Gjest Emera Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kan ikke finne meg selv i telefonkatalogen på nettet lenger... I følge mobilabonnementet mitt skal nummeret mitt være tilgjengelig på opplysningen (har Sense over Telenors nett). Noen som vet hvorfor man "detter ut" av listene sånn plutselig? Eller er det noe som er vanlig, dette..?
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Sikker på navnet ditt er stavet riktig?
Gjest 2324 Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Får du det ikke opp om du søker på nummer heller?
~sikka~ Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Mail findexa og spør - det er de som er ansvarlige for den. www.findexa.no
Gjest Emera Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Okei, takk for tips. Ja, jeg har stavet navnet riktig og har søkt på nummeret, og på adressen min også. Men, ingenting...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Hvis du har byttet abonnement kan det ta litt tid før du blir oppført i telefonkatalogen igjen.
Gjest Emera Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Neida, er en stund siden jeg byttet. Og jeg har stått oppført med det nye nummeret... Så jeg tror nesten den forsvinningen har skjedd ganske nylig.
Gjest Emera Skrevet 10. desember 2005 #8 Skrevet 10. desember 2005 Jeg ringte til Sense. De skulle registrere meg på nytt, skjønte ikke hvorfor jeg hadde sklidd ut av lista... Men nå står jeg der igjen, så da er alt vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå