AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Dama er ute i kveld, og jeg savner henne fælt. Men det jeg kom til å tenke på, det er ikke fordi jeg er avskåret fra å ha sex med henne, slik dere feministdamer tenker, i tråd med den seksuelle fremmedfrykten og fordommene deres, det er fordi jeg savner å ha den hotte fristelsen rundt meg. Derfor fikk jeg en idé fra heaven, NB: jeg sa ikke at den var god. Slik er den: dama bestemmer seg for at, en fredag (det er helg og hormonene har vært innestengt, og møtt mye motstand hele uka), å kle seg naken til "fredagstaco'n" (snakker blodig biff her, btw). Hun sier jeg må lage maten, hun har noe å gjøre, og dukker etter hvert opp dramatisk sminket, på grensen til det komiske, men likevel innafor, og SPLITTER PINE NAKEN, og det SOM OM DET ER HELT NATURLIG, liksom. Jeg brenner biffen, og chipsen blir helt forkullet. Jeg sier ikke et ord, bare går rundt starstruck med en stiv pikk som presser seg under beltet, og oppover magen, som får være så stiv den vil mens jeg redder det jeg kan av maten. Vi spiser, snakker vanlig sammen, til tross for den enorme elefanten i rommet som lener seg over bordet og stirrer på oss. Hun drikker dobbelt så mye som vanlig, det ble to glass rødvin, i stedet for ett. Når vi er ferdige ønsker hun å se en film, en thriller. Jeg hører etter, og finner fram "Kill me twice" fra Netflix. Vi ser på film. Hun ber stadig om påfyll i glasset, blir stadig mindre nøye med å holde benene samlet. Jeg stirrer tålmodig på alt som skjer i øyekroken. Etter en småerotisk utroskapsscene i filmen, ser jeg i øyekroken at hun ble inspirert. Jeg ser at den ene hånden ligger plutselig mellom benene hennes. Jeg ser at de spinkle søte fingrene hennes gjør små delikate bevegelser der nede. Av og til hører jeg et lite stønn..et sukk..som ikke stemmer helt med det som skjer i filmen. Det gikk som det måtte gå, hun kom i mål. Med urolige hofter og strake ben hører jeg et herlig stønn i det hun sparker til salongbordet og velter vinglasset. Deretter ble hun trøtt, sier hun. Hun ville sove. "Det blir noe på deg i morra!", hun lener seg mot meg og gir meg et langt tungekyss, mens hun leder hånden min ned til den våte musa. Etter at jeg har fingerpult den herlig våte fitta hennes heftig mens vi kysser, trekker hun seg vekk. "Nei nå må jeg sove!", sier hun i det hun forlater meg, mens jeg blir stående igjen, og slikke på fingrene mine. Sex kan være så mangt. Finnes det noen kvinner som kunne funnet på noe slikt, og faktisk syntes at det var gøy? Sikkert ikke mange, men en er nok. Anonymkode: 1599f...ae3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Gjorde det senest forrige helg. Er feminist. Men hadde aldri blitt sammen med en taper som skriver sexnoveller og klager på feminister på kvinneguiden 🤷♀️ Anonymkode: 978d1...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gjorde det senest forrige helg. Er feminist. Men hadde aldri blitt sammen med en taper som skriver sexnoveller og klager på feminister på kvinneguiden 🤷♀️ Anonymkode: 978d1...2b9 Haha, særlig, du lyver så det renner av deg. klassisk for feministtapere 😂. Æsj! Anonymkode: 1599f...ae3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Skulle gjerne drøfter fantasien din for jeg og mannen driver på mye som dette. Men siden du innleder med så degraderende holdninger mot kvinner og feminister så tror jeg jeg heller lar være Anonymkode: aaabe...c21 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skulle gjerne drøfter fantasien din for jeg og mannen driver på mye som dette. Men siden du innleder med så degraderende holdninger mot kvinner og feminister så tror jeg jeg heller lar være Anonymkode: aaabe...c21 Så synd. Jeg vet ikke en gang hva feminister er. Assosierer det bare med mannehatere med full busk. Det synes jeg er negativt. Den kostet meg dyrt den feministkommentaren, sukk. Anonymkode: 1599f...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå