baremeg007 Skrevet 1. juni #1101 Skrevet 1. juni J.. skrev (6 timer siden): Dette. + det er ikke uvanlig å ennå bo hjemme som 19-20 åring,diagnose eller ei. Hun er 30. men visste ikke at hun hadde en sykdom, hva går den ut på?
Tough cookie Skrevet 1. juni #1102 Skrevet 1. juni baremeg007 skrev (6 minutter siden): Hun er 30. men visste ikke at hun hadde en sykdom, hva går den ut på? 30?? Mille er 19 tror jeg, ikke eldre iallefall 6
Tessa12 Skrevet 1. juni #1103 Skrevet 1. juni (endret) baremeg007 skrev (14 minutter siden): Hun er 30. men visste ikke at hun hadde en sykdom, hva går den ut på? Hun er 20 i år, og går fortsatt på videregående, hvor har du fått det fra at hun er 30??? Gå inn på Nina sin blogg, står om datteren og sotos der Endret 1. juni av Tessa12 5
Palmemor Skrevet 1. juni #1104 Skrevet 1. juni baremeg007 skrev (41 minutter siden): Hun er 30. men visste ikke at hun hadde en sykdom, hva går den ut på? Hun er da ikke 30! Hun er 19 https://ninasprelllevende.blogg.no/1377847443_vi_valgte__vre_pne.html 1 1
Tessa12 Skrevet 1. juni #1105 Skrevet 1. juni Palmemor skrev (2 minutter siden): Hun er da ikke 30! Hun er 19 https://ninasprelllevende.blogg.no/1377847443_vi_valgte__vre_pne.html Hun er 20 i år, hunden hennes er 5 år, den fikk hun til konfirmasjonen.
Palmemor Skrevet 1. juni #1106 Skrevet 1. juni Tessa12 skrev (9 minutter siden): Hun er 20 i år, hunden hennes er 5 år, den fikk hun til konfirmasjonen. Ah, ja. Gått meg hus forbi at hun hadde blitt 20. Men ikke 30 😅😅 2
Tessa12 Skrevet 1. juni #1107 Skrevet 1. juni Palmemor skrev (6 minutter siden): Ah, ja. Gått meg hus forbi at hun hadde blitt 20. Men ikke 30 😅😅 Absolutt ikke 30 nei, men 20 har hun vel blitt👍
EllaSays Skrevet 2. juni #1109 Skrevet 2. juni siesta skrev (5 timer siden): Mannen er sykemeldt sier hun i snappen.... Sykemeldt for å ivareta alt og alle... Jeg synes det er så tullete av Nina å melke dette, altså. Oppførselen hennes er som da det ble brudd mellom Kristin og Dennis, hun var på samme stadie da. Kunne hun ikke bare lagt snap på hylla? Sitte og fiske etter sympati. Dessuten reiser de på ferie, da... er ikke det rart når mannen må sykemeldes for å ivareta ting? Noe er rart og skurrer. 13 8
Love2017juni Skrevet 2. juni #1110 Skrevet 2. juni EllaSays skrev (43 minutter siden): Sykemeldt for å ivareta alt og alle... Jeg synes det er så tullete av Nina å melke dette, altså. Oppførselen hennes er som da det ble brudd mellom Kristin og Dennis, hun var på samme stadie da. Kunne hun ikke bare lagt snap på hylla? Sitte og fiske etter sympati. Dessuten reiser de på ferie, da... er ikke det rart når mannen må sykemeldes for å ivareta ting? Noe er rart og skurrer. Mao så er mannen sykemeldt for ivareta henne. For han reiser jo fra «alt og alle».. 🤔 2 3
Tough cookie Skrevet 2. juni #1111 Skrevet 2. juni (endret) Jeg forstår ikke hvorfor foreldre/ besteforeldre må sykemelde seg når voksne barn har problemer? Hvem er det som skal ivaretas?Hvorfor kan de ikke ivaretas samtidig som bestefar jobber? Hvorfor er det greit å dra på ferie men ikke gå på arbeid, mens familien skal ivaretas? 🤔 Endret 2. juni av Tough cookie 13 4
firetoen Skrevet 2. juni #1112 Skrevet 2. juni Tough cookie skrev (52 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor foreldre/ besteforeldre må sykemelde seg når voksne barn har problemer? Hvem er det som skal ivaretas?Hvorfor kan de ikke ivaretas samtidig som bestefar jobber? Hvorfor er det greit å dra på ferie men ikke gå på arbeid, mens familien skal ivaretas? 🤔 Psykisk belastning? Er ikke nødvendigvis sikker på om jeg hadde hatt behov selv (blir en veldig hypotetisk problemstilling), men forstår alikavel at det kan være behov for sykemelding når voksne barn har problemer. 4
MissCortado Skrevet 2. juni #1113 Skrevet 2. juni Først: det er ingen som sykmelder seg. Legen sykmelder når det er behov. Har ikke inntrykk av at Poppe er en som leter etter åpninger for å sluntre unna jobb akkurat. Og hvilken belastning det er å stå i krevende situasjoner over tid er individuelt. Man skal være innmari forsiktig med å dømme psykisk syke bare fordi man ser en fasade. Det er tusen ting å reagere på hos Nina Sprell, men akkurat dette blir for dumt å ta henne/dem på. 8 4
garfunkel Skrevet 2. juni Forfatter #1114 Skrevet 2. juni Tough cookie skrev (3 timer siden): Hvem er det som skal ivaretas?Hvorfor kan de ikke ivaretas samtidig som bestefar jobber? De har jo aldri gått inn i besteforeldrerollen men heller vært nødt til å gå gjennom småbarnsfasen på nytt, Nina og mannen. Fordi barna deres ikke klarer foreldrerollen. Var sikkert hyggelig i starten, men kanskje ikke så mye nå lenger 9
Tough cookie Skrevet 2. juni #1115 Skrevet 2. juni (endret) garfunkel skrev (6 timer siden): De har jo aldri gått inn i besteforeldrerollen men heller vært nødt til å gå gjennom småbarnsfasen på nytt, Nina og mannen. Fordi barna deres ikke klarer foreldrerollen. Var sikkert hyggelig i starten, men kanskje ikke så mye nå lenger Jeg har fått inntrykk av at de/ Nina elsker å ha barnebarna på besøk. Endret 2. juni av Tough cookie 6
**Marshmallow** Skrevet 3. juni #1116 Skrevet 3. juni Hun sier 4000k er mye for en 19-åring som går på trygd.. vel datteren mottar vel trygd pga medfødt sykdom.. «går på trygd» føler jeg blir feil å si her .. men men 😅 Hvorfor har de ikke forsikringer eller sparekonto øremerk dyrene, der Nina selv kunne spyttet par hundrelapper i mnd istedenfor å bruke det på at ræl. hun sa at hun håper utopia har bøttehatter i år også.. hva skal hun med 5++ bøttehatter?? 7 1
Love2017juni Skrevet 3. juni #1117 Skrevet 3. juni **Marshmallow** skrev (9 minutter siden): Hun sier 4000k er mye for en 19-åring som går på trygd.. vel datteren mottar vel trygd pga medfødt sykdom.. «går på trygd» føler jeg blir feil å si her .. men men 😅 Hvorfor har de ikke forsikringer eller sparekonto øremerk dyrene, der Nina selv kunne spyttet par hundrelapper i mnd istedenfor å bruke det på at ræl. hun sa at hun håper utopia har bøttehatter i år også.. hva skal hun med 5++ bøttehatter?? Og hun sier 4000kr er mye for Mille, men betaler ikke Mille enda mer i husleie hjemme hos foreldrene? 🙄 7 1
cassio Skrevet 3. juni #1118 Skrevet 3. juni **Marshmallow** skrev (1 time siden): hun sa at hun håper utopia har bøttehatter i år også.. hva skal hun med 5++ bøttehatter?? Det samme som alt annet hun har minst 5++ av, fylle huset og loftet til randen. 6 1
Janne1975 Skrevet 3. juni #1119 Skrevet 3. juni Dessuten er ikke datteren 20 som flere skriver her, men blir 20 på slutten av året. Og går på videregående. Og bor på pikerommet for 5000 kr i måneden. 3
Bingo Bongo Skrevet 3. juni #1120 Skrevet 3. juni **Marshmallow** skrev (1 time siden): hun sa at hun håper utopia har bøttehatter i år også.. hva skal hun med 5++ bøttehatter?? Selge de på Snapchat? 🤷♀️ 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå