selge etterpå til folk som tror de har gjort et scoop. Du har ledd hele veien til bunaden din, blitt heiet på og applaudert. Nøff is nøff. Empatien for galskapen på øya er ikke der lengre, og sirkelen begynner å bli mindre. 15 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå