Gå til innhold

Nina Sprell Levende


garfunkel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

RødeRandi skrev (1 time siden):

Ok. Jeg synes de er merkelige, okke som. Ferdig snakka. 

Deg om det.

Takk og lov for mangfold sier jeg

Ferdig snakka, 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er NOEN her inne, som har sendt inn en bekymringsmelding til Mattilsynet (ref snappen til Nina idag) angående hesten Sol. SKAM DERE!!! SKAM PÅ SKAMBEINET.

Prøv å les dere LIIIITT opp og få litt fakta før dere sender avgårde en bekymringsmelding til ett statlig organ. Blir rett og slett paff hvordan enkelte misbruker disse statlige organene vi har som skal ta tak i omsorgssvikt for både dyr og mennesker.... Har dere ikke bedre ting å gjøre?

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (17 minutter siden):

Hvis det er NOEN her inne, som har sendt inn en bekymringsmelding til Mattilsynet (ref snappen til Nina idag) angående hesten Sol. SKAM DERE!!! SKAM PÅ SKAMBEINET.

Prøv å les dere LIIIITT opp og få litt fakta før dere sender avgårde en bekymringsmelding til ett statlig organ. Blir rett og slett paff hvordan enkelte misbruker disse statlige organene vi har som skal ta tak i omsorgssvikt for både dyr og mennesker.... Har dere ikke bedre ting å gjøre?

Helt utrolig og personen som har ringt inn har absolutt lite peiling på hester.  Stakkars fine og snille  datteren 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er årsaken til bekymringsmeldingen? Ser jo ut som hesten blir godt ivaretatt! Det eneste jeg kan tenke meg er at datteren er høy og hesten et liten i forhold. Men dette er en islandshest, de kan bære tungt så lenge rytter sitter riktig. Og det gjør nok datteren, da hun er en erfaren rytter!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RødeRandi

Nina og familien elsker dyrene sine, og de får en kongelig behandling. Jeg provoseres av at folk skal meldes for ditten og datten. Det er jo ikke av bekymring, , men av rein og skjær simpelhet, for å ødelegge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (3 timer siden):

Hva er årsaken til bekymringsmeldingen? Ser jo ut som hesten blir godt ivaretatt! Det eneste jeg kan tenke meg er at datteren er høy og hesten et liten i forhold. Men dette er en islandshest, de kan bære tungt så lenge rytter sitter riktig. Og det gjør nok datteren, da hun er en erfaren rytter!

Det var årsaken, de mente datteren var for høy og tung, noe som ikke er tilfelle, og at hesten var ponni (?) 🥴 Noen synker bare lavt..... Håper de skjemmes....... 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sønn og svigerdatter ble jo meldt til barnevernet da barnet såvidt hadde forlatt livmoren fordi foreldrene er vegetarianere, så det er ingenting som overrasker meg mer. Enkelte er ikke i vater!

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg syns det er en fryd å følge Nina! Hun inspirerer meg til å selv leve mer der jeg vil være og ikke være ukomfortabel basic. Syns hun kler det blå håret vilt godt :D 

  • Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri Dennis sønnen alene ? Han bor hos besteforeldrene hver gang…

lurer på hvordan de løser fly logistikken siden de hentet han på flyplassen i dag..

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Har aldri Dennis sønnen alene ? Han bor hos besteforeldrene hver gang…

lurer på hvordan de løser fly logistikken siden de hentet han på flyplassen i dag..

Det har vi IKKE NOE MED, barn skal ikke diskuteres, enkelt og greit, vi har ikke noe med hvor barnet er, med hvem, eller hvor!

Endret av Sharp75!
Endret setning
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Det har vi IKKE NOE MED, barn skal ikke diskuteres, enkelt og greit, vi har ikke noe med hvor barnet er, med hvem, eller hvor!

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om dama så jeg måtte Google. Trur jeg liker'a! Virker som en artig dame, og så er hun i TJ. ❤️ 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (8 timer siden):

Aldri hørt om dama så jeg måtte Google. Trur jeg liker'a! Virker som en artig dame, og så er hun i TJ. ❤️ 

Altså, av absolutt alle jeg følger i sosiale medier er Nina den herligste! Ikke pusher hun unyttig ræl, og hun deler både gode og dårlige dager. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (19 timer siden):

Har aldri Dennis sønnen alene ? Han bor hos besteforeldrene hver gang…

lurer på hvordan de løser fly logistikken siden de hentet han på flyplassen i dag..

Barn må være 5 år for å ta fly alene, så da var det noen som tok fly nedover sammen med han. Det må ikke være den som skal ha samvær som henter. Har flere ganger sett på snap eller insta at Kristin har møtt Nina og levert barnet

https://avinor.no/flyplass/praktisk-informasjon/planlegg-reisen/reise-med-barn/barn-som-reiser-alene

Endret av skruf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, skruf said:

Barn må være 5 år for å ta fly alene, så da var det noen som tok fly nedover sammen med han. Det må ikke være den som skal ha samvær som henter. Har flere ganger sett på snap eller insta at Kristin har møtt Nina og levert barnet

https://avinor.no/flyplass/praktisk-informasjon/planlegg-reisen/reise-med-barn/barn-som-reiser-alene

Ah ok 😊 regnet ikke med at så lite barn flyr alene, litt av en logistikk kabal når de bor i Stavanger og Oslo 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Men spørsmålet er ...Hvor er Dennis???!?!

Så ut som han gikk rett fra Dj bua til fullstendig M.I.A !? 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemorsblomsten skrev (3 minutter siden):

Men spørsmålet er ...Hvor er Dennis???!?!

Så ut som han gikk rett fra Dj bua til fullstendig M.I.A !? 

 

 

Han er sykmeldt fra jobb siden November. . Sliter nok med sitt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemorsblomsten skrev (5 minutter siden):

Men spørsmålet er ...Hvor er Dennis???!?!

Så ut som han gikk rett fra Dj bua til fullstendig M.I.A !? 

 

 

Nina har jo vist han på sin snap iallefall i jula. Han har vel trukket seg litt  tilbake etter han ble sykemeldt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...