KroniskEngasjert Skrevet 22. september #721 Del Skrevet 22. september Kanskje de ikke fikk reise på 1. klasse med oppsparte poeng. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 23. september #722 Del Skrevet 23. september Tessa12 skrev (På 21.9.2024 den 12.51): Er nok noe ang minste barnebarn + mor og far Det stemmer nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. september #723 Del Skrevet 23. september Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 25. september #724 Del Skrevet 25. september Nå står hun og mimer/synger på snap. Er så pinlig å se på at jeg rødma her jeg satt for meg selv 😳 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. september #725 Del Skrevet 25. september Ja jeg er så sjukt rask til å klikke meg ut når hun begynner å deige seg foran speilet på badet. Det ER så ufattelig flaut. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september #726 Del Skrevet 27. september Angel75 skrev (På 21.9.2024 den 23.47): Er bare flott at de kan ha et slikt forhold, er virkelig ikke noe å ta de på. 3 personer som savnet hverandre og fikk kvalitetstid sammen. Kunne ikke blitt bedre. Hvis du leser så skrev jeg at jeg forstår at man blir glad i sine svigerbarn og likedan at man blir glad i sin svigermor/svigerfar og at man opplever en sorg ved et brudd; det er ikke bare partneren sin man mister, men også den nære kontakten med eksens familie. Så når det er barn inne i bildet så er det jo supert å fortsatt ha et godt forhold jeg har fortsatt kontakt med mine ex-svigerforeldre, 28 år etter at det ble slutt mellom meg og eksen. Har endatil et godt forhold til exen og kona hans (eldste datteren min er exen og min sin datter) Jeg prøvde heller å se det fra Dennis og Helene sitt perspektiv som er samboere og Dennis flyttet til Oslo pga sønnen og samvær. Dennis dokumenterer jevnlig fra samvær og han og Helene har blitt godt etablerte. Personlig så hadde i allefall jeg reagert hvis moren min kom på besøk (hun bor som Nina også langt unna og overnatter når hun kommer på besøk) og i stedet for å bo hos oss heller overnattet i flere dager hos exen min. Synes virkelig ikke du at det hadde vært rart og sårt at moren din valgte å bo hos exen din da hun først tok turen til dit du bor? Hadde ikke hatt noe problemer med at mamma hadde dratt for å besøke exen mens hun var her; men å bo hos han hadde jeg reagert på. Ser noen nevner at kanskje Dennis og Helene ikke har overnattingsplass; da Nina var til Kristin så fortalte hun at hun sov i samme seng som barnet, etter barnets ønske. Antar at barnet også har sin egen seng hos far. Etter å ha vært hos Kristin så dro hun på hyttetur med venninner, og mens hun var der så fikk hun akutt hjemlengsel og dro direkte fra hytta og hjem. Så hun var ikke innom Dennis og Helene engang mens hun var i Oslo. Hun sa selv at Dennis fikk ha den klemmen til gode For de som ser foreldrene sine ofte så ser de kanskje ikke problemet, men for oss som har foreldre som bor langt unna og som derfor ikke møter de så ofte så vil jeg tro at det ikke er bare meg som hadde blitt skuffet hvis moren min først tok turen til byen jeg bor i, velge å overnatte til eksen, dra på hyttetur og ikke engang stikke innom meg. Tror heller ikke mannen min hadde syntes det var en god følelse om svigermor hadde vært i byen og heller prioritert eksen min. Eller generelt oss som familie Kan umulig føles godt for Helene å være i skyggen av Kristin, når hennes nye svigermor bor til sin ex-svigerdatter og ikke engang kommer på besøk. Hadde kanskje vært noe annet hadde Dennis nettopp møtt Helene og forholdet var ferskt, men de er tross alt samboere og godt etablerte. Igjen; null problemer med å forstå at man blir glade i hverandre når man har hatt en relasjon i mange år, og det er et barnebarn i bildet, og man kan godt holde en god tone og kontakt etter et brudd, men det er likevel Dennis som er sønnen hennes, og Helene som er hennes nye svigerdatter, og da bør Nina slippe Helene inn i varmen og legge en innsats i å bli kjent. Hun behøver ikke kutte ut Kristin av den grunn. Så ja; jeg syntes det ble feil at hun bodde hos Kristin og ikke engang besøkte sin egen sønn og svigerdatter som bor i samme by. Hadde det vært min mor så hadde jeg blitt såret og lei meg hadde hun gjort det samme. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 27. september #727 Del Skrevet 27. september skruf skrev (28 minutter siden): Hvis du leser så skrev jeg at jeg forstår at man blir glad i sine svigerbarn og likedan at man blir glad i sin svigermor/svigerfar og at man opplever en sorg ved et brudd; det er ikke bare partneren sin man mister, men også den nære kontakten med eksens familie. Så når det er barn inne i bildet så er det jo supert å fortsatt ha et godt forhold jeg har fortsatt kontakt med mine ex-svigerforeldre, 28 år etter at det ble slutt mellom meg og eksen. Har endatil et godt forhold til exen og kona hans (eldste datteren min er exen og min sin datter) Jeg prøvde heller å se det fra Dennis og Helene sitt perspektiv som er samboere og Dennis flyttet til Oslo pga sønnen og samvær. Dennis dokumenterer jevnlig fra samvær og han og Helene har blitt godt etablerte. Personlig så hadde i allefall jeg reagert hvis moren min kom på besøk (hun bor som Nina også langt unna og overnatter når hun kommer på besøk) og i stedet for å bo hos oss heller overnattet i flere dager hos exen min. Synes virkelig ikke du at det hadde vært rart og sårt at moren din valgte å bo hos exen din da hun først tok turen til dit du bor? Hadde ikke hatt noe problemer med at mamma hadde dratt for å besøke exen mens hun var her; men å bo hos han hadde jeg reagert på. Ser noen nevner at kanskje Dennis og Helene ikke har overnattingsplass; da Nina var til Kristin så fortalte hun at hun sov i samme seng som barnet, etter barnets ønske. Antar at barnet også har sin egen seng hos far. Etter å ha vært hos Kristin så dro hun på hyttetur med venninner, og mens hun var der så fikk hun akutt hjemlengsel og dro direkte fra hytta og hjem. Så hun var ikke innom Dennis og Helene engang mens hun var i Oslo. Hun sa selv at Dennis fikk ha den klemmen til gode For de som ser foreldrene sine ofte så ser de kanskje ikke problemet, men for oss som har foreldre som bor langt unna og som derfor ikke møter de så ofte så vil jeg tro at det ikke er bare meg som hadde blitt skuffet hvis moren min først tok turen til byen jeg bor i, velge å overnatte til eksen, dra på hyttetur og ikke engang stikke innom meg. Tror heller ikke mannen min hadde syntes det var en god følelse om svigermor hadde vært i byen og heller prioritert eksen min. Eller generelt oss som familie Kan umulig føles godt for Helene å være i skyggen av Kristin, når hennes nye svigermor bor til sin ex-svigerdatter og ikke engang kommer på besøk. Hadde kanskje vært noe annet hadde Dennis nettopp møtt Helene og forholdet var ferskt, men de er tross alt samboere og godt etablerte. Igjen; null problemer med å forstå at man blir glade i hverandre når man har hatt en relasjon i mange år, og det er et barnebarn i bildet, og man kan godt holde en god tone og kontakt etter et brudd, men det er likevel Dennis som er sønnen hennes, og Helene som er hennes nye svigerdatter, og da bør Nina slippe Helene inn i varmen og legge en innsats i å bli kjent. Hun behøver ikke kutte ut Kristin av den grunn. Så ja; jeg syntes det ble feil at hun bodde hos Kristin og ikke engang besøkte sin egen sønn og svigerdatter som bor i samme by. Hadde det vært min mor så hadde jeg blitt såret og lei meg hadde hun gjort det samme. Mulig hun prioriterte barnebarnet fremfor sønnen da 😜 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 27. september #728 Del Skrevet 27. september skruf skrev (43 minutter siden): Hvis du leser så skrev jeg at jeg forstår at man blir glad i sine svigerbarn og likedan at man blir glad i sin svigermor/svigerfar og at man opplever en sorg ved et brudd; det er ikke bare partneren sin man mister, men også den nære kontakten med eksens familie. Så når det er barn inne i bildet så er det jo supert å fortsatt ha et godt forhold jeg har fortsatt kontakt med mine ex-svigerforeldre, 28 år etter at det ble slutt mellom meg og eksen. Har endatil et godt forhold til exen og kona hans (eldste datteren min er exen og min sin datter) Jeg prøvde heller å se det fra Dennis og Helene sitt perspektiv som er samboere og Dennis flyttet til Oslo pga sønnen og samvær. Dennis dokumenterer jevnlig fra samvær og han og Helene har blitt godt etablerte. Personlig så hadde i allefall jeg reagert hvis moren min kom på besøk (hun bor som Nina også langt unna og overnatter når hun kommer på besøk) og i stedet for å bo hos oss heller overnattet i flere dager hos exen min. Synes virkelig ikke du at det hadde vært rart og sårt at moren din valgte å bo hos exen din da hun først tok turen til dit du bor? Hadde ikke hatt noe problemer med at mamma hadde dratt for å besøke exen mens hun var her; men å bo hos han hadde jeg reagert på. Ser noen nevner at kanskje Dennis og Helene ikke har overnattingsplass; da Nina var til Kristin så fortalte hun at hun sov i samme seng som barnet, etter barnets ønske. Antar at barnet også har sin egen seng hos far. Etter å ha vært hos Kristin så dro hun på hyttetur med venninner, og mens hun var der så fikk hun akutt hjemlengsel og dro direkte fra hytta og hjem. Så hun var ikke innom Dennis og Helene engang mens hun var i Oslo. Hun sa selv at Dennis fikk ha den klemmen til gode For de som ser foreldrene sine ofte så ser de kanskje ikke problemet, men for oss som har foreldre som bor langt unna og som derfor ikke møter de så ofte så vil jeg tro at det ikke er bare meg som hadde blitt skuffet hvis moren min først tok turen til byen jeg bor i, velge å overnatte til eksen, dra på hyttetur og ikke engang stikke innom meg. Tror heller ikke mannen min hadde syntes det var en god følelse om svigermor hadde vært i byen og heller prioritert eksen min. Eller generelt oss som familie Kan umulig føles godt for Helene å være i skyggen av Kristin, når hennes nye svigermor bor til sin ex-svigerdatter og ikke engang kommer på besøk. Hadde kanskje vært noe annet hadde Dennis nettopp møtt Helene og forholdet var ferskt, men de er tross alt samboere og godt etablerte. Igjen; null problemer med å forstå at man blir glade i hverandre når man har hatt en relasjon i mange år, og det er et barnebarn i bildet, og man kan godt holde en god tone og kontakt etter et brudd, men det er likevel Dennis som er sønnen hennes, og Helene som er hennes nye svigerdatter, og da bør Nina slippe Helene inn i varmen og legge en innsats i å bli kjent. Hun behøver ikke kutte ut Kristin av den grunn. Så ja; jeg syntes det ble feil at hun bodde hos Kristin og ikke engang besøkte sin egen sønn og svigerdatter som bor i samme by. Hadde det vært min mor så hadde jeg blitt såret og lei meg hadde hun gjort det samme. Hun hadde et stort savn etter sitt barnebarn, det har hun vist på sin snap, og da hadde jeg lagt tilside mitt ego for det. Barnebarn ville også hun skulle sove i hans seng, så vi vet ikke hva planen egentlig var. Hun var der en natt før hun reiste på hytte med ei venninne. Og slik som Dennis og Helene framstår så tror jeg de synes det gikk helt fint. Hvordan jeg har det i mitt liv, legger jeg ikke ut her på KG, det har ikke noe her å gjøre. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. september #729 Del Skrevet 27. september Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. oktober #730 Del Skrevet 3. oktober Sjarmerende 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 3. oktober #731 Del Skrevet 3. oktober Birdo skrev (9 minutter siden): Sjarmerende Ja det der var utrolig sjarmerende 🙄 Hun er så nedlatende! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 3. oktober #732 Del Skrevet 3. oktober Birdo skrev (21 minutter siden): Sjarmerende Nei, hjelpe meg - det var svært lite sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 4. oktober #733 Del Skrevet 4. oktober Birdo skrev (13 timer siden): Sjarmerende Måtte lese det derre to ganger for å se om jeg forsto det riktig! For en måte å svare på! Hadde avfulgt øyeblikkelig hadde det vært meg som kom med et velment råd/tips/erfaring og fått det svaret der i fleisen. Djises! Også den nettshoppingen da 🫠🫠 så mye dritt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 4. oktober #734 Del Skrevet 4. oktober tøflusen skrev (4 timer siden): Måtte lese det derre to ganger for å se om jeg forsto det riktig! For en måte å svare på! Hadde avfulgt øyeblikkelig hadde det vært meg som kom med et velment råd/tips/erfaring og fått det svaret der i fleisen. Djises! Også den nettshoppingen da 🫠🫠 så mye dritt! Hun som alltid er positiv er kjapp til å kritisere og være negativ overfor følgerne sine. Selvinnsikten er nok ikke helt der den bør være. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 4. oktober #735 Del Skrevet 4. oktober Finnes det noen som handler mer ræl enn Nina? Er jo ingen vits å selge unna så mye dritt som hun gjør for tiden, hun fyller jo bare på med nytt! Er jo bare tull alt hun kjøper. Unødvendig ræl. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 4. oktober #736 Del Skrevet 4. oktober (endret) Helt sjukt det forbruket.. Liker best når hun svarer på hvordan dem kan reise på business class på lengre flyturer; Joda de bruker trumf og via trumf.. + dette mastercardet til mannen som man får noe greier utav om man bruker over 150.000kr.. Alså; Du skal handle MYE for å komme oppi så mye trumf og Mastercard.. Vi er en større familie og jeg bruker også trumf/viatrumf, men alså det utgjør ikke SÅ mye i året.. 😅 Endret 4. oktober av Love2017juni 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 4. oktober #737 Del Skrevet 4. oktober Love2017juni skrev (28 minutter siden): Helt sjukt det forbruket.. Liker best når hun svarer på hvordan dem kan reise på business class på lengre flyturer; Joda de bruker trumf og via trumf.. + dette mastercardet til mannen som man får noe greier utav om man bruker over 150.000kr.. Alså; Du skal handle MYE for å komme oppi så mye trumf og Mastercard.. Vi er en større familie og jeg bruker også trumf/viatrumf, men alså det utgjør ikke SÅ mye i året.. 😅 Han jobber i en fagforening i oljeindustrien og reiser masse på jobb - mulig han får poeng her han bruker privat. Jeg vet ikke hvordan reglene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. oktober #738 Del Skrevet 5. oktober Malmfrid skrev (9 timer siden): Han jobber i en fagforening i oljeindustrien og reiser masse på jobb - mulig han får poeng her han bruker privat. Jeg vet ikke hvordan reglene er. Vet hvert fall at poeng på hotell går på privat sparing😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. oktober #739 Del Skrevet 6. oktober Hva har skjedd med benet til mannen? Jeg har hatt en pause fra henne og ikke fått med meg dette. Trodde de var på vei til Bali eller noe annet fancy, men de sitter i sofaen og spiser dritt som vanlig. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. oktober #740 Del Skrevet 7. oktober loffen skrev (7 timer siden): Hva har skjedd med benet til mannen? Jeg har hatt en pause fra henne og ikke fått med meg dette. Trodde de var på vei til Bali eller noe annet fancy, men de sitter i sofaen og spiser dritt som vanlig. 😆 Han tråkket feil på jobbreise og rev av akillesen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå