Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet
Janne1975 skrev (32 minutter siden):

Dessuten er ikke datteren 20 som flere skriver her, men blir 20 på slutten av året. Og går på videregående. Og bor på pikerommet for 5000 kr i måneden. 

Jeg skrev at hun var 20 i år og går på videregående, ikke at hun har fullt, for husker ikke når på året hun har bursdag 

• Liker 1
Skrevet

4000 er jo mulig for ei på trygd. En vanlig 19-åring hadde mest sannsynlig ikke hatt råd til hest og hund hvis de måtte bekostet det selv. 

Hva ønsker hun med sånne kommentarer? At folk skal vippse? (Mens mor og far reiser til Florida (måtte M betale reisen selv tro?), Danmark, Skottland og Mauritius (eller hvor de skal om noen dager?). Og sikkert sommerferie også og mer TJ utover. (

• Liker 7
Skrevet

Måtte inn og se hva de skulle betale 4000 kr for 😛 (tannstein på en av hundene)

Irrelevant kommentar, jeg vet: Jeg er veldig glad i hunder, men akkurat de der hvite hundene sjarmerer meg veldig lite - hadde nok hjulpet litt om ikke de var frisert, men…de passer vel dille-stilen i husholdningen ellers da ;) 

• Liker 1
Skrevet
Andrea59 skrev (1 time siden):

Irrelevant kommentar, jeg vet: Jeg er veldig glad i hunder, men akkurat de der hvite hundene sjarmerer meg veldig lite - hadde nok hjulpet litt om ikke de var frisert, men…de passer vel dille-stilen i husholdningen ellers da ;) 

De er kun klippet fordi ingen gidder å holde pelsen deres fri for knuter og floker. De lar det gå til fult av floker også barberer de. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Andrea59 skrev (2 timer siden):

Nei uff, de ser da ikke ut, stakkars dyr. 

• Liker 3
Skrevet

Og det trekkes jo tenner over en lav sko? Har hatt 2 hunder, og den ene trakk 3 og den andre 1. Hva er grunnen til at de blir tannløse? Ikke pelsstell og mye tanntrekking. 

• Nyttig 1
Skrevet
Janne1975 skrev (21 timer siden):

Dessuten er ikke datteren 20 som flere skriver her, men blir 20 på slutten av året. Og går på videregående. Og bor på pikerommet for 5000 kr i måneden. 

Noen av oss skrev 20 som ett motsvar på 30. Hun blir 20 år i år. Ikke 30

Skrevet
EllaSays skrev (18 timer siden):

Og det trekkes jo tenner over en lav sko? Har hatt 2 hunder, og den ene trakk 3 og den andre 1. Hva er grunnen til at de blir tannløse? Ikke pelsstell og mye tanntrekking. 

Det er et problem på rasen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Jodaneida skrev (8 minutter siden):

Det er et problem på rasen. 

Generelt på mindre hundre, de har ikke plass til så mye inni der😅

• Liker 1
Skrevet
Birdo skrev (1 time siden):

Generelt på mindre hundre, de har ikke plass til så mye inni der😅

Ja, veldig synd!

men de kunne med fordel stelt de. At hun så nochalant forteller at de blir så flokete og den ene(?) ikke liker å bli børstet. Snakk om ansvarsfraskrivelse. 
Jeg hadde i det minste kommet på en bedre unnskyldning 

• Liker 6
Skrevet
Jodaneida skrev (På 5.6.2025 den 12.45):

Ja, veldig synd!

men de kunne med fordel stelt de. At hun så nochalant forteller at de blir så flokete og den ene(?) ikke liker å bli børstet. Snakk om ansvarsfraskrivelse. 
Jeg hadde i det minste kommet på en bedre unnskyldning 

Lateste mennesket på jord..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

Skrevet

Mye rart  disse  og andre  får seg til , assssa,  filme sin bedre halvdel mens det blir  urinert, ser jeg kun hos Nina , æsj!

• Liker 11
Skrevet
simone83 skrev (På 29.5.2025 den 23.07):

men jeg leste tidligere i denne tråden at noen snakka om barnevernssak… etter det begynte hode mitt å spinne litt den veien…..trist hvis det er slik

Prøver igjen @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig

• Nyttig 3
Annonse
Skrevet

Det virker som humøret og psyken er på topp når de er på ferie, og at Nina klarer å koble ut det negative som skjer i familien.

• Liker 3
Skrevet

Og der mistet hun meg som følger!!! Hun la ut på snap ang et barn, navngav han og filmet han. Jeg sendte en fin mld at jeg syns ikke hun skulle navngi han ei heller filme.  Fikk til svar at det hadde hun ikke gjort,jeg hadde vært god om jeg så barnet,dessuten var hun i afrika! Så ny mld, jeg trenkte ikke sitte der med lupe for å lete etter feil ingen har bedt deg om det!!

Okei, ta til seg at dette kanskje var feil går ikke, det var MIN feil for jeg satt tydligvis med lupe og letet! Makan!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
guriland skrev (Akkurat nå):

Og der mistet hun meg som følger!!! Hun la ut på snap ang et barn, navngav han og filmet han. Jeg sendte en fin mld at jeg syns ikke hun skulle navngi han ei heller filme.  Fikk til svar at det hadde hun ikke gjort,jeg hadde vært god om jeg så barnet,dessuten var hun i afrika! Så ny mld, jeg trenkte ikke sitte der med lupe for å lete etter feil ingen har bedt deg om det!!

Okei, ta til seg at dette kanskje var feil går ikke, det var MIN feil for jeg satt tydligvis med lupe og letet! Makan!

Hun avsluttet filmingen av gutten med å si "må ikke filme han, det er ikke fint." 

Virkelig usmakelig dame som alltid vet best.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Fleur Delacour skrev (1 minutt siden):

Hun avsluttet filmingen av gutten med å si "må ikke filme han, det er ikke fint." 

Virkelig usmakelig dame som alltid vet best.

Ikke sant, kjente jeg mistet all respekt!

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
guriland skrev (7 minutter siden):

Ikke sant, kjente jeg mistet all respekt!

Kjenner jeg fikk lyst å svare at neste gang jeg ser hennes elste barnebarn, så skal jeg filme han og legge det ut og si dessuten bor jeg ikke på østlandet, var bare der på besøk.

• Liker 13
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...