Gå til innhold

Ideer til å utnytte veldig stort bad? (Mye gulvplass midt på)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet i hus med 3,5 * 4 meter bad! Altså kjempestort. Og alle funksjoner (dusj, do, vask og badekar) er plassert langs veggene. Det er altså veldig stor plass midt på gulvet. Har jo sett noen planlegge slike bad og mure inn benk osv midt på, som ser veldig fint ut. Eller sette innredningen ut fra veggen. Vi skal bytte innredningen, men det er ingen vegg å henge den på midt på heller. Noen tips? 

Skal man helst bare nyte at man har stor plass, eller kan man bruke den til noe fornuftig/luksus? :) 

Anonymkode: 63b8d...f66

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt en benk hvis det var altfor stor plass. Evt bare hatt det åpent, klarer ikke se for meg at det badet der er så stort? 😅

Anonymkode: 49cfe...6de

• Nyttig 1
Skrevet

Mitt bad er ca 4x3m og det er ikke i nærheten av å ha plass til en benk midt på gulvet😅

Men har du plass til det ville det sikkert vært fint. Men hvis du tørker klær på tørkestativ så er det veldig praktisk med gulvplass, så da er det kanskje bedre å ha det som det er.

Anonymkode: e6ba1...278

• Liker 3
Skrevet

Baderomsøy. Som kjøkkenøy bare med bidet i stedet for vask 😁

Skrevet

Nyte! Skulle gjerne kunnet legge meg ned midt på badegulvet iblant.. både med og uten klær. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Mitt bad er ca 4x3m og det er ikke i nærheten av å ha plass til en benk midt på gulvet😅

Men har du plass til det ville det sikkert vært fint. Men hvis du tørker klær på tørkestativ så er det veldig praktisk med gulvplass, så da er det kanskje bedre å ha det som det er.

Anonymkode: e6ba1...278

Sikkert litt med utforming å gjøre, men her er det over tre meter fra foran toalettet og frem til veggen 😛 Alt er plassert på en måte i hvert sitt hjørne! Så midt på er det vel ca 3*3 meter med helt tomt 😅

Skrevet
svartkatt skrev (12 minutter siden):

Nyte! Skulle gjerne kunnet legge meg ned midt på badegulvet iblant.. både med og uten klær. 

Haha, ja jeg har vurdert! Er helt nydelig å kunne ha plass til å ha med barna på badet altså. Men drømmer om heller mer oppbevaring der. Eller sminkebord. Osv :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, ja jeg har vurdert! Er helt nydelig å kunne ha plass til å ha med barna på badet altså. Men drømmer om heller mer oppbevaring der. Eller sminkebord. Osv :) 

Må nesten ha oppbevaring hvertfall 😸

Skrevet

Sette opp en vegg ut fra veggen og ha noe på hver side? Har sett at det har blitt en populær måte å tenke nytt på på bad👍😊

Anonymkode: 4e378...5c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sette opp en vegg ut fra veggen og ha noe på hver side? Har sett at det har blitt en populær måte å tenke nytt på på bad👍😊

Anonymkode: 4e378...5c4

Tror ikke jeg kan sette opp vegg oppå varmekabler? Men noen møbler med bein eventuelt? Har også sett mye kule møbleringer av bad, som faktisk gir litt mer soner på badet. 

Skrevet

Vi har 16 m2 stort nokså kvadratisk bad med møbler på alle vegger, og badet fyller seg egentlig selv med to barn. Ellers bruker jeg badet til yogarom. Heeeelt fantastisk deilig med «slow-yoga» på et varmt baderom!!!!

Anonymkode: af0cd...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...