Gå til innhold

Nina Sprell Levende

garfunkel

Anbefalte innlegg

Gjest RødeRandi skrev (På 22.1.2023 den 14.29):

Ja, den passer kanskje henne, men jeg vet ikke av noen andre med en sånn «merkelig» stil. 

Hva i all verden er det for en ting å kommentere? Vi lever i 2023. La folk kle seg som de vil. Ærlig talt. Dette er et ikke tems

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hippyskippy skrev (På 23.1.2023 den 3.14):

Selfie med Sigrid Bonde Tusvik, åpenbart ikke hørt Tusvik og Tønne i det siste, der roasta de sønnen hennes rimelig hardt. 

Hva ble sagt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Kunne godt slettet den snappen hvor hun buser inn på feil rom og filmer hun som ligger i senga og blir skremt av at noen kommer inn. Jeg hadde blitt så forbanna om jeg var hun dama! Og hvertfall når det legges ut på snapchat til tusenvis av følgere?? Kanskje legge vekk den tlf litt? Folk må da bli irritert av å få dama med det blå håret og mobiltlf oppi middagen sin og i svømmebassenget, på stranda og alt mulig?

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (1 time siden):

Kunne godt slettet den snappen hvor hun buser inn på feil rom og filmer hun som ligger i senga og blir skremt av at noen kommer inn. Jeg hadde blitt så forbanna om jeg var hun dama! Og hvertfall når det legges ut på snapchat til tusenvis av følgere?? Kanskje legge vekk den tlf litt? Folk må da bli irritert av å få dama med det blå håret og mobiltlf oppi middagen sin og i svømmebassenget, på stranda og alt mulig?

Hærremin,det var jo et uhell…som faktisk var veldig gøy! 😂😂 tviler sterkt på at den dama var norsk,og at hun ble redd for og bli “outet“ på en norsk offentlig snap konto. At du i heletatt gidder og bry nesa di oppi det

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (1 time siden):

Hærremin,det var jo et uhell…som faktisk var veldig gøy! 😂😂 tviler sterkt på at den dama var norsk,og at hun ble redd for og bli “outet“ på en norsk offentlig snap konto. At du i heletatt gidder og bry nesa di oppi det

Helt enig; det gikk så fort at man kunne knapt se dama. Det var jo bare morsomt😅 Har faktisk gjort det samme selv (uten å filme da), både blingset på ferieleilighet og satt meg inn i feil bil (og skremte vannet av en fremmed mann på 70+ år😆) utenfor kjøpesenteret da jeg gjorde noen ærend og mannen min ventet i bilen 

Dessuten er de på ei pittelita øy i Mexico med få turister, ingen kjent destinasjon eller hotell. Hadde vært noe annet hadde hun vær på Gran Canaria hvor mange nordmenn reiser i vinterferien. Nina er heller ingen stor Influencer med hundretusenvis av følgere.

Synes det er koselig at hun filmer fra turen, så kan jeg drømme meg bort til sol og varme, og veldig kjekt å se en plass jeg aldri har sett eller hørt om før. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis dere hadde ligget skutt på rommet deres, eller gjort andre private greier. Så hadde dere bare syntes det var morsomt hvis noen plutselig bare rev opp døra med mobilen filmende foran seg? Og hvis derre viste seg å være en kjent snap personlighet så hadde ikke det gjort no så lenge det ikke var en norsk en? Si hun var fra Sveits da, da er det liksom greit at tusenvis av sveitsere sitter å bælskratter til deg der du ligger ?

Nei vet dere hva. Jeg skjønner dere digger denne dama uansett hva hun gjør men dette mener dere ikke sånn innerst inne.

Endret av garfunkel
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

garfunkel skrev (43 minutter siden):

Så hvis dere hadde ligget skutt på rommet deres, eller gjort andre private greier. Så hadde dere bare syntes det var morsomt hvis noen plutselig bare rev opp døra med mobilen filmende foran seg? Og hvis derre viste seg å være en kjent snap personlighet så hadde ikke det gjort no så lenge det ikke var en norsk en? Si hun var fra Sveits da, da er det liksom greit at tusenvis av sveitsere sitter å bælskratter til deg der du ligger ?

Nei vet dere hva. Jeg skjønner dere digger denne dama uansett hva hun gjør men dette mener dere ikke sånn innerst inne.

Om noen hadde vært skutt på det rommet,så burde de jo være glad for at Nina gikk feil,da hun garantert-som den oppegående dama hun er hadde kontaktet politi asap! 

svært kor dramatisk du skulle være!! 

ps! Se klippet en gang til,så kanskje du også får flira litt 🤡

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (3 timer siden):

Uhell ja, men å filme det og legge det ut er ikke greit. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

Uhell ja, men å filme det og legge det ut er ikke greit. 

Ser ikke problemet i denne settingen. Skulle tro det var andre ting i influencer verden no,som ikke er greit og legge ut. Det kan vi kalle et uhell…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jenzen said:

Om noen hadde vært skutt på det rommet,så burde de jo være glad for at Nina gikk feil,da hun garantert-som den oppegående dama hun er hadde kontaktet politi asap! 

svært kor dramatisk du skulle være!! 

ps! Se klippet en gang til,så kanskje du også får flira litt 🤡

Da har du såpass respekt for mennesker rundt deg at du sletter snutten og heller gjenforteller det etterpå. Var jo hysterisk morsomt for Nina m familie men vet ikke morsomt det var for hun som lå der i senga. Og da vet hun antageligvis ikke at det ble lagt ut på snap engang...

Endret av garfunkel
  • Liker 8
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ville jo tydelig ikke Mille filmes. «Slett det, slett det»!!!

Endret av shab
  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (6 minutter siden):

Da har du såpass respekt for mennesker rundt deg at du sletter snutten og heller gjenforteller det etterpå. Var jo hysterisk morsomt for Nina m familie men vet ikke morsomt det var for hun som lå der i senga. Og da vet hun antageligvis ikke at det ble lagt ut på snap engang...

Tror hun har slettet det nå? Eller kanskje jeg bare trykte forbi.

nei, ligger der. 16 timer siden.

Var ikke så mye da. Tenker det er humor jeg

Endret av shab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, shab said:

Tror hun har slettet det nå? Eller kanskje jeg bare trykte forbi.

nei, ligger der. 16 timer siden.

Var ikke så mye da. Tenker det er humor jeg

Humor ja ☺️ men da kan vi egentlig bare droppe alt som heter personvern da og filme alt som er og alle enten dem vil eller ikke 👍

Så det ut som hun det gikk utover syntes det var morsomt? Hva om hun lå der å onanerte? Eller gråt? Hadde en vond dag og ville være i fred? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

garfunkel skrev (1 minutt siden):

Humor ja ☺️ men da kan vi egentlig bare droppe alt som heter personvern da og filme alt som er og alle enten dem vil eller ikke 👍

Så det ut som hun det gikk utover syntes det var morsomt? Hva om hun lå der å onanerte? Eller gråt? Hadde en vond dag og ville være i fred? 

Akkurat hva hun føler nå orker jeg ikke bruke tid på. Men jeg kan være enig i at det var unødvendig å legge ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (2 timer siden):

Ser ikke problemet i denne settingen. Skulle tro det var andre ting i influencer verden no,som ikke er greit og legge ut. Det kan vi kalle et uhell…

Du synes ikke det var dt problem , jeg synes det og hadde blitt forbannet om det var meg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 timer siden):

I dag ville jo tydelig ikke Mille filmes. «Slett det, slett det»!!!

Jeg får vondt inni meg! Stakkars jente. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (23 timer siden):

Du synes ikke det var dt problem , jeg synes det og hadde blitt forbannet om det var meg

Ja, jeg hadde blitt forbannet selv også. 

Det virket nesten som hun planla? Å filme feil rom. Eller var det resten av den filmen hvor hun filmet hotellet kanskje.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfulgt. Det er tusen snapper daglig. Finnes ikke noe kjedeligere enn å se andre sin ferie minutt for minutt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 19.2.2023 den 18.11):

Ja, jeg hadde blitt forbannet selv også. 

Det virket nesten som hun planla? Å filme feil rom. Eller var det resten av den filmen hvor hun filmet hotellet kanskje.

Hun sa at det var det rommet hun gikk feil inn på var samme rommet som de har bodd på når de har vært der før. Med felles terrasse og dører på rekke og rad uten skillevegger mellom er det nok fort gjort å ta feil dør.

Men da hun ble spurt fra en følger om å legge det ut på nytt så kunne hun ha droppet det. Der var nok flaut for Nina akkurat da det skjedde, men morsomt i etterkant (som tidligere sagt; jeg har klart å gjort det samme sekv+satt meg inn i feil bil og slengt igjen døra før jeg oppdaget at det ikke var mannen min som satt bak rattet…dritflaut der og da, men ledd av det i etterkant), men det var nok også flaut for den ukjente dama

Så hun burde ikke «bjuda på» da hun ble spurt om å vise det en gang til. Da er det ikke en «der og da»-hendelse, men en overveid beslutning om å publisere på nytt, 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...