Gå til innhold

Nina Sprell Levende

garfunkel

Anbefalte innlegg

Ville91 skrev (På 10.12.2022 den 13.27):

Altså, av absolutt alle jeg følger i sosiale medier er Nina den herligste! Ikke pusher hun unyttig ræl, og hun deler både gode og dårlige dager. 

Nja, ganske lei av å klikke meg gjennom alle de gangene hun er nede i den nipsbutikken i Stavanger. Ikke rent lite hun reklamerer for de heller. Første gangen ga jeg det faktisk en sjanse, ville kjøpe det gullbelagte yatzysettet i julegave til flere familiemedlemmer. Mest rotete nettsiden jeg har vært borti, ikke hadde de det jeg skulle ha inne heller. Så man må visst bo i Stvg for å få tak i noe av det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (32 minutter siden):

Nja, ganske lei av å klikke meg gjennom alle de gangene hun er nede i den nipsbutikken i Stavanger. Ikke rent lite hun reklamerer for de heller. Første gangen ga jeg det faktisk en sjanse, ville kjøpe det gullbelagte yatzysettet i julegave til flere familiemedlemmer. Mest rotete nettsiden jeg har vært borti, ikke hadde de det jeg skulle ha inne heller. Så man må visst bo i Stvg for å få tak i noe av det. 

Jeg har motsatt erfaring; de selger utrolig mye stilig og ganske ok prisklasse (bare noen produkter som er dyre), og de selger ting du ikke finner overalt 

Selv så bestilte jeg mange julegaver der, og også endel til meg selv (norgesglass+sukker og kanel-bøsse fra samme serie), alt ble levert kjapt og uten problemer. Det var en ting de hadde glemt å sende med ene delen til, men da ringte jeg nummeret som sto oppgitt der og snakket med en hyggelig fyr, og 4 dager senere å den manglende tingen i postkassa mi

De første gangene Nina viste frem butikken så var det ikke samarbeid. Det er bare en av favorittbutikkene hennes. Ikke lenge etter så fikk plutselig Yummimummy samarbeid med samme butikk (uten å i det hele tatt ha nevnt den før) med avslagskode sånn at hun tjente penger på at følgerne handlet der. Da hadde Nina allerede reklamert lenge, gratis, siden hun viste frem når hun var innom og handlet. Det var først etter Yummimummy at Nina også fikk rabattkode å dele ut 

Nina er ikke akkuràt en influencer som pusher reklame. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (38 minutter siden):

Jeg har motsatt erfaring; de selger utrolig mye stilig og ganske ok prisklasse (bare noen produkter som er dyre), og de selger ting du ikke finner overalt 

Selv så bestilte jeg mange julegaver der, og også endel til meg selv (norgesglass+sukker og kanel-bøsse fra samme serie), alt ble levert kjapt og uten problemer. Det var en ting de hadde glemt å sende med ene delen til, men da ringte jeg nummeret som sto oppgitt der og snakket med en hyggelig fyr, og 4 dager senere å den manglende tingen i postkassa mi

De første gangene Nina viste frem butikken så var det ikke samarbeid. Det er bare en av favorittbutikkene hennes. Ikke lenge etter så fikk plutselig Yummimummy samarbeid med samme butikk (uten å i det hele tatt ha nevnt den før) med avslagskode sånn at hun tjente penger på at følgerne handlet der. Da hadde Nina allerede reklamert lenge, gratis, siden hun viste frem når hun var innom og handlet. Det var først etter Yummimummy at Nina også fikk rabattkode å dele ut 

Nina er ikke akkuràt en influencer som pusher reklame. 

YummyMummy samarbeidet med TWAS når hun laget den første studentpakken i fjor og den ble solgt der. Hun har vært i den butikken flere ganger 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 timer siden):

YummyMummy samarbeidet med TWAS når hun laget den første studentpakken i fjor og den ble solgt der. Hun har vært i den butikken flere ganger 😊

Ja, og da var det et samarbeid som du selv skriver, med de studentpakken. Yummimummy har aldri reklamert/vist frem TWAS uten å tjene på det sånn som Nina gjorde i starten. Yummimummy tjente på de studentpakkene hun lagde i samarbeid med butikken, før det samarbeidet så var hun ikke innom flere ganger og filmet diverse produkter som hun viste frem uten å tjene noe på det sånn som Nina gjorde

Så kan ikke akkurat si at Nina pusher reklame for profitt når hun i allefall viste frem TWAS 3-4 ganger bare pga hun liker den butikken. Det var som sagt først etter at Yummimummy fikk samarbeid med rabattkode at også Nina gjorde det

Jeg sparte i allefall mye på å kjøpe julegaver fra TWAS med Nina sin rabattkode og er vel fornøyd med det. Skikkelige produkter og god kvalitet er det også, mye morsomt og stilig som man ikke finner overalt. Har fått så mye positive tilbakemeldinger på årets julegaver der venner og familie spurte hvor i alle dager jeg hadde kjøpt dette :)

Og ja, jeg brukte Nina sin rabattkode i stedet for Yummimummy sin nettopp pga Nina ikke tenker profitt hele tiden. Liker influencere som faktisk går god for og anbefaler noe pga de liker det, og ikke bare pga de skal tjene på det. Gir mere troverdighet 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg er egentlig for at folk i alle aldre kan kle seg som de vil. Men det er noe som heter tid og sted også..

jeg forstår godt at datteren reagerte på antrekket i går, isteden for å ta litt hensyn (hun kunne beholdt skjørtet eks) så ble hun ifølge henne selv «rebelsk tenåring» 

Bemerknings verdig for en voksen dame å søke opperksomhet pga «utfordrende» antrekk, når hun er plasser andre ikke kler seg slik.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (6 timer siden):

Jeg er egentlig for at folk i alle aldre kan kle seg som de vil. Men det er noe som heter tid og sted også..

jeg forstår godt at datteren reagerte på antrekket i går, isteden for å ta litt hensyn (hun kunne beholdt skjørtet eks) så ble hun ifølge henne selv «rebelsk tenåring» 

Bemerknings verdig for en voksen dame å søke opperksomhet pga «utfordrende» antrekk, når hun er plasser andre ikke kler seg slik.. 

Hun var rårelekker i går,for en dame!!! Og ungene våre vil vel kanskje aldri se foreldrene sine slik men Nina er voksen og må få gå kledd slik hun vel. Eg har masse å lære fra hun allefall. Syns hun er tøff som går slik hun vil og at hun føler seg fin i det og det burde hun absolutt gjøre for det i går var bare wow♥️

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (6 timer siden):

Hun var jo ikke med datteren på samme plass. De var vel først på Standup og så på et utested og i Stavanger finner man alle slags mennesker i alle slags klær 🤩

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sure sitronen said:

Hun var rårelekker i går,for en dame!!! Og ungene våre vil vel kanskje aldri se foreldrene sine slik men Nina er voksen og må få gå kledd slik hun vel. Eg har masse å lære fra hun allefall. Syns hun er tøff som går slik hun vil og at hun føler seg fin i det og det burde hun absolutt gjøre for det i går var bare wow♥️

Du synst hun var rålekker, jeg synst ikke det antrekket passet noen uansett alder 🤷🏻‍♀️

hadde hun eks gått med den utringende bodyen sammen med en bukse, eller så skjørtet med en topp som ikke er utringet hadde jeg ikke kommentert..

Men så kort skjørt sammen med en gjennomsiktig body, med utringing til navlen blir for tacky.. 

Det er ikke stilen jeg reagerer på, satser selv på å bruke skinnjakke til jeg går i graven ;) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Jeg er sikkert sær, men jeg synes den damen har masse rare klær. Rare farger og fasonger. Jeg skjønner selvsagt at det er en smakssak, men hennes stil treffer ikke meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (58 minutter siden):

Jeg er sikkert sær, men jeg synes den damen har masse rare klær. Rare farger og fasonger. Jeg skjønner selvsagt at det er en smakssak, men hennes stil treffer ikke meg.  

Men, stilen passer henne på en prikk👍👍👍

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har slanket seg og vil vise frem kroppen sin og det skjønner jeg, men den toppen viste litt for mye og da blir det fort litt usmakelig.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (53 minutter siden):

Synes du?

Det syns jeg, akkurat den bodyen hun hadde på her om dagen var kanskje litt drøy. Men, utover det så digger jeg stilen hennes, og syns den passer henne veldig bra👍😍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RødeRandi
Tessa12 skrev (1 time siden):

Det syns jeg, akkurat den bodyen hun hadde på her om dagen var kanskje litt drøy. Men, utover det så digger jeg stilen hennes, og syns den passer henne veldig bra👍😍

Ja, den passer kanskje henne, men jeg vet ikke av noen andre med en sånn «merkelig» stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (39 minutter siden):

Ja, den passer kanskje henne, men jeg vet ikke av noen andre med en sånn «merkelig» stil. 

Nei, men hvorfor må alle være like da? Og like det samme? 

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
Tessa12 skrev (7 minutter siden):

Nei, men hvorfor må alle være like da? Og like det samme? 

Det må vi ikke, men alle må få lov å ha sin mening, og å uttrykke  den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selfie med Sigrid Bonde Tusvik, åpenbart ikke hørt Tusvik og Tønne i det siste, der roasta de sønnen hennes rimelig hardt. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, hippyskippy said:

Selfie med Sigrid Bonde Tusvik, åpenbart ikke hørt Tusvik og Tønne i det siste, der roasta de sønnen hennes rimelig hardt. 

Verden er jo ikke så svart-hvitt da, man kan like personer som ikke nødvendigvis er superfan av andre i familien din. Inkludert din egen sønn. 

Og nå har vel Nina også vært ganske lei seg over sin egen sønns handlinger. Uten at jeg har hørt T&T podkast på flere år, så er det ikke akkurat slik at noen er "hellige" og de tar alle om de føler for det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...