Love2017juni Skrevet 6. mai #1041 Skrevet 6. mai J_1990 skrev (1 time siden): Tenk å sitte å dele sånn??? Hun har barn som sitter å leser dette? Fy faen. Tenk så pinlig for datteren når vennene leser om mora hennes som har pult på seg uvi. At ikke Nina har vett til å skjemmes… En ting er hva hun selv deler om SEG, men hun klarer også og dra inn hva datter sliter med ang dette. Og om hun har hatt samleie eller ei. 😖😖 10 6
hippyskippy Skrevet 6. mai #1042 Skrevet 6. mai J_1990 skrev (2 timer siden): Tenk å sitte å dele sånn??? Hun har barn som sitter å leser dette? Fy faen. Tenk så pinlig for datteren når vennene leser om mora hennes som har pult på seg uvi. At ikke Nina har vett til å skjemmes… Men hun er jo så ung og kul og vill! Grønt hår og turbojugend og greier 🚩 7
Tough cookie Skrevet 7. mai #1043 Skrevet 7. mai Nina tisser i et plastbeger uten å dekke til toppen og sitter på i bilen til Mille mens det rister og skvulper, og har heller ikke på seg sikkerhetsbeltet. Bra at hun har bittelitt selvinnsikt og forstår hvorfor hun ikke ble mottatt med full jubel på legekontoret, når hun kom uten avtalt time og med urinprøve svulpende i et plastbeger. Skjønner heller ikke hvem som har utbytte av å høre alle detaljene om farge på urinen hennes osv 🙉 20 4
Lunabelle Skrevet 7. mai #1044 Skrevet 7. mai HMK skrev (23 timer siden): I noen familier er man mer åpne om sånt enn andre. Det merker jeg godt på noen inngiftede folk i min familie. Der kommer det ut både det ene og det andre mellom "barn" og foreldre. Og jeg sitter der og vil bare at det skal åpne seg et synkehull under meg. For i min familie er slikt IKKE et samtaletema. For mange år siden jobbet jeg på samme arbeidsplass som moren min. Vi skulle ha et morgenmøte og satt rundt bordet på møterommet og ventet på ledelsen, da en godt voksen kollega henvendte seg til min mor og sa at mannen hennes hadde begynt på betablokkere og nå fikk han den ikke opp lenger. Så spurte hun om mamma hadde opplevd det samme med sin samboer. Jeg døde innvendig da. Men… de deler med dere innad i familien. Det er kanskje litt på kanten det også, jeg kunne ikke gjort det, men Nina deler det på some. Til et stort antall følgere, noe som må være enda mer pinlig for datteren enn om det hadde vært kun innad i familien. 2 1
HMK Skrevet 7. mai #1045 Skrevet 7. mai (endret) Lunabelle skrev (8 minutter siden): Men… de deler med dere innad i familien. Det er kanskje litt på kanten det også, jeg kunne ikke gjort det, men Nina deler det på some. Til et stort antall følgere, noe som må være enda mer pinlig for datteren enn om det hadde vært kun innad i familien. Jeg tror at mange bloggere har mistet de naturlige sperrene de fleste har for hva man deler med folk. Jeg er ganske sikker på at Nina ville kjent på både forfjamselse og sjokk hvis en fremmed hadde kommet bort til henne og spurt om hun husket å tisse etter at hun og BE pulte sist. Men det er jo i realiteten det som kunne skjedd. Og jeg tror ikke disse videobloggerfolkene forstår helt at de visker vekk både egne og andres grenser når de er så utleverende på sosiale medier. Det er forskjell på å være privat og personlig, men det har nok denne (og andre) mistet grepet om. Endret 7. mai av HMK 7 11
Lunabelle Skrevet 7. mai #1046 Skrevet 7. mai HMK skrev (59 minutter siden): Jeg tror at mange bloggere har mistet de naturlige sperrene de fleste har for hva man deler med folk. Jeg er ganske sikker på at Nina ville kjent på både forfjamselse og sjokk hvis en fremmed hadde kommet bort til henne og spurt om hun husket å tisse etter at hun og BE pulte sist. Men det er jo i realiteten det som kunne skjedd. Og jeg tror ikke disse videobloggerfolkene forstår helt at de visker vekk både egne og andres grenser når de er så utleverende på sosiale medier. Det er forskjell på å være privat og personlig, men det har nok denne (og andre) mistet grepet om. Tror du har rett i dette. Skremmende at disse grensene blir utvisket på denne måten vi ser hos stadig flere på sosiale medier. 4 1
Carabilla Skrevet 7. mai #1047 Skrevet 7. mai J_1990 skrev (På 6.5.2025 den 12.57): Tenk å sitte å dele sånn??? Hun har barn som sitter å leser dette? Fy faen. Tenk så pinlig for datteren når vennene leser om mora hennes som har pult på seg uvi. At ikke Nina har vett til å skjemmes… Å herregud 🫢🫣🫣 Virkelig ikke normalt å dele slik informasjon til Gud og hvermann på Internett...Null sperrer. Hadde vært så flau om dette var min mor eller mine barns bestemor 😲 7 2
Sur sitron Skrevet 8. mai #1048 Skrevet 8. mai (endret) Carabilla skrev (10 timer siden): Å herregud 🫢🫣🫣 Virkelig ikke normalt å dele slik informasjon til Gud og hvermann på Internett...Null sperrer. Hadde vært så flau om dette var min mor eller mine barns bestemor 😲 Men det er nok som skrevet lenger oppe her. Influensere er så vant med å dele så mye private opplysninger at de glemmer hvor mange som faktisk får det med seg. Man blir "blind" for dette etter en stund. Naboer, kollegaer av både en selv og ektefelle, barns venner, familien til barnas venner, skole- og barnehagepersonale, de ansatte på nærbutikken, legen, ansatte på legekontoret, naboer, venner mm. Det er snakk om veldig mange som leser og mange ser nok bare på det fordi de vet hvem personen er i virkeligheten og blir fascinert av hvor mye som deles. Endret 8. mai av Sur sitron 6 5
Janne1975 Skrevet 12. mai #1049 Skrevet 12. mai Rekk opp hånda de som sitter klar for å kjøpe Ninas brukte sokker! 4 1 4
Aragon Skrevet 13. mai #1050 Skrevet 13. mai Janne1975 skrev (21 timer siden): Rekk opp hånda de som sitter klar for å kjøpe Ninas brukte sokker! 🙋♀️🙋🏻♀️🙋🏼♀️🙋🏽♀️🙋🏾♀️🙋🏿♀️ eller ikke🙈😂Jeg har sett mange salg på den kanalen der , og jeg bare skjønner ikke hvem disse kjøperne er. Ho blir jo kvitt ting, så noen er gale nok til å kjøpe. Med det sagt så ser jeg jo at noe er ok ting. Men mye er bare rart å legge ut for salg 🙈og ikke så veldig billig når man tenker porto i tillegg . 7 2
Gjest SøtSuppe Skrevet 13. mai #1051 Skrevet 13. mai Nina er så spesiell, jeg har aldri sett maken. Et forbruk av en annen verden, det ligner ingenting å ha et så stort forbruk - de to tenker over hodet ikke på miljøet. For dem er det et fremmedord på M. Det bugner i skuffer og skap , og hun selger mange år gammelt ræl. Jeg kommer aldri til å forstå hvem det er så kjøper ting fra henne.
Doffenhardaua Skrevet 13. mai #1052 Skrevet 13. mai SøtSuppe skrev (53 minutter siden): Nina er så spesiell, jeg har aldri sett maken. Et forbruk av en annen verden, det ligner ingenting å ha et så stort forbruk - de to tenker over hodet ikke på miljøet. For dem er det et fremmedord på M. Det bugner i skuffer og skap , og hun selger mange år gammelt ræl. Jeg kommer aldri til å forstå hvem det er så kjøper ting fra henne. Så enig! Hjelper liksom ikke å rydde og selge unna når det kjøpes inn noe nytt omtrent hver dag! 🫣 «Oi! Se hva jeg fant! Har ønsket meg i alle år og visste ikke at jeg hadde!» 🫠 Shoppemani! 7 2
Aragon Skrevet 13. mai #1053 Skrevet 13. mai Doffenhardaua skrev (14 minutter siden): Så enig! Hjelper liksom ikke å rydde og selge unna når det kjøpes inn noe nytt omtrent hver dag! 🫣 «Oi! Se hva jeg fant! Har ønsket meg i alle år og visste ikke at jeg hadde!» 🫠 Shoppemani! Ja! Den tok liksom kaka 😂😂 3 2
Janne1975 Skrevet 13. mai #1054 Skrevet 13. mai (endret) SøtSuppe skrev (1 time siden): Nina er så spesiell, jeg har aldri sett maken. Et forbruk av en annen verden, det ligner ingenting å ha et så stort forbruk - de to tenker over hodet ikke på miljøet. For dem er det et fremmedord på M. Det bugner i skuffer og skap , og hun selger mange år gammelt ræl. Jeg kommer aldri til å forstå hvem det er så kjøper ting fra henne. Nei, det må være et ørlite marked da, blant dem som liker baby-/disneyklær på voksne og i tillegg har veldig tjukke legger slik hun utleverte at hun selv og datteren (!!) har. Venter fortsatt i spenning på hennes brukte ankelsokker jeg da❤️ Edit: der kom de! Bare synd hun ikke skrev pris, men jeg var nok førstemann til mølla og bød 3000 kr for dem - tror dere hun slår til?👏🤩🙈🤣 Endret 13. mai av Janne1975 2 1
Janne1975 Skrevet 13. mai #1055 Skrevet 13. mai Aragon skrev (32 minutter siden): Ja! Den tok liksom kaka 😂😂 Ja, faktisk sjokkerende, selv fra den kanten😵💫 Det må være utrolig flaut å være i slekt med et sånt bedrevitende, utleverende forbruksmonster. Hun er definisjonen på fråtseri på alle måter 8 1 1
friskbris Skrevet 13. mai #1056 Skrevet 13. mai Hva skal hun med alle de stygge treskoene?!! Hva slags enorme tomrom i livet er det hun prøver å fylle? Kanskje på tide å prøve seg i arbeidslivet igjen. 6 7
Chrisssi Skrevet 13. mai #1057 Skrevet 13. mai Jeg er fascinert over hvor mye ræl man kan stappe inn i et hus og ikke minst i sine klesskap. Kjøpemanien til denne dama er jo helt vill. Smaken er som baken, men lurer veldig på hvem som kjøper det hun selger. Og så selger hun sokker, jeg mangler ord. 8 1 3
Aragon Skrevet 13. mai #1058 Skrevet 13. mai (endret) Chrisssi skrev (21 minutter siden): Jeg er fascinert over hvor mye ræl man kan stappe inn i et hus og ikke minst i sine klesskap. Kjøpemanien til denne dama er jo helt vill. Smaken er som baken, men lurer veldig på hvem som kjøper det hun selger. Og så selger hun sokker, jeg mangler ord. Som jeg skulle skrevet det selv… Ufattelige mengder av alt mulig. Endret 13. mai av Aragon Skrivefeil 1
Purple Diamond Skrevet 13. mai #1059 Skrevet 13. mai Mulig det har blitt skrevet her tidligere, men hvorfor jobber hun ikke? Er hun ufør? Ingenting galt i det i så fall, bare lurer 😊
baremeg007 Skrevet 14. mai #1060 Skrevet 14. mai Hvorfor i all verden var BE i 50årsdagen til kronprinsparet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå