Gå til innhold

Nina Sprell Levende


garfunkel

Anbefalte innlegg

Janne1975 skrev (4 minutter siden):

Jeg tror faktisk hun ser på seg selv som et moteikon🙈 

Tja. Hun ser ut som ei på 60 år som prøver klær i et prøve rom!  Jeg synes bare det er rart stå slik foran kamera, hun er vel 8 år yngre enn min egen mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (13 minutter siden):

Tja. Hun ser ut som ei på 60 år som prøver klær i et prøve rom!  Jeg synes bare det er rart stå slik foran kamera, hun er vel 8 år yngre enn min egen mor...

Ja, hun ser alltid ut som at hun synes hun selv er skikkelig digg.. Poserer som en noe andrende Kendall Jenner😂 Hoftevrikk og ikke måte på, med den forførende klakkelyden fra tresko som takt. Lurer på om jeg skal sende noen prute-meldinger bare for å se hva som skjer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har mye klær å selge kan jeg godt forstå da hun er av den typen som ikke kaster noe. Hun innredet bl.a barnerommet med leker og ting som hennes voksne barn brukte da de var små

Dessuten har hun gått ned ca 26kg de siste årene, det utgjør noen størrelser, og da behøver man nye klær. Jeg synes det er smart å selge klær som man ikke bruker lengre (gjorde selv det da jeg ufrivillig gikk ned en god del pga sykdom)  og øremerke det man tjener på salget på klær i riktig størrelse, eller en bestemt ting som i Ninas tilfelle er en bunad. Og nei, hun forventer ikke å tjene inn så mye nå at hun bare kan bestille seg en bunad, som hun sier selv så har hun god tid.

Nina er ufør og kan ikke jobbe noen ekstra vakter for å tjene ekstra hvis hun ønsker seg noe ekstra dyrt, så å legge inn en innsats og selge unna egne klær som ikke blir brukt i stedet for å spørre mannen om å betale er bra og hun gjør en innsats og ikke får det servert. Når det er økonomisk skjevdeling i et forhold så er det ikke godt for den som har minst og ikke mulighet for å øke inntekten og måtte hele tiden gå å spørre den som tjener mest.

Klærne til Nina fløy unna sist og hun tjente 13 000, så mange liker stilen hennes nok til å kjøpe av henne

Jeg synes dog hun priser enkelte plagg høyt. Billige jumpsuits fra Ellos som kanskje er 10 år gamle til 250kr…men men; hvis folk betaler det så🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (7 minutter siden):

Ja, hun ser alltid ut som at hun synes hun selv er skikkelig digg.. Poserer som en noe andrende Kendall Jenner😂 Hoftevrikk og ikke måte på, med den forførende klakkelyden fra tresko som takt. Lurer på om jeg skal sende noen prute-meldinger bare for å se hva som skjer

Do it😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

At hun har mye klær å selge kan jeg godt forstå da hun er av den typen som ikke kaster noe. Hun innredet bl.a barnerommet med leker og ting som hennes voksne barn brukte da de var små

Dessuten har hun gått ned ca 26kg de siste årene, det utgjør noen størrelser, og da behøver man nye klær. Jeg synes det er smart å selge klær som man ikke bruker lengre (gjorde selv det da jeg ufrivillig gikk ned en god del pga sykdom)  og øremerke det man tjener på salget på klær i riktig størrelse, eller en bestemt ting som i Ninas tilfelle er en bunad. Og nei, hun forventer ikke å tjene inn så mye nå at hun bare kan bestille seg en bunad, som hun sier selv så har hun god tid.

Nina er ufør og kan ikke jobbe noen ekstra vakter for å tjene ekstra hvis hun ønsker seg noe ekstra dyrt, så å legge inn en innsats og selge unna egne klær som ikke blir brukt i stedet for å spørre mannen om å betale er bra og hun gjør en innsats og ikke får det servert. Når det er økonomisk skjevdeling i et forhold så er det ikke godt for den som har minst og ikke mulighet for å øke inntekten og måtte hele tiden gå å spørre den som tjener mest.

Klærne til Nina fløy unna sist og hun tjente 13 000, så mange liker stilen hennes nok til å kjøpe av henne

Jeg synes dog hun priser enkelte plagg høyt. Billige jumpsuits fra Ellos som kanskje er 10 år gamle til 250kr…men men; hvis folk betaler det så🤷🏼‍♀️

Latterlig høy pris!

Og DEN skal jeg ha 220kr for. Punktum. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (7 minutter siden):

Latterlig høy pris!

Og DEN skal jeg ha 220kr for. Punktum. 🙈

Er jo helt opp til selger å sette prisen. Har man lyst på det men synes det er for dyrt så lar man være å kjøpe.. Hun går nok ned i pris hvis hun blir sittende med det. Men igjen; hun fikk solgt alt sist gang 

Jeg synes feks ikke at 550kr for to store og en mindre Kahler-vaser var så dyrt.,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (34 minutter siden):

At hun har mye klær å selge kan jeg godt forstå da hun er av den typen som ikke kaster noe. Hun innredet bl.a barnerommet med leker og ting som hennes voksne barn brukte da de var små

Dessuten har hun gått ned ca 26kg de siste årene, det utgjør noen størrelser, og da behøver man nye klær. Jeg synes det er smart å selge klær som man ikke bruker lengre (gjorde selv det da jeg ufrivillig gikk ned en god del pga sykdom)  og øremerke det man tjener på salget på klær i riktig størrelse, eller en bestemt ting som i Ninas tilfelle er en bunad. Og nei, hun forventer ikke å tjene inn så mye nå at hun bare kan bestille seg en bunad, som hun sier selv så har hun god tid.

Nina er ufør og kan ikke jobbe noen ekstra vakter for å tjene ekstra hvis hun ønsker seg noe ekstra dyrt, så å legge inn en innsats og selge unna egne klær som ikke blir brukt i stedet for å spørre mannen om å betale er bra og hun gjør en innsats og ikke får det servert. Når det er økonomisk skjevdeling i et forhold så er det ikke godt for den som har minst og ikke mulighet for å øke inntekten og måtte hele tiden gå å spørre den som tjener mest.

Klærne til Nina fløy unna sist og hun tjente 13 000, så mange liker stilen hennes nok til å kjøpe av henne

Jeg synes dog hun priser enkelte plagg høyt. Billige jumpsuits fra Ellos som kanskje er 10 år gamle til 250kr…men men; hvis folk betaler det så🤷🏼‍♀️

Jada, flott og bærekraftig å gjenbruke klær, men her er vel snarere poenget at mye av det hun selger og solgte sist aldri engang er brukt. «Den var for kort, jeg kan ikke gå med ting rett over skuldrene», etc.. Hvorfor ikke returnere da, eller hvorfor kjøpe i første omgang? Hun har gått ned i størrelser men det får være måte på hvor mye klær man trenger i den prosessen (noe av det hun selger er dessuten ubrukt i small), for ikke å snakke om 40 par tresko?! Hun er et forbruksmonster. Hun har sagt flere ganger sagt at hun og mannen har felles økonomi, og slår meg ikke som typen til å «gjøre opp» for en skjevdelt inntekt. Tror heller at mannen kan være lei av at pengene flyr ut av konto til ubegripelige mengder klær og annet ræl som fyller alle husets rom og skap og loft.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (18 minutter siden):

Hun er et forbruksmonster.

Jeg har sagt det samme,da ble det lynsjestemning! Lol.

Hun HAR et forferdelig forbruk av både mat/drikke/klær/sko/søppel fra Ebay/hva enn.

Virker som om hun MÅ kjøpe noe hele tiden..

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (53 minutter siden):

Er jo helt opp til selger å sette prisen. Har man lyst på det men synes det er for dyrt så lar man være å kjøpe.. Hun går nok ned i pris hvis hun blir sittende med det. Men igjen; hun fikk solgt alt sist gang 

Jeg synes feks ikke at 550kr for to store og en mindre Kahler-vaser var så dyrt.,

Moral....

Jeg gir bort evt klær,kunne aldri tatt betalt for en gammel h&m kjole. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Og dagens priser på klærne hennes hun selger🤣🤣🙈 200 kr for formløse brukte plagg fra h&m???

Og det første hun sier: Dette er IKKE prutbart. Fast pris!!! 👀 Vil påstå det nærmest er ran😲

Enig. Men de som faktisk kjøper de klærne til de prisene må være av den mindre smarte sorten.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (30 minutter siden):

Jeg har sagt det samme,da ble det lynsjestemning! Lol.

Hun HAR et forferdelig forbruk av både mat/drikke/klær/sko/søppel fra Ebay/hva enn.

Virker som om hun MÅ kjøpe noe hele tiden..

Skjønner ikke at det kunne bli lynsjestemning, det er jo så obvious. Og hun filmer i vei og viser selv.. Ja, hun virker fullstendig shoppeavhengig - samme om det hun shopper er hennes stil eller ikke, bare få det hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (6 minutter siden):

Aldri grillet alene? Hva i alle dager.

 

Hahaha, ja hun sa det for ikke lenge siden da mannen sto og grillet. «Bjørn Erik, vet du at jeg faktisk aldri har grillet noen gang?» Han svarte litt kort at det visste han. Og da hun skulle fly til Oslo for å hente barnebarnet sa hun at BE hadde fikset boardingkort på mobilen hennes, men hun var så vant med å bare følge etter ham at hun var usikker på om hun kom til å klare å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og til gaten. På Sola flyplass😂 Nei, makan til hjelpesløs dame.. Og han bestiller jo alt ræl fra utlandet til henne fordi han har PayPal og det er for vanskelig for henne.. 🤯

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

QueenQ skrev (42 minutter siden):

Enig. Men de som faktisk kjøper de klærne til de prisene må være av den mindre smarte sorten.

Ja og det er litt trist i grunn. Utnytte de "svake" på en måte. Sannheten er at noen tenker åh den snappen følger jeg og jeg vil kjøpe hennes klær🙈 Dere fatter tegningen, ingen oppegående kjøper en dongeri kjole kjøpt på h&m i 2019 for 299 til 200kr. Min mening! Kunne aldri solgt de type klær. Hadde gladelig gitt bort. Noe annet med barnevogner, mobil, en fin pakke baby klær eller en flott selskapskjole, hjemme strikk etc synes jeg da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (33 minutter siden):

Hahaha, ja hun sa det for ikke lenge siden da mannen sto og grillet. «Bjørn Erik, vet du at jeg faktisk aldri har grillet noen gang?» Han svarte litt kort at det visste han. Og da hun skulle fly til Oslo for å hente barnebarnet sa hun at BE hadde fikset boardingkort på mobilen hennes, men hun var så vant med å bare følge etter ham at hun var usikker på om hun kom til å klare å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og til gaten. På Sola flyplass😂 Nei, makan til hjelpesløs dame.. Og han bestiller jo alt ræl fra utlandet til henne fordi han har PayPal og det er for vanskelig for henne.. 🤯

Sola airport klarer til og med bestemor på 85 håndtere, noe annet med O'hare flyplass i Chicago liksom,der måtte til og med jeg følge med🤣 Men hun er ikke den eneste på det område til å være avhengig av mannen,vet om flere av de. Ikke så unikt🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (15 minutter siden):

Sola airport klarer til og med bestemor på 85 håndtere, noe annet med O'hare flyplass i Chicago liksom,der måtte til og med jeg følge med🤣 Men hun er ikke den eneste på det område til å være avhengig av mannen,vet om flere av de. Ikke så unikt🙈

Kanskje ikke, men ikke så sjarmerende heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (1 time siden):

Moral....

Jeg gir bort evt klær,kunne aldri tatt betalt for en gammel h&m kjole. 

Så man har dårlig moral om man selger pent brukte klær?? Nå har jeg hørt det også…

Jeg har solgt klær for tusenvis av kroner, og brukt de pengene på nye klær i mindre størrelse. Jeg gir ikke bort klær som er nesten som ny og som jeg har brukt 500+ kr på. Det betyr ikke at jeg ikke har moral, Alle som selger klær på Tise og Finn er uten moral?

Nina har heller ikke bare ræl til salgs; det er pent brukte klær som hun har betalt for

Hun fikk uansett solgt nesten alt i løpet av kort tid.

(man skal ha ganske god økonomi hvis man må bytte ut hele garderoben sin, gir bort alt og kjøper helt ny)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Så man har dårlig moral om man selger pent brukte klær?? Nå har jeg hørt det også…

Jeg har solgt klær for tusenvis av kroner, og brukt de pengene på nye klær i mindre størrelse. Jeg gir ikke bort klær som er nesten som ny og som jeg har brukt 500+ kr på. Det betyr ikke at jeg ikke har moral, Alle som selger klær på Tise og Finn er uten moral?

Nina har heller ikke bare ræl til salgs; det er pent brukte klær som hun har betalt for

Hun fikk uansett solgt nesten alt i løpet av kort tid.

(man skal ha ganske god økonomi hvis man må bytte ut hele garderoben sin, gir bort alt og kjøper helt ny)

Jeg har kun sett de klærne hun la ut i går. Det var hverdagsklær jeg ikke hadde solgt. Har selv solgt masse barneklær tidligere,men da mer store pakker billig eller dyrere ting. Nå til dags er det heller mer normalt bytte/arve klær. Vi har flere slike arve grupper her i området ,genialt. Ellers handlet det også om pris. Skal vedde en tier på at du ikke får solgt en hm kjole i dongeri til 220 kr på finn😅🤷 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Jeg har kun sett de klærne hun la ut i går. Det var hverdagsklær jeg ikke hadde solgt. Har selv solgt masse barneklær tidligere,men da mer store pakker billig eller dyrere ting. Nå til dags er det heller mer normalt bytte/arve klær. Vi har flere slike arve grupper her i området ,genialt. Ellers handlet det også om pris. Skal vedde en tier på at du ikke får solgt en hm kjole i dongeri til 220 kr på finn😅🤷 

Ikke fra HM (handler ikke der av prinsipp), men jo; jeg har solgt hverdagsklær til 200kr på Finn eller Tise. Porto utenom. Flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (Akkurat nå):

Ikke fra HM (handler ikke der av prinsipp), men jo; jeg har solgt hverdagsklær til 200kr på Finn eller Tise. Porto utenom. Flere ganger.

Ok. Ingenting i mot finn,solgt masse selv😅 Men akkurat hverdagsklær gir jeg bort.... Arver mye og,så går opp i opp🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...