Tessa12 Skrevet 3. juni #1121 Skrevet 3. juni Janne1975 skrev (32 minutter siden): Dessuten er ikke datteren 20 som flere skriver her, men blir 20 på slutten av året. Og går på videregående. Og bor på pikerommet for 5000 kr i måneden. Jeg skrev at hun var 20 i år og går på videregående, ikke at hun har fullt, for husker ikke når på året hun har bursdag 1
EllaSays Skrevet 4. juni #1122 Skrevet 4. juni 4000 er jo mulig for ei på trygd. En vanlig 19-åring hadde mest sannsynlig ikke hatt råd til hest og hund hvis de måtte bekostet det selv. Hva ønsker hun med sånne kommentarer? At folk skal vippse? (Mens mor og far reiser til Florida (måtte M betale reisen selv tro?), Danmark, Skottland og Mauritius (eller hvor de skal om noen dager?). Og sikkert sommerferie også og mer TJ utover. ( 7
Andrea59 Skrevet 4. juni #1123 Skrevet 4. juni Måtte inn og se hva de skulle betale 4000 kr for 😛 (tannstein på en av hundene) Irrelevant kommentar, jeg vet: Jeg er veldig glad i hunder, men akkurat de der hvite hundene sjarmerer meg veldig lite - hadde nok hjulpet litt om ikke de var frisert, men…de passer vel dille-stilen i husholdningen ellers da 1
Birdo Skrevet 4. juni #1124 Skrevet 4. juni Andrea59 skrev (1 time siden): Måtte inn og se hva de skulle betale 4000 kr for 😛 (tannstein på en av hundene) Irrelevant kommentar, jeg vet: Jeg er veldig glad i hunder, men akkurat de der hvite hundene sjarmerer meg veldig lite - hadde nok hjulpet litt om ikke de var frisert, men…de passer vel dille-stilen i husholdningen ellers da De er kun klippet fordi ingen gidder å holde pelsen deres fri for knuter og floker. De lar det gå til fult av floker også barberer de. 5 2
stemorsblomsten Skrevet 4. juni #1125 Skrevet 4. juni Andrea59 skrev (2 timer siden): Måtte inn og se hva de skulle betale 4000 kr for 😛 (tannstein på en av hundene) Irrelevant kommentar, jeg vet: Jeg er veldig glad i hunder, men akkurat de der hvite hundene sjarmerer meg veldig lite - hadde nok hjulpet litt om ikke de var frisert, men…de passer vel dille-stilen i husholdningen ellers da Nei uff, de ser da ikke ut, stakkars dyr. 3
EllaSays Skrevet 4. juni #1126 Skrevet 4. juni Og det trekkes jo tenner over en lav sko? Har hatt 2 hunder, og den ene trakk 3 og den andre 1. Hva er grunnen til at de blir tannløse? Ikke pelsstell og mye tanntrekking. 1
Palmemor Skrevet 4. juni #1127 Skrevet 4. juni Janne1975 skrev (21 timer siden): Dessuten er ikke datteren 20 som flere skriver her, men blir 20 på slutten av året. Og går på videregående. Og bor på pikerommet for 5000 kr i måneden. Noen av oss skrev 20 som ett motsvar på 30. Hun blir 20 år i år. Ikke 30
Jodaneida Skrevet 5. juni #1128 Skrevet 5. juni EllaSays skrev (18 timer siden): Og det trekkes jo tenner over en lav sko? Har hatt 2 hunder, og den ene trakk 3 og den andre 1. Hva er grunnen til at de blir tannløse? Ikke pelsstell og mye tanntrekking. Det er et problem på rasen. 2
Birdo Skrevet 5. juni #1129 Skrevet 5. juni Jodaneida skrev (8 minutter siden): Det er et problem på rasen. Generelt på mindre hundre, de har ikke plass til så mye inni der😅 1
Jodaneida Skrevet 5. juni #1130 Skrevet 5. juni Birdo skrev (1 time siden): Generelt på mindre hundre, de har ikke plass til så mye inni der😅 Ja, veldig synd! men de kunne med fordel stelt de. At hun så nochalant forteller at de blir så flokete og den ene(?) ikke liker å bli børstet. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Jeg hadde i det minste kommet på en bedre unnskyldning 6
Birdo Skrevet 7. juni #1131 Skrevet 7. juni Jodaneida skrev (På 5.6.2025 den 12.45): Ja, veldig synd! men de kunne med fordel stelt de. At hun så nochalant forteller at de blir så flokete og den ene(?) ikke liker å bli børstet. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Jeg hadde i det minste kommet på en bedre unnskyldning Lateste mennesket på jord.. 4 3
Måne Rampelyset Skrevet 8. juni #1132 Skrevet 8. juni Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin.
Full kontroll Skrevet 12. juni #1133 Skrevet 12. juni Mye rart disse og andre får seg til , assssa, filme sin bedre halvdel mens det blir urinert, ser jeg kun hos Nina , æsj! 11
Angel75 Skrevet 13. juni #1134 Skrevet 13. juni simone83 skrev (På 29.5.2025 den 23.07): men jeg leste tidligere i denne tråden at noen snakka om barnevernssak… etter det begynte hode mitt å spinne litt den veien…..trist hvis det er slik Prøver igjen @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig 3
baremeg007 Skrevet 14. juni #1135 Skrevet 14. juni Angel75 skrev (9 timer siden): Prøver igjen @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig Voldsomt til nazipatruljering på deg 8 2
Tough cookie Skrevet 14. juni #1136 Skrevet 14. juni Det virker som humøret og psyken er på topp når de er på ferie, og at Nina klarer å koble ut det negative som skjer i familien. 3
guriland Skrevet 15. juni #1137 Skrevet 15. juni Og der mistet hun meg som følger!!! Hun la ut på snap ang et barn, navngav han og filmet han. Jeg sendte en fin mld at jeg syns ikke hun skulle navngi han ei heller filme. Fikk til svar at det hadde hun ikke gjort,jeg hadde vært god om jeg så barnet,dessuten var hun i afrika! Så ny mld, jeg trenkte ikke sitte der med lupe for å lete etter feil ingen har bedt deg om det!! Okei, ta til seg at dette kanskje var feil går ikke, det var MIN feil for jeg satt tydligvis med lupe og letet! Makan! 6 1 7
Fleur Delacour Skrevet 15. juni #1138 Skrevet 15. juni guriland skrev (Akkurat nå): Og der mistet hun meg som følger!!! Hun la ut på snap ang et barn, navngav han og filmet han. Jeg sendte en fin mld at jeg syns ikke hun skulle navngi han ei heller filme. Fikk til svar at det hadde hun ikke gjort,jeg hadde vært god om jeg så barnet,dessuten var hun i afrika! Så ny mld, jeg trenkte ikke sitte der med lupe for å lete etter feil ingen har bedt deg om det!! Okei, ta til seg at dette kanskje var feil går ikke, det var MIN feil for jeg satt tydligvis med lupe og letet! Makan! Hun avsluttet filmingen av gutten med å si "må ikke filme han, det er ikke fint." Virkelig usmakelig dame som alltid vet best. 6 1 10
guriland Skrevet 15. juni #1139 Skrevet 15. juni Fleur Delacour skrev (1 minutt siden): Hun avsluttet filmingen av gutten med å si "må ikke filme han, det er ikke fint." Virkelig usmakelig dame som alltid vet best. Ikke sant, kjente jeg mistet all respekt! 6 1
guriland Skrevet 15. juni #1140 Skrevet 15. juni guriland skrev (7 minutter siden): Ikke sant, kjente jeg mistet all respekt! Kjenner jeg fikk lyst å svare at neste gang jeg ser hennes elste barnebarn, så skal jeg filme han og legge det ut og si dessuten bor jeg ikke på østlandet, var bare der på besøk. 13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå