AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg vil prøve å bli mor vha donorsæd, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Starter man med å kontakte fastlegen? jeg er helt på bar bakke ift hvordan jeg skal gå frem. Prøvd å google, men finner ikke en god algoritme for prosessen. Forstått at man har valg mellom det offentlige, privat og utlandet (privat). Søketiden varierer vel og taket på mors alder. Noen som har gode råd evt linker? Takk. Anonymkode: d46d8...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 Tror du får problemer med å komme til i det offentlige pga alderen din. De prioriterer yngre. Vil tro du må gå privat. Du kan sjekke hvilke prioriteringer de offentlige sykehusene har ved å Google dem (Porsgrunn, Haukeland, St Olav, Riksen) Anonymkode: 7f569...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Del Skrevet 3. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du får problemer med å komme til i det offentlige pga alderen din. De prioriterer yngre. Vil tro du må gå privat. Du kan sjekke hvilke prioriteringer de offentlige sykehusene har ved å Google dem (Porsgrunn, Haukeland, St Olav, Riksen) Anonymkode: 7f569...83c Takk. Kunne tenke meg alderen kan spenne ben, men jeg får sjekke det private. Anonymkode: d46d8...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Del Skrevet 3. november 2022 Men fastlegen er altså ikke veien å gå? Anonymkode: d46d8...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men fastlegen er altså ikke veien å gå? Anonymkode: d46d8...c73 Fastlegen kan sende deg videre i det offentlige, men han har ikke nødvendigvis kontroll på kriteriene de jobber etter. Du finner enklest ut av det selv ved å lese på sykeshusenes sider. Skal du gå privat så går du rett til klinikk, da har ikke fastlegen noen rolle. Anonymkode: 7f569...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laterna Skrevet 11. november 2022 #6 Del Skrevet 11. november 2022 I Norge kan du bli kunstig befruktet helt til du er 46 år. Medicus er blant annet en av de store klinikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå