Gå til innhold

Nina Sprell Levende

garfunkel

Anbefalte innlegg

Han må jo gjøre absolutt alt i det huset mens dronninga ligger på sofaen og ser på tv og spiser på seg rennaræv av syntetisk godteri. Ikke rart han er sliten.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hippyskippy skrev (Akkurat nå):

Han må jo gjøre absolutt alt i det huset mens dronninga ligger på sofaen og ser på tv og spiser på seg rennaræv av syntetisk godteri. Ikke rart han er sliten.

Hun er jo på en evig slankekur spiser mindre mat for å kunne spise sukkerfritt godteri hver dag , spiser sukkerfritt godteri hver dag fordi hun er sukkeravhengig 🤷🏼‍♀️Da er du ikke helt frisk når du nærmer deg 60 . Kanskje bedre å gjøre noe med avhengigheten og grunnen til at du må slanke deg hele tiden 🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (5 timer siden):

Hun er jo på en evig slankekur spiser mindre mat for å kunne spise sukkerfritt godteri hver dag , spiser sukkerfritt godteri hver dag fordi hun er sukkeravhengig 🤷🏼‍♀️Da er du ikke helt frisk når du nærmer deg 60 . Kanskje bedre å gjøre noe med avhengigheten og grunnen til at du må slanke deg hele tiden 🤦🏼‍♀️

Hu er så spiseforstyrra som jeg ikke har sett makan til. Dumping uten slankroperasjon er godt gjort! Da ETER du ass!😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (12 minutter siden):

Hu er så spiseforstyrra som jeg ikke har sett makan til. Dumping uten slankroperasjon er godt gjort! Da ETER du ass!😅

Dessuten er ikke den fantastiske mannen hennes alltid like fantastisk... som oss folk flest! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (14 timer siden):

Viser mine manglende kunnskaper her altså 😅men hva er dumping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla29 skrev (16 minutter siden):

Viser mine manglende kunnskaper her altså 😅men hva er dumping?

De med ekte dumping noe de som er slankeoppererte får; om de spiser for mye,  for fort, for fett osv så blir de skikkelig uvel; kvalme, skjelvne, vondt i kroppen. (Gjerne rett meg om noen har en bedre forklaring, for jeg har bare hørt folk fortelle) 

Dette klarer Nina få til støtt å stadig av og overspise altfor mye snop på kort tid, og ligger og spyr med diaré og ligger i følge henne selv rett ut. 
Les; Hun er ikke slankeopperert. 

Ellers så har hun fronta at hun lever på rett over 1000kalorier daglig for og slanke seg 24/7 utenom når der er på festival eller reiser, helligdager eller lørdag😂😅 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (5 minutter siden):

De med ekte dumping noe de som er slankeoppererte får; om de spiser for mye,  for fort, for fett osv så blir de skikkelig uvel; kvalme, skjelvne, vondt i kroppen. (Gjerne rett meg om noen har en bedre forklaring, for jeg har bare hørt folk fortelle) 

Dette klarer Nina få til støtt å stadig av og overspise altfor mye snop på kort tid, og ligger og spyr med diaré og ligger i følge henne selv rett ut. 

Ellers så har hun fronta at hun lever på rett over 1000kalorier daglig for og slanke seg 24/7 utenom når der er på festival eller reiser, helligdager eller lørdag😂😅 

Hun har mest sannsynlig fu.. forbrenningen selv og hun er i overgangsalderen hvor det ikke er like lett å gå ned i vekt . Men hun vet og kan alt best selv 🤷🏼‍♀️Så ikke akkurat ut som hun hadde gått ned i vekt de siste dagene før hun reiste nei . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (43 minutter siden):

Takk for svar! Skjønner - men fy søren det høres så sinnsykt ubehagelig ut😬å gjøre dette mot seg selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir helt sykt dårlig av sukkerfri greier. Fatter og begriper ikke at folk vil spise den giften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klør det i shoppefingrene til Nina. Dag en og visakortet går varmt!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla29 skrev (7 timer siden):

Takk for svar! Skjønner - men fy søren det høres så sinnsykt ubehagelig ut😬å gjøre dette mot seg selv...

Ja da kan du tenke deg hvor spesiell hun er som gjør det hver lørdag ca 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pålandjorda

alt de viser på snap…. Ultralydbilde innnimellom plastleker.

Endret av pålandjorda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De deler alle 4 ett hotellrom? Så når hu sitter å snapper så må de andre 3 være stille… Hu var ganske spiss mot de andre når hu snappa og de skravla i bakgrunn; «dere vet at jeg snapper, sant». Det syntes jeg var dårlig gjort ovenfor de andre på ferie, hu kunne ha venta til de kom hjem eller no. Hvor spennende er det å se på alt fra Primemark lissom 🤦🏼‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår ikke hvorfor datteren har samme rom som de, og det så nesten ut som om datter og barnebarn deler seng. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tankebobla skrev (11 minutter siden):

Men jeg forstår ikke hvorfor datteren har samme rom som de, og det så nesten ut som om datter og barnebarn deler seng. 

Hva er galt med det? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Hva er galt med det? 

Jeg sa ikke at det  var noe galt med det, gjorde jeg? jeg sa at jeg ikke forsto hvorfor, kanskje dere som tydeligvis følger henne mer enn meg vet hvorfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få to veldig tette barn går helt fint. At fullamming døgnet rundt fungerer som prevensjon er ei myte som helsepersonell bør slutte å opplyse om.

Venninna til søster mi fikk to barn ila samme kalenderår, det samme gjorde bestemor med onkelen og tanten min, Jeg har søsken som det er 14mmd i mellom

Synes det er flott at Nina inkluderer barnebarnets kommende lillebror, selv om hun ikke er farmor. Skal ikke se bort i fra at Nina med tiden når babyen er født er så raus at hun er barnevakt for både barnebarn og lillebroren,

Hadde jeg vært i et annet land (USA ville pr nå vært helt uaktuelt å reise til for min del) så hadde nok også jeg benyttet anledningen til å shoppe i butikker vi ikke har i Norge, til en langt billigere penge. Av det hun har vist frem så har hun ikke kjøpt så mye til seg selv. Det meste er til barnebarna + hun har vist frem klær og ting som datteren har kjøpt (hun har jo egen inntekt) og som mannen har kjøpt. Barnebarnet hadde/har også egne lommepenger til å kjøpe det han vil (selv om det ikke var i Ninas smak så fikk han selv bestemme)

Det å dele rom på en så dyr tur er jo også naturlig, Prisen på turen ville økt betraktelig skulle de hatt to rom. Det er to dobbeltsenger på rommet, bare koselig for barnebarnet å sove sammen med tanten sin, Døtrene våre er nå unge voksne, og vi har ofte delt rom på tur, ber bare om to større senger, så deler de ene senga. Vi foreldre klarer å holde oss i skinnet og driver ikke med noe hankypanky om natta med de på samme rom; litt kontroll over seg selv og fornuft har man jo. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...