Gå til innhold

Nina Sprell Levende


garfunkel

Anbefalte innlegg

Janne1975 skrev (1 time siden):

Hun svarer alle kritikere på samme måte. Tar aldri selvkritikk, hun vel best. Alltid. Alle som prøver å stille spørsmål ved måten hun gjør ting på får til svar at hun ikke trenger «voksenopplæring».

Veldig ufin og nedlatende måte å svare på - var jo et helt fair spm/kommentar som kom inn der- hun kan vel svare voksent og ordentlig?? Den måten å respondere på så virker hun jo dødelig fornærmet og furten 😂😂 og det er jo litt unødvendig ettersom hun har så koll på det hun driver med 🤷🏻‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun noen gang tatt selvkritikk på noe i some-karrieren sin? Ikke frekt ment altså, lurer oppriktig. Jeg fulgte henne ikke så lenge 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (3 timer siden):

Har hun noen gang tatt selvkritikk på noe i some-karrieren sin? Ikke frekt ment altså, lurer oppriktig. Jeg fulgte henne ikke så lenge 

Ikke som jeg har fått med meg. Tvert imot så har hun advart på forhånd enkelte ganger mot å kritisere content, med at hun kommer til å blokkere og oute kritikerne. Hun truet jo også med å oute i gårsdagens tilfelle, sa at hun hadde vedkommendes fulle navn så det var «synd for henne» osv. Det jeg derimot har fått med meg var hvordan hun sablet ned en person som spurte hvorfor hun var så redd for å være i solen i Mexico f.eks., der det kom en hissig tirade om hudkreft og uansvarlighet og egen rosacea, eller hvordan hun har gått til angrep på folk som nevner at det er båndtvang (hennes hunder er så «lydige» at de går løse hele året). Ikke sett noen antydning til selvkritikk nei.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder hun fortsatt på med slankingen og dokumenterer kaloriinntak på ganske lavt tall?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også avvfulgte i går. Når hun snakker om voksenkjeft osv på kritiske spørsmål ect. Det blir for dumt for meg. Hun som liksom er så mye roligere, åpen og inkluderende. Bare nope.

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av et lager av klær hun har å selge (nå igjen). Hun sier at hun fikk inn 13000 kr for klær hun solgte før sommeren, til 150/200 kr pr plagg… Dama kan shoppe! Huset må være stappa av klær, mye ubrukt..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante-Grusom skrev (På 21.2.2023 den 15.29):

Jeg fulgte henne også tidligere. Men måtte avfølge fordi hun provoserer meg. Passiv aggressiv, bedreviter, overeksponerende, enormt selvsentrert, dobbelmoralistisk og overforbrukende. Bare for  å nevne noe av det jeg reagerer negativt på. 

Dama der vet best tror hun🙈

Tåler ikke kritikk!

Hennes vei eller drid å dra😬😅

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Dama der vet best tror hun🙈

Tåler ikke kritikk!

Hennes vei eller drid å dra😬😅

Og alltid med tilgjort, smiskete, falskt «snill» stemme. Fram til hun tenner på alle plugger. Dessuten ser hun alltid ut som om hun prøver å forføre seg selv. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (43 minutter siden):

Og alltid med tilgjort, smiskete, falskt «snill» stemme. Fram til hun tenner på alle plugger. Dessuten ser hun alltid ut som om hun prøver å forføre seg selv. 

Ja. Stakkars de som prøver motsi henne. Mannen der er klassisk tøffelhelt...her skal alt gå som a ninni ønsker😬😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (17 minutter siden):

Ja. Stakkars de som prøver motsi henne. Mannen der er klassisk tøffelhelt...her skal alt gå som a ninni ønsker😬😅

Så enig, tviler på at hun er lett å leve med. Dessuten så hjelpesløs - har aldri flydd uten BE, har aldri grillet… the list goes on🤯

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (44 minutter siden):

Så enig, tviler på at hun er lett å leve med. Dessuten så hjelpesløs - har aldri flydd uten BE, har aldri grillet… the list goes on🤯

Tror også hun er helt ekstremt sjalu. Jeg mener å huske for mange år siden at jeg leste et sted etter mannen var med i Robinson,at nåde det kvinnfolket som så mye som så på mannen hennes, da ble det KRIG! Dette mener jeg at jeg leste i et blad. Utrolig bitchy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (28 minutter siden):

Tror også hun er helt ekstremt sjalu. Jeg mener å huske for mange år siden at jeg leste et sted etter mannen var med i Robinson,at nåde det kvinnfolket som så mye som så på mannen hennes, da ble det KRIG! Dette mener jeg at jeg leste i et blad. Utrolig bitchy.

Haha, høres absolutt ut som henne ja. Han er nok A-kjendis i hennes øyne etter Robinson. Det er sikkert Dennis også. Hun vet å glefse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janne1975 skrev (1 minutt siden):

Haha, høres absolutt ut som henne ja. Han er nok A-kjendis i hennes øyne etter Robinson. Det er sikkert Dennis også. Hun vet å glefse.

Det sto i se&hør mener jeg svært tidlig på 2000 tallet. Jeg husker det,jeg var vel knapt myndig selv , og robinson var så kult se på den gang etter skoletid/jobb😅  Er nok mannen hun har i bånd like mye som bikkjene😉😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 minutter siden):

Det sto i se&hør mener jeg svært tidlig på 2000 tallet. Jeg husker det,jeg var vel knapt myndig selv , og robinson var så kult se på den gang etter skoletid/jobb😅  Er nok mannen hun har i bånd like mye som bikkjene😉😅

Men de går jo løse?😂😅 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (3 minutter siden):

Men de går jo løse?😂😅 

OK,jeg følger ikke sååå mye med...Har sett hun har en hvit liten hund. Haha dominerende dame det der🙈 Blitt utrolig opptatt av utseende og. Blitt litt tynnere?🤔 Nei hun er MYE,ikke på positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (17 minutter siden):

OK,jeg følger ikke sååå mye med...Har sett hun har en hvit liten hund. Haha dominerende dame det der🙈 Blitt utrolig opptatt av utseende og. Blitt litt tynnere?🤔 Nei hun er MYE,ikke på positiv måte.

Trykker tusenvis av kalorier (snop) i trynet når hun er på tur, i hver snap - her forleden sa hun at hun har gått opp 4 kg etter en uke i Danmark. Så da blir det nok kaloritelling/sulting i tiden framover. Skikkelig godt og sunt forbilde. Og nåde den som stiller spørsmål ved slankemetodene og livsstilsvalgene hennes…

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (26 minutter siden):

OK,jeg følger ikke sååå mye med...Har sett hun har en hvit liten hund. Haha dominerende dame det der🙈 Blitt utrolig opptatt av utseende og. Blitt litt tynnere?🤔 Nei hun er MYE,ikke på positiv måte.

Hundene går løse fordi hun vet best. De er «så lydige» at hun ikke trenger å følge båndtvangloven. Det er bare å spørre henne om man vil bli sablet ned😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (40 minutter siden):

Hundene går løse fordi hun vet best. De er «så lydige» at hun ikke trenger å følge båndtvangloven. Det er bare å spørre henne om man vil bli sablet ned😂 

Og dagens priser på klærne hennes hun selger🤣🤣🙈 200 kr for formløse brukte plagg fra h&m???

Og det første hun sier: Dette er IKKE prutbart. Fast pris!!! 👀 Vil påstå det nærmest er ran😲

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (18 minutter siden):

Og dagens priser på klærne hennes hun selger🤣🤣🙈 200 kr for formløse brukte plagg fra h&m???

Og det første hun sier: Dette er IKKE prutbart. Fast pris!!! 👀 Vil påstå det nærmest er ran😲

Jeg tror faktisk hun ser på seg selv som et moteikon🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...