garfunkel Skrevet 19. mars Forfatter #921 Del Skrevet 19. mars Må være irriterende for de som sitter bak Nina på disse forestillingene når hun sitter å filmer alt. Her om dagen sa hun "jeg glemmer helt å se hvor vakkert det er her" mens hun filmet. Kanskje legge vekk telefonen og være ordentlig til stede. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 22. mars #922 Del Skrevet 22. mars Jeg lurer oppriktig på hvordan de alltid får ordnet ting. Er det løgn, er de ufine så folk ikke orker deale med de eller bare har de flaks. Oppgradering av rom , mille mister magneten på ugla så av alle de tusen menneskene i den parken så er det nettopp de som får hostet opp den siste som eksisterte i parken av noen som jobber der.fordi de skjønte hvor viktig det var for hun fordi hun gråt må skjønne. Hu er sikkert ikke den første som mistet den eller har grini for det. Fikk noe greier fordi de ble sittende fast i en vogn. Spesielt at de er så unike at de får alt og ekstra service. 🤔 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. mars #923 Del Skrevet 22. mars veslemy2006 skrev (13 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på hvordan de alltid får ordnet ting. Er det løgn, er de ufine så folk ikke orker deale med de eller bare har de flaks. Oppgradering av rom , mille mister magneten på ugla så av alle de tusen menneskene i den parken så er det nettopp de som får hostet opp den siste som eksisterte i parken av noen som jobber der.fordi de skjønte hvor viktig det var for hun fordi hun gråt må skjønne. Hu er sikkert ikke den første som mistet den eller har grini for det. Fikk noe greier fordi de ble sittende fast i en vogn. Spesielt at de er så unike at de får alt og ekstra service. 🤔 Hun sier det er Bjørn Erik som er så flink å planlegge og lese seg opp på alt av regler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 22. mars #924 Del Skrevet 22. mars Tough cookie skrev (1 time siden): Hun sier det er Bjørn Erik som er så flink å planlegge og lese seg opp på alt av regler Godt mulig det. Men enkele ting går ikke på regler bla annet det med den magneten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. mars #925 Del Skrevet 23. mars veslemy2006 skrev (1 time siden): Godt mulig det. Men enkele ting går ikke på regler bla annet det med den magneten. Kanskje de bare har flaks med mye de gjør? Noen er jo litt Fetter Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. mars #926 Del Skrevet 23. mars Mistenker at de er flinke til å lage scener for og bli kompensert for ting🙃 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 23. mars #927 Del Skrevet 23. mars veslemy2006 skrev (12 timer siden): Jeg lurer oppriktig på hvordan de alltid får ordnet ting. Er det løgn, er de ufine så folk ikke orker deale med de eller bare har de flaks. Oppgradering av rom , mille mister magneten på ugla så av alle de tusen menneskene i den parken så er det nettopp de som får hostet opp den siste som eksisterte i parken av noen som jobber der.fordi de skjønte hvor viktig det var for hun fordi hun gråt må skjønne. Hu er sikkert ikke den første som mistet den eller har grini for det. Fikk noe greier fordi de ble sittende fast i en vogn. Spesielt at de er så unike at de får alt og ekstra service. 🤔 De «bruker» nok datterens diagnose for det den er verdt.. Og derfor får mye ekstra… Men jeg tror at Nina kun viser alt det bra og dropper og vise hvordan det EGENTLIG er. Dette stemte jo ganske bra når hun ene dager snapper hvor bra alt er, og dagen etterpå (når ting har løst seg) forteller alt som egentlig hendte., 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet lørdag kl 08:37 #928 Del Skrevet lørdag kl 08:37 Love2017juni skrev (På 23.3.2025 den 11.00): De «bruker» nok datterens diagnose for det den er verdt.. Og derfor får mye ekstra… Men jeg tror at Nina kun viser alt det bra og dropper og vise hvordan det EGENTLIG er. Dette stemte jo ganske bra når hun ene dager snapper hvor bra alt er, og dagen etterpå (når ting har løst seg) forteller alt som egentlig hendte., Og ikke minst hvordan hun "bosser" mannen rundt mens hun bare sitter i bilen slapper av. Den mannen er definisjonen på en tøffelhelt. Datteren hennes er også veldig rolig. Her er det Nina som er bossy og bestemmer alt. Det fungerer når både datter og mann aksepterer dette og er såpass rolige mennesker for Nina er den som styrer hele showet. At de ikke blir oppgitte og lei.... Hadde klikka på en slik person til slutt. Det er meg..meg..meg, samt å møte hun i kundeservice, yesses...Hun krever, maser og skal ha ALT rett i fanget. Lite sjarmerende 🤢 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet lørdag kl 09:32 #929 Del Skrevet lørdag kl 09:32 Det jeg også synes er så spess er jo at Kristin er så nøye på barneeksponering. Som hun tydeligvis ikke da hun selv heller. Men hun lar jo tydeligvis nina dele mye av den ungen. Hvem trenger å vite åssen undertøy de har kjøpt til ungen på tur. Osv. Hun er jo en helt vill på å dele . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet mandag kl 22:31 #930 Del Skrevet mandag kl 22:31 Den nye jakken hennes ser ut som et klovnekostyme 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet mandag kl 22:34 #931 Del Skrevet mandag kl 22:34 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Den nye jakken hennes ser ut som et klovnekostyme Ja den var grusom! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 08:00 #932 Del Skrevet i går, 08:00 J_1990 skrev (9 timer siden): Ja den var grusom! Den hadde jeg ikke betalt 1 kr for . Men hun er jo en fargeklatt så ingen bombe fra henne dette . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 17:55 #933 Del Skrevet i går, 17:55 Men gud så kleint når hun danser foran speilet 😂🙈Jeg ser bare en middelaldrende dame med unaturlig hårfarge og ettervekst som elsker å vise seg frem 🤷🏼♀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå