Birdo Skrevet i går, 00:19 #1001 Del Skrevet i går, 00:19 captiva skrev (2 timer siden): Ble litt uvel av hvordan hun gjorde narr av at mannen hadde kjøpt så mye smågodt. Og samtidig viste frem sin lille skål, for å vise hvor flink hun er. Dama er snart 60(?) og syklig opptatt av vekt, størrelser på klær og av hvor «sunn « hun er. Da de var på ferie la jeg merke til at hun måtte fortelle at hun og datteren delte en porsjon, for porsjonene var så sykt store og det var altfor mye mat for henne. Ikke akkurat et sunt forbilde for datteren. Også veldig viktig for henne å nevne at datteren arver klærne hennes som har blitt for store. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 17:35 #1002 Del Skrevet i går, 17:35 (endret) Birdo skrev (17 timer siden): Også veldig viktig for henne å nevne at datteren arver klærne hennes som har blitt for store. lurer på om datteren er stolt av moren når de er på IKEA med medbrakt ketchup og spiser monte FRANK 🥴 skruf skrev (På 5.4.2025 den 22.06): Pluss datteren betaler 5000kr hver måned for å bo på pikerommet sitt; husleie ble innkrevd da hun fylte 18 og fikk uføretrygd. Nina forsvarer det med at den voksne sønnen, som er i jobb (og ikke har et syndrom som gir uføretrygd ved myndighetsalder) også betaler husleie for ei leilighet Nina og mannen eier. Merk; jeg synes det er ok at studerende barn med inntekt betaler en sum for å bo hjemme, men jeg synes 5000kr i måneden er i overkant mye. Av ei uføretrygd (som datteren også betaler skatt av) Det er heller ikke billig å ha egen hest og hund. Her gikk det litt fort eller sent i svingene ! Får ikke redigert 🙄 Endret i går, 17:36 av JojoMoyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå