Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er man eller kvinne, hadde du gitt typen din oral sex, og hvis ikke hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja? Fordi jeg liker det og han liker det.

Anonymkode: af9c9...b15

• Liker 2
Skrevet

Ja, så klart, det gjør vi nå ofte

Skrevet

Ja, fordi jeg liker at kjæresten min har det godt.

Anonymkode: 1be48...326

Skrevet
Scoops skrev (5 minutter siden):

Ja, så klart, det gjør vi nå ofte

Er det bare meg eller synes du også at sæden smaker salt? Er dette normalt ?

Skrevet

Ganske så vanlig del av manges sexliv. Vi liker det

Anonymkode: a6cdc...d61

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke, det kommer an på om jeg hadde likt det og ønsket å prøve det med ham. Synes ikke det er noe galt i å ikke ville det heller, en selvfølge er det liksom ikke. 

Anonymkode: 23cff...aee

Skrevet

Det er normalt at sæd smaker salt. Det er normalt å ikke ville ha sæd i munnen og be partneren si fra før han kommer sånn at man kan ta vekk munnen og runke han i mål.

Jeg digger ikke å gi oral men jeg gir det av og til så lenge han er ren og har oppført seg bra 

Anonymkode: b03ba...862

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jaja oralsex (både gi å få) er like naturlig i vårt forhold som PIV, rimming og analsex 😋

(k45)

Anonymkode: af59b...ba4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hedilove skrev (3 timer siden):

Hvis du er man eller kvinne, hadde du gitt typen din oral sex, og hvis ikke hvorfor??

Jeg «gir» oralsex ofte. Samboeren min «gir» ikke oralsex 😊

Anonymkode: cd0a0...af6

Skrevet

Tror nok det er det vanligste blant yngre par, og du kan fort bli sett på som litt sær hvis du ikke vil gi det. Rimming derimot, er nok ikke like utbredt.

Skrevet

Uff, nei. Synes det er kvalmt.

Anonymkode: 4e6da...e60

• Liker 3
Skrevet

Ja, så klart😋

Skrevet

Ja. Elsker det!

Digger å ha pikk i munn. Gir en følelse av makt å ha mannens mest sensitive kroppsdel i munnen. Og en tilfredsstillende følelse av at han stoler på meg.

Anonymkode: c9330...298

Skrevet (endret)

Hvis han har deilig pikk, ja.

Smaken kan variere. Og den kan bedres, hos begge. Ananas er f.eks. veldig nyttig sånn sett. Spise eller drikke. Så smaker det søtere. 

Ikke nødvendig å få sæden i munnen uansett da. Bare så det er sagt.

Endret av svartkatt
Skrevet

Gitt?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Elsker det!

Digger å ha pikk i munn. Gir en følelse av makt å ha mannens mest sensitive kroppsdel i munnen. Og en tilfredsstillende følelse av at han stoler på meg.

Anonymkode: c9330...298

Hoho, der har vi ekte dame! Det er slike damer som gjør livet verdt å leve. Fine ord; makt og tillit, hot mix. 

Anonymkode: 9c9d4...579

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er normalt at sæd smaker salt. Det er normalt å ikke ville ha sæd i munnen og be partneren si fra før han kommer sånn at man kan ta vekk munnen og runke han i mål.

Jeg digger ikke å gi oral men jeg gir det av og til så lenge han er ren og har oppført seg bra 

Anonymkode: b03ba...862

Dette har jeg lurt på. Er det innafor å kommandere han i dusjen først, om man ønsker å gi oralsex?

Anonymkode: ee510...a51

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jaja oralsex (både gi å få) er like naturlig i vårt forhold som PIV, rimming og analsex 😋

(k45)

Anonymkode: af59b...ba4

PIV?

Anonymkode: ee510...a51

Skrevet

Ja, fordi han liker det. Han går ned på meg også. Synes det er viktig å ikke fremstå "kresen", men som at man liker alt ved partneren sin kropp. Det får den andre personen til å føle seg avslappet og vel. Han utfører rimming på meg, men vil ikke ha det i retur

Anonymkode: de705...a05

Skrevet

Aldri gjort og skal aldri gjøre. Vi har vært gift i 22 år. 

Anonymkode: 61f18...4c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...