Gå til innhold

Hvilken nettsider for mat har de beste oppskriftene.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flust av oppskrifter der ute. Jeg ser ikke helt noen som skiller seg ut . Ikke helt fornøyd med disse oppskriftene, litt fattige beskrivelser og noen kutter litt ingredienser for å gjøre retten lettere å lage. Sikkert bra det, men da er ikke oppskriften helt komplett synes jeg.

Anonymkode: bfb6c...99e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sammenligner ofte flere oppskrifter før jeg velger ut en jeg vil prøve. Man kan til en viss grad se om folk egentlig ikke vet hva de driver med (lasagneoppskrift uten grønnsaker feks), eller om de skipper mye sammenlignet med andre. Etterhvert lærer man seg hvor man ønsker å begynne å lete. Jeg er ofte fornøyd med Sarita og Vidar Bergum og altasiatisk, Lise Finckenhagen sine bruker jeg også til mye. Så er det veldig ofte mange gode utenlandske sider om man ikke finner noe som faller i smak på norske sider. 

Anonymkode: 8f116...ae8

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med "beste oppskrifter"? Ser du skriver komplett, men det er vanskelig å gi tips når det du spør om kan gi ufattelig mange forskjellige svar. Er det typisk norske oppskrifter, eller fra et annet land/verdensdel du ser etter? Er det en spesiell diett du ønsker? Ønsker du hverdags, gourmet, eller annet? Oppskrifter fra ernæringsfysiolog?

Anonymkode: daac3...f3d

• Liker 1
Skrevet

Det søte liv

Skrevet

Trines matblogg fungerer som regel, men man bør smake seg fram og gjerne tilsette litt mer av hvert krydder samt gjerne justere med søtt og surt (presset sitron). 

Støtter også innlegget over her som nevner Et lite kjøkken i Istanbul (Bergum), altasiatisk og Lise Finckenhagen.

Anonymkode: 2e5f3...373

Skrevet

Jeg foretrekker matprat. Det er fordi oppskriftene deres alltid fungerer, er enkle å følge, og veldig oversiktlig. Stoler helt fult på de! 😊

Jeg er kokk, så når jeg søker etter inspirasjon så leser jeg flere oppskrifter og lager så min egen vri på ting. Men hvis jeg trenger den spesifikke så er det alltid matprat! 😊

Anonymkode: b4b78...f89

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...