AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Ønsker å høre fra dere menn, når synes dere det er ok? Har datet typen min i 6 mnd, sakt at vi er glad i hverandre i litt over 3 mnd og hadde da i samme slengen praten om at vi er kjærester. Jeg har de siste 2 ukene følt at jeg elsker han… Anonymkode: 21118...501
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Jeg sa det til mannen min etter 1 uke, han sa det tilbake etter 2-3 måneder. 15 år og 3 barn aiden og jeg elsker ham like mye enda. Så han hadde ikke noe imot det iallefall. Anonymkode: 3120d...2cc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Kl.16:48 på Søndager når det er vindstille og datoen er et partall. Du sier det når du føler det! Anonymkode: aa6d5...fc1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker å høre fra dere menn, når synes dere det er ok? Har datet typen min i 6 mnd, sakt at vi er glad i hverandre i litt over 3 mnd og hadde da i samme slengen praten om at vi er kjærester. Jeg har de siste 2 ukene følt at jeg elsker han… Anonymkode: 21118...501 Wtf, si det! det blir verdens minste overraskelse, han må være klar for det som et dinosauregg. Det blir sikkert også verdens beste innrømmelse. Kvinner får ta den tiden de trenger. For når det har bestemt seg, har de oftest bestemt seg. Og da er det verdt ventetiden. Jeg tar i mot slike betroelser etter å hatt deilig sex, da er jeg klar. Jeg tror de fleste kvinner er greie. Har forresten stort sett rett også. Anonymkode: 7f478...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå