Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Han passet ikke i den lyse beige fargen som singleten hadde, så hvis det var fargen hun reagerte på, skjønner jeg henne.

Det er greit nok. Men hvis du har sett hvordan N kler seg innimellom så mener jeg at hun ikke burde si noe på hva BE har på seg. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doffenhardaua skrev (1 time siden):

Det er greit nok. Men hvis du har sett hvordan N kler seg innimellom så mener jeg at hun ikke burde si noe på hva BE har på seg. 

Nei det burde hun ikke siden hun noen ganger ser ut som en sykehusklovn.

Han er vel en type mann som lar konen bestemme hva han skal gå med, men så prøver han seg innimellom med å velge selv, men det blir nedstemt.

• Liker 13
Skrevet

For all del jeg skjønner at hun har det kjipt, og ser at hun har det vondt. Samtidig burde hun (som hun sier selv) lagt bort snappen! 

Vi har absolutt ikke rett til å vite hva som har skjedd, men det blir jo skapt nysgjerrighet og spekulasjoner sånn som hun holder på. Hvis vi ikke har noe med det så burde dette vært gjort i det privat. Logg av, si at du trenger en pause pga situasjonen. Ferdig. Da har man på en måte lagt den død! Det å legge ut drypp her og der blir bare unødvendig! 
Hun tjener vel (så vidt jeg vet) ikke penger på den snappingen heller, så det går ikke noe tapt inntekt der om hun tar en pause! 

Men ja jeg vet dette er en måte å få følgere/ skape innhold på også, men ser liksom ikke poenget med at hun skal drive på den måten. 

• Liker 12
  • Nyttig 11
Skrevet
Tulla25j skrev (2 timer siden):

For all del jeg skjønner at hun har det kjipt, og ser at hun har det vondt. Samtidig burde hun (som hun sier selv) lagt bort snappen! 

Vi har absolutt ikke rett til å vite hva som har skjedd, men det blir jo skapt nysgjerrighet og spekulasjoner sånn som hun holder på. Hvis vi ikke har noe med det så burde dette vært gjort i det privat. Logg av, si at du trenger en pause pga situasjonen. Ferdig. Da har man på en måte lagt den død! Det å legge ut drypp her og der blir bare unødvendig! 
Hun tjener vel (så vidt jeg vet) ikke penger på den snappingen heller, så det går ikke noe tapt inntekt der om hun tar en pause! 

Men ja jeg vet dette er en måte å få følgere/ skape innhold på også, men ser liksom ikke poenget med at hun skal drive på den måten. 

Så enig!! 

Og man trenger ikke være rakettforsker for og vite hvem det gjelder heller. Så hun deler for mye av andre sine liv.. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Hvorfor er hun helt i oppløsning når det er noe som skjer i familien?

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor er hun helt i oppløsning når det er noe som skjer i familien?

Tror det handler om ene sønnen/og eller barnebarnet….. vet ikke hvorfor, har bare en guffen følelse på det. Leit 

• Liker 3
Skrevet
Love2017juni skrev (2 timer siden):

Så enig!! 

Og man trenger ikke være rakettforsker for og vite hvem det gjelder heller. Så hun deler for mye av andre sine liv.. 

hvem tenker du det gjelder?

Skrevet
simone83 skrev (2 minutter siden):

hvem tenker du det gjelder?

Dennis har sagt det ikke er han tidligere på sin egen snap når Nina har klaget seg over alt familien gjennomgår. Mille har vært tilstede og driver med sitt på både Ninas snapper, sin egen og på hennes egen TikTok. (Sender Live) 

Så da har man en sønn igjen da..

Merker også hvor lite happy hun er når hun viser babytøy hun har handla; I forhold til hvor ivrig hun forteller når det er henne som skal bli farmor. (Da har det også ligget «skal bli farmor til x i mai»  i sliden hun har «om seg» som hun deler innimellom) Nå nevner hun bare babytøy i forbifarten… Og når man vet hvor liten yngste barnebarn er så forstår man jo at her har noe gått kjapt i svingene.. 😅 I tillegg til at de har besøk av minste barnebarn når far sikkert har samvær. 

• Liker 5
Skrevet
Love2017juni skrev (6 minutter siden):

Dennis har sagt det ikke er han tidligere på sin egen snap når Nina har klaget seg over alt familien gjennomgår. Mille har vært tilstede og driver med sitt på både Ninas snapper, sin egen og på hennes egen TikTok. (Sender Live) 

Så da har man en sønn igjen da..

Merker også hvor lite happy hun er når hun viser babytøy hun har handla; I forhold til hvor ivrig hun forteller når det er henne som skal bli farmor. (Da har det også ligget «skal bli farmor til x i mai»  i sliden hun har «om seg» som hun deler innimellom) Nå nevner hun bare babytøy i forbifarten… Og når man vet hvor liten yngste barnebarn er så forstår man jo at her har noe gått kjapt i svingene.. 😅 I tillegg til at de har besøk av minste barnebarn når far sikkert har samvær. 

Jeg vil si at det er en ekstra belastning for hennes sønn, eks svigerdatter og barnebarn, når hun jamrer og gråter på snapen sin.

Jeg har selv en mor som i alle år har klaget over hvor forferdelig det er for henne når det skjer noe med oss barna, og det har vært belastende for meg.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Jeg vil si at det er en ekstra belastning for hennes sønn, eks svigerdatter og barnebarn, når hun jamrer og gråter på snapen sin.

Jeg har selv en mor som i alle år har klaget over hvor forferdelig det er for henne når det skjer noe med oss barna, og det har vært belastende for meg.

Helt enig! Hun skaper også spekulasjoner slik hun driver på og hinter om A men ikke forteller B.. 

• Liker 16
Skrevet
Love2017juni skrev (2 timer siden):

Helt enig! Hun skaper også spekulasjoner slik hun driver på og hinter om A men ikke forteller B.. 

men jeg leste tidligere i denne tråden at noen snakka om barnevernssak… etter det begynte hode mitt å spinne litt den veien…..trist hvis det er slik

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Gamle dama sitte sånn og filme mens hun griner. Kan selvfølgelig ikke si hvorfor da. Søppel.

• Liker 17
Skrevet

Det er så ufattelig harry å sitte sånn og melke en familiekrise for klikk og oppmerksomhet. Den dama når snart nye bunnivå i å være tragisk. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, og altså, hvis man skulle tippet på hva det dreier seg om (som ble spekulert i sist det var trøbbel) - og det faktisk ikke dreier seg om samme personene/problemene, så ville det jo være utrolig slemt mot de personene som i så fall ikke er i trøbbel (men ble spekulert om sist). De må jo føle at alle vet, snakker om osv…stigmatisert for lang tid fremover.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det tante blå griner for nå egentlig?

• Liker 3
Skrevet

Blei så kvalm av han ekle gubben hennes som vrir alt om til sex,så orka ikke følge lenger! Ufyselig type! 🤮

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er greia med at jentungen bor hjemme på pikerommet? 

Skrevet
baremeg007 skrev (10 minutter siden):

Hva er greia med at jentungen bor hjemme på pikerommet? 

Hun har en sykdom som gjør at hun ikke kan bo alene. Hun må vel bo i bemanna bolig når hun en gang flytter ut 

• Liker 5
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hun har en sykdom som gjør at hun ikke kan bo alene. Hun må vel bo i bemanna bolig når hun en gang flytter ut 

Dette.

+ det er ikke uvanlig å ennå bo hjemme som 19-20 åring,diagnose eller ei.

• Liker 15
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Dette.

+ det er ikke uvanlig å ennå bo hjemme som 19-20 åring,diagnose eller ei.

Det er og sant 😅😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...