AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 og da mener jeg virkelig elsket dere noen dere har avvist stygt eller vært slemme mot tenkt tilbake og angret? det er vond følelse Anonymkode: d661b...ada
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Jeg har nok vært veldig kald og kjip mot et par stykker som virkelig likte meg, men jeg handlet sånn som var naturlig for meg da og kan ikke drive å dvele over det. Hadde jeg vært varm og god hadde jeg jo sendt de feil signaler. Anonymkode: 6a002...d41 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har nok vært veldig kald og kjip mot et par stykker som virkelig likte meg, men jeg handlet sånn som var naturlig for meg da og kan ikke drive å dvele over det. Hadde jeg vært varm og god hadde jeg jo sendt de feil signaler. Anonymkode: 6a002...d41 Ja, er vel sånn jeg også, men er det sånn at du angrer eller gjør det deg ikke noe? Anonymkode: d661b...ada
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Om jeg angrer? det skal være visst! Anonymkode: 94b99...d84
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Jeg er vel på en måte i den situasjonen nå. Har en ff som har fått følelser for meg, og som har sagt at han elsker meg. Jeg er ikke interessert i noe mer, men får meg ikke til å fortelle hva jeg føler. Så i stedet svarer jeg sjelden på meldinger og møter han sjeldnere. Han er lei seg for han ønsker å se meg oftere, og savner meg utrolig mye. Han håper virkelig at det skal bli oss og er villig til å ofre det meste for meg, mens jeg gir han svært lite tilbake. Vet at han vil bli knust hvis jeg velger å avslutte, så utsetter det. Men vet at han gjennomgår et følelsesmessig kaos av den behandlingen jeg gir han nå også. Så det hadde sikkert vært bedre for han om jeg er ærlig🙈 mens jeg håper han vil miste interessen, og gi opp meg. Anonymkode: 4a32f...35a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, er vel sånn jeg også, men er det sånn at du angrer eller gjør det deg ikke noe? Anonymkode: d661b...ada Angrer ikke på at jeg avviste de men burde ha gjort det på en mer voksen måte, men var ikke voksen da så visste ikke bedre. Anonymkode: 6a002...d41
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Her burde det kommet et høyt brøl JA! Anonymkode: d4d09...129
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Ja avviste en eks på en fest på en teit måte (var full) og den natten ble han drept i en ulykke. Så tenk dere om før dere oppfører dere dårlig mot noen, noen ganger får man ikke gjort det godt igjen. 😥 Anonymkode: c3597...f90 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja avviste en eks på en fest på en teit måte (var full) og den natten ble han drept i en ulykke. Så tenk dere om før dere oppfører dere dårlig mot noen, noen ganger får man ikke gjort det godt igjen. 😥 Anonymkode: c3597...f90 Dette må ha vært brutalt for deg, men det er ikke din skyld. Forstår du har tenkt mye på dette i etterkant. Jeg er enig i det du sier om å tenke seg om. Jeg ble avvist av en jeg var veldig glad i og som jeg trodde var gjensidig. Han var iskald. Jeg gikk ned i et mørkt hull. Det var like før jeg tok livet mitt. Det at han avviste så kaldt gjorde mye med meg som på den tiden allerde var deprimert. Jeg fikk hjelp, dvs jeg fortalte legen at jeg ikke ville kreve e mer pga dette. Så her er jeg heldigvis. Men tenk dere om. Å avvise noen kan gjøres på gode måter. Anonymkode: 74778...0f8 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10 Skrevet 4. november 2022 Ja jeg gjorde det fordi jeg følte jeg ikke fortjente han. Jeg måtte gjøre noe skikkelig slemt for å få han til å gå ifra meg. Når det er sagt så slet jeg veldig psykisk og følte meg bare som en belastning for han. Han fortjente bedre. Angrer bittert på det. Beklager meg tim han i ettertid og forstår bedre nå hvorfor jeg gjorde det. Anonymkode: 498a8...829 1 1
Snok1 Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 Jeg gjorde det slutt med hun som elsket meg og som jeg elsket tilbake. Helt ut av det blå for henne. Jeg rev teppet vekk under henne, stakkar.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg gjorde det slutt med hun som elsket meg og som jeg elsket tilbake. Helt ut av det blå for henne. Jeg rev teppet vekk under henne, stakkar. Og forlot henne for elskerinnen? Anonymkode: 15776...e8a
Snok1 Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Og forlot henne for elskerinnen? Anonymkode: 15776...e8a Hun jeg gjorde det slutt med var elskerinnen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #14 Skrevet 5. november 2022 Jeg gjorde det slutt med elskeren min på snap, sendte en lang melding. Vi hadde da holdt det gående i flere år, følelsene var sterke og begge hadde egentlig lyst til at det skulle bli oss to. Til slutt fikk jeg nok av all vinglingen hans, og gjorde det slutt på snap. Stakkars mann, han prøvde febrilsk å få tak i meg mange måneder, til slutt ga han opp. Gjør fortsatt vondt å tenke på. Følte meg slem og umoden som gjorde det slutt på denne måten, men det var faktisk den eneste måten jeg hadde greid å avslutte forholdet på. Men allikevel hadde han fortjent en litt mer verdig avslutning enn det der. Anonymkode: ee4fd...170
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #15 Skrevet 5. november 2022 Jeg har nok vært kald mot noen menn på min vei uten å innse det helt selv da. Jeg var nok mer kynisk, før jeg selv fikk min første kjærlighetssorg. Og så har jeg nylig vært slem mot en jeg elsker av ren frustrasjon, men der har det vært grunn til det, lang historie hvor vi bare endte opp med å såre hverandre. Men der han prøvde å være snill, så ble jeg forbannet og beit fra meg i siste samtale, alle vonde følelser bare raste ut. Jeg burde ikke gjort det, men jeg kan ikke kontakte han igjen for å glatte over, for vi må bare være fra hverandre og ikke ha kontakt. Det er best for oss begge. Men jeg skulle ønske jeg hadde tatt den siste samtalen på en litt mer elegant og medfølelende måte. Å gni salt i såret gjorde jo bare meg vondt også. Anonymkode: 4ee63...bd6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #16 Skrevet 6. november 2022 Jeg tok tak i armen til eksen min og kastet han ut døra mi mens han hulka. Han satt utenfor i flere timer helt til han endelig dro hjem. Ignorerte alt med han. han fortjente det da Anonymkode: 4dd84...ff3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #17 Skrevet 6. november 2022 Holdt på med to gutter samtidig, han ene åpna seg helt til meg og hadde ekte følelser. Jeg ghostet han og ble sammen med han andre. skulle ønske jeg kunne gjort ting annerledes for hans del, fordi han er en fantastisk fyr. Angrer ikke på hvem jeg valgte, bare måten jeg var på mot han andre. Skulle vært mer voksen Anonymkode: 4dd84...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #18 Skrevet 7. november 2022 Jeg har en eks fra mange år tilbake som stadig tar kontakt. Det kan gå måneder mellom hver gang, men jeg vet at før eller siden kommer det en ny melding, eller han går "tilfeldig" på meg der jeg bor. Hva skal man gjøre i slike tilfeller? Det går bare ikke an å være hyggelig og imøtekommende, for da tenker han umiddelbart at nå er det bare å kjøre på. Jeg gjorde det slutt den gangen for lenge siden, og har ikke følelser for ham. Får dårlig samvittighet av å avvise og være "kald" når han tar kontakt, men føler at det ikke er annet jeg kan gjøre. Synes det er slitsomt. Anonymkode: 43eb3...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå