Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.. blir flau på hennes vegne. Men hun blir nok ikke bedre .... Bare enda verre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (6 timer siden):

Hvorfor i all verden var BE i 50årsdagen til kronprinsparet?

De feiret ved å invitere "folket" til bakgårdsfest på Slottet, og valgte ut noen fra hvert fylke. BE er i fagforening osv, og ble invitert. Godt det ikke var +1, da hadde noen tatt helt av! 🙄

• Liker 6
Skrevet

Alle skal være glad for at det ikke var +1, ja!!!🙉🙉

• Liker 4
Skrevet
EllaSays skrev (15 timer siden):

De feiret ved å invitere "folket" til bakgårdsfest på Slottet, og valgte ut noen fra hvert fylke. BE er i fagforening osv, og ble invitert. Godt det ikke var +1, da hadde noen tatt helt av! 🙄

Ah, det visste jeg ikke. Takk for info! 😊 Men da lurer jeg på; når disse «vanlige folka» ble invitert uten følge, da kjente de jo egentlig ingen der og da sank vel også sjansen for at de takket ja. Var det kanskje håpet at alle disse skulle takke nei? Ser liksom for meg at BE kommer tuslende inn der og ikke aner hva han skal gjøre eller hvem han skal «henge med». Rart opplegg.

Skrevet
baremeg007 skrev (6 timer siden):

Ah, det visste jeg ikke. Takk for info! 😊 Men da lurer jeg på; når disse «vanlige folka» ble invitert uten følge, da kjente de jo egentlig ingen der og da sank vel også sjansen for at de takket ja. Var det kanskje håpet at alle disse skulle takke nei? Ser liksom for meg at BE kommer tuslende inn der og ikke aner hva han skal gjøre eller hvem han skal «henge med». Rart opplegg.

Det der er den rareste spekulasjonen jeg har lest på veldig lenge. Hvor tar du det fra?

• Liker 18
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Løgnaste teorien ja.....for de fleste er det en stor ære å bli invitert til Slottet og de fleste svarer ja tvert!! 

Synes det er bra at de ikke fylte opp plasser med +1! ALLE de som var inviterte har Kronprinsen møtt før og har en historie med, så det er de som er i fokus! Ikke følget!👍 Tipper alle storkoste seg i flotte omgivelser, nydelig mat, musikk, og med masse interessante samtaler hvor den inviterte hadde mange å snakke med og ikke minst Kronprinsparet!😃

BE sees nok på som en dott som ledes av Nina i heimen, men ellers er han jo en fagforeningsmann som er ganske talefør og vant med å være rundt folk! 

Endret av Moongirl
  • Liker 7
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Det var nok mange av de som både kjente hverandre og visste hvem andre var der, 

• Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (2 timer siden):

Løgnaste teorien ja.....for de fleste er det en stor ære å bli invitert til Slottet og de fleste svarer ja tvert!! 

Synes det er bra at de ikke fylte opp plasser med +1! ALLE de som var inviterte har Kronprinsen møtt før og har en historie med, så det er de som er i fokus! Ikke følget!👍 Tipper alle storkoste seg i flotte omgivelser, nydelig mat, musikk, og med masse interessante samtaler hvor den inviterte hadde mange å snakke med og ikke minst Kronprinsparet!😃

BE sees nok på som en dott som ledes av Nina i heimen, men ellers er han jo en fagforeningsmann som er ganske talefør og vant med å være rundt folk! 

Veldig enig med det du skriver. BE er nok mer respektert og talefør mann i sitt fagfelt enn hva som fremkommer på Ninas sosiale medier. Nå er jo BE også aktivt politiker for Arbeiderpartiet. Han er ikke bare en vilt fremmed mann plukket på gata for å være med på slottet.

• Liker 5
Skrevet

Det er faktisk helt fantastisk at hun har klart å selge gammelt skrot (noen få ting har sikkert vært ok, men ikke mer enn det)  for å finansierer en Bunad . og hund…. og telt….. 😳😳😜Når skal folk våkne å se galskapen i å bli lurt av «kjendiser»  Har ingenting imot å kjøpe brukt, men det finns da grenser !!

• Liker 14
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (23 minutter siden):

Det er faktisk helt fantastisk at hun har klart å selge gammelt skrot (noen få ting har sikkert vært ok, men ikke mer enn det)  for å finansierer en Bunad . og hund…. og telt….. 😳😳😜Når skal folk våkne å se galskapen i å bli lurt av «kjendiser»  Har ingenting imot å kjøpe brukt, men det finns da grenser !!

Det er ubegripelig. Må være mange rare mennesker der ute. Hun selger jo de merkeligste plagg og gjenstander, det jeg har sett er ting jeg selv ville ha kastet 🤯

• Liker 7
Skrevet
Chrisssi skrev (15 timer siden):

Det er ubegripelig. Må være mange rare mennesker der ute. Hun selger jo de merkeligste plagg og gjenstander, det jeg har sett er ting jeg selv ville ha kastet 🤯

Men så bra at noen kjøper det da så det ikke blir kastet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest SøtSuppe
Skrevet (endret)

Snodige folk både ninasprell og han der poppe med skjegget. Jeg får fnatt av å se han i skjørt.  

Endret av SøtSuppe
Feil
Skrevet

BE får ikke lov til å gå i en forholdvis nøytral grå singlet, mens N kan ha på seg allverdens klær med rare fasonger og farger 🙈 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest SøtSuppe
Skrevet

Det er så rart at en voksen kvinne, som i tillegg er bestemor, alltid kler seg som sykehusklovn. Utrolig uvanlig klessmak, har aldri sett noe lignende.

Skrevet
SøtSuppe skrev (49 minutter siden):

Utrolig uvanlig klessmak, har aldri sett noe lignende.

Høres ut som du bor på en veldig liten plass.

• Liker 5
Skrevet
SøtSuppe skrev (1 time siden):

Det er så rart at en voksen kvinne, som i tillegg er bestemor, alltid kler seg som sykehusklovn. Utrolig uvanlig klessmak, har aldri sett noe lignende.

Hvordan tenker du en bestemor skal kle seg da?

• Liker 3
Gjest SøtSuppe
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Høres ut som du bor på en veldig liten plass.

LOL……😂🤣 snarere tvert i mot. Jeg ser sjelden folk kledd som henne, virkelig.

Så morsomt at du opplever det…..

Gjest SøtSuppe
Skrevet (endret)
Tessa12 skrev (3 timer siden):

Hvordan tenker du en bestemor skal kle seg da?

Vet du, for meg får bestemødre kle seg i det de vill på lik linje med andre mennesker  - det sagt, jeg synes N sin klesstil er snodig/ klovneaktig.

Og jeg kunne vel egentlig dratt inn enorme kleskjøp og miljø  også, men det tar vi en annen gang. Jeg logger av for kvelden. 

Endret av SøtSuppe
Feil
Gjest SøtSuppe
Skrevet (endret)
SøtSuppe skrev (13 minutter siden):

Dobbel

Endret av SøtSuppe
Skrevet
Doffenhardaua skrev (9 timer siden):

BE får ikke lov til å gå i en forholdvis nøytral grå singlet, mens N kan ha på seg allverdens klær med rare fasonger og farger 🙈 

Han passet ikke i den lyse beige fargen som singleten hadde, så hvis det var fargen hun reagerte på, skjønner jeg henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...