AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Ble dumpa av samboeren for noen dager siden. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Føler han er den eneste jeg har. Jeg er så utrolig lei meg og får lyst til å bare dø. Ikke at jeg kommer til å gjøre det, men har ingenting å gjøre her når jeg ikke har han. Han dumpa meg helt ut av det blå. Jeg trodde vi hadde drømmeforholdet fordi alt var så perfekt. Jeg trodde det var gjensidig, men tydeligvis ikke. Alt er så sårt. Blir redd for å se han med noen andre, redd for å tilfeldigvis møte på han på fest/byen eller at jeg ser han kline eller dra hjem med noen andre. Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om jeg så han med noen andre. Har bare så inderlig kjærlighetssorg og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet ikke helt hva jeg ville med tråden her, måtte bare skrive det til noen. Hilsen jente i starten av 20-årene. Anonymkode: e92d4...736 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble dumpa av samboeren for noen dager siden. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Føler han er den eneste jeg har. Jeg er så utrolig lei meg og får lyst til å bare dø. Ikke at jeg kommer til å gjøre det, men har ingenting å gjøre her når jeg ikke har han. Han dumpa meg helt ut av det blå. Jeg trodde vi hadde drømmeforholdet fordi alt var så perfekt. Jeg trodde det var gjensidig, men tydeligvis ikke. Alt er så sårt. Blir redd for å se han med noen andre, redd for å tilfeldigvis møte på han på fest/byen eller at jeg ser han kline eller dra hjem med noen andre. Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om jeg så han med noen andre. Har bare så inderlig kjærlighetssorg og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet ikke helt hva jeg ville med tråden her, måtte bare skrive det til noen. Hilsen jente i starten av 20-årene. Anonymkode: e92d4...736 Alt blir lettere når du har funnet egen bolig. Start med det. Jeg var i samme situasjon igjen nå i sommer. Anonymkode: 5e220...9ea
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Flytt hjem til familien din eller inn hos en venninne og gå no contact med eksen. Om noen måneder har du dette bedre! Anonymkode: b6ffb...6f1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Trist å høre. Men du skal lære mye av denne kjærlighetssorgen. Det viktigste du har lært av dette er at til neste gang du finner deg noen: ikke gjør deg avhengig av han. Du er et eget individ, et selvstendig menneske selv pm du er i forhold. Og få deg noen venner, vann vennskapene selv om du blir forelsket igjen. Selv det sikreste forhold har ingen garanti. Plutselig står man der alene og da er det greit å ha hvertfall noen venner å støtte seg på. Merker jeg blir så oppgitt når jeg hører folk si de trenger ikke venner for de har samboer. Det er ikke sunt. Anonymkode: 219e8...cf1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Sikkert vanskelig å innse nå - men etter en stund kan du kanskje se på det som en velsignelse at du ble kvitt ham. Han på sin side kan innse tapet før eller senere. Da bør du ikke gjøre det for lett for ham. Anonymkode: 2c4ae...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå