AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Elektrikeren kan plutselig komme i morgen, uten at jeg har fått så mye tid til å tenkte godt over dette. Har en åpen vegg nå som er lektet ut. TV-en skal henge på noen ekstra stendere som er lagt horisontalt. Elektrikeren er hentet inn for å blant annet legge inn nye stikkontakter til TV-en og til å flytte en slik antennekontakt. Målet er skjulte kabler. Skal lage hull bak TV-en og legge kablene i veggen. Men, hvor i alle dager settes stikkontaktene opp? Oppover veggen et sted, slik at de "dekkes" av TV-benken og kan lage hull fra benken? Eller settes de nede ved gulvet? Om de settes nede ved gulvet - hva gjør man da om TV-benken har ben, og da ikke skjuler kablene? Kan lite om dette og kjenner meg litt stresset. Muligens elektrikeren vet hva som er vanlig her. Men er det noen som vet? Jeg har ikke TV-benk enda, så den kommer senere. Har målt litt og ser at jeg nok maks kan ha en benk som er 50 cm høy. Anonymkode: 0813c...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Sånn ca slik du planlegger? Det lure er nok å ha stikkontakten under TV-benk slik at den kan stå helt inntil veggen. Om den er "bak" tv-benken vil jo den stå langt utafor veggen. Selv om stikkontakt er under tv-benk vil du ikke se den (med mindre du ligger på gulvet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3 Del Skrevet 4. november 2022 Med mindre TV-kan dras ut fra veggen, er det ikke lov å montere stikk bak tv. Du kan evt. legge kabler i kanal, med stikk nede på gulvet. Det blir veldig helt og fint. Anonymkode: 0d8e8...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 Vi har stikkene bak TV-benken. Den henger på veggen og har ikke bakside. Alt 100% skjult. På soverommet har vi kun TVen, der er stikkene i en nisje bak TVen. Den kan enkelt vippes frem i underkant så man kan dra ut støpslene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå