Embla Othea Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Se tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Gir blaffen og koser meg med akkurat det som frister meg. Endret 3. november 2022 av Jaytee 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Del Skrevet 3. november 2022 Tenker ikke på slikt i jula. Det er hva man gjør resten av året som er viktig. Anonymkode: 517a1...593 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 3. november 2022 #4 Del Skrevet 3. november 2022 Spiser av hjertens lyst i jula og legger på meg 2 kilo. De er borte igjen innen 10. januar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Del Skrevet 3. november 2022 Julematen er ikke noe problem egentlig. Orker ikke overspise det mange dager på rad. Men kaker og julegodis... Skal prøve å bare spise julegodis som jeg virkelig liker. Ikke spise av de julekaketypene jeg egentlig ikke er så glad i, bare for å spise noe godt liksom. Tipper at jeg vil gå opp litt i vannvekt som så forsvinner fort når hverdagen er tilbake. Skipper også noen måltider fordi jeg trives med periodisk faste, det gjør det lettere å kontrollere småspising. Anonymkode: 5fc12...8f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Del Skrevet 3. november 2022 Spiser akkurat det jeg vil og går opp 2-3 kg. Vekten renner av igjen innen midten av januar uten at jeg gjør noenting som helst av ekstra innsats. Anonymkode: 835cc...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Del Skrevet 3. november 2022 Det er det at du fokuserer på det og er redd for å gå opp i vekt som gjør at du går opp i vekt. Som de andre sier, jeg er ikke redd, jeg er avslappet og har derfor heller ikke det problemet. Så jobb med redselen, og andre vanskelige følelser du har rundt mat og kontroll. Anonymkode: 7b303...a91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Del Skrevet 3. november 2022 Ehm..tror du fikk mange svar som gikk på dette i den andre tråden om vekt og jul, som ligger lengre ned på siden 😊 der var det mange gode tips. Anonymkode: 5b0ab...068 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg trener masse i november/tidlig desember for å få opp forbrenningen. Legger da ikke på meg i julen. Anonymkode: ee7cd...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. november 2022 #10 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg baker ikke, og kjøper ikke godteri til jul. Feit mat liker jeg ikke, og skjærer vekk fettet på pinnekjøttet. Får jeg konfekt, så spiser jeg den, men legger ikke på meg likevel. Vi spiser ikke julemat før julaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Del Skrevet 3. november 2022 Hva man spiser til jul og nyttår spiller egentlig ingen rolle. Det aller viktigste er selvfølgelig hva man spiser de 11 og 1/2 månedene... Anonymkode: b45e4...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #12 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva man spiser til jul og nyttår spiller egentlig ingen rolle. Det aller viktigste er selvfølgelig hva man spiser de 11 og 1/2 månedene... Anonymkode: b45e4...bcc Problemet er at mange begynner julefråtsingen 1 desember. Anonymkode: 714f7...497 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Del Skrevet 4. november 2022 Prøver å gå ned et kg eller to før jul, og så eter jeg nøyaktig det jeg vil i julen. Anonymkode: 63d00...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #14 Del Skrevet 4. november 2022 Går alltid litt ned i vekt før jul, fordi jeg stresser rundt og rekker bare og spise halve lunsjen osv . Så tar jeg det heller igjen i romjulen. Altså, en må ikke spise av enhver pepperkakeboks som står framfor en, og måtte forebygge vektøkning i jula tyder vel på at en burde forebygge hele året. Tror ikke folk som ikke sliter med vekta eller er opphengt i vekta går før jul og tenker på forebygging. Anonymkode: 1e8a9...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #15 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg har 40 bmi men går aldri opp i vekt under jula-heller ned i vekt fordi vi reiser mer rundt familie og tar flere turer ut. Lever som vanlig men annerledes mat, ikke mer. Men så er julematen her kalkun. Spiser ellers litt kjeks og og godteri men det gjør jeg jo ellers og. Jeg trenger å spise sunnere hele året. Anonymkode: a964c...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #16 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg pleier å klare å holde vekten sånn omtrentlig i julen, mitt problem er egentlig januar, for da har jeg så mye rester av kaker og godis som jeg fortsetter å småspise på, og det er da vekten begynner å krype oppover😆 Så jeg må være obs når januar kommer😅 Anonymkode: b588d...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Del Skrevet 4. november 2022 Planen min er at julekosen matmessig ikke begynner allerede slutten av november/starten av desember. Anonymkode: 8a459...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Del Skrevet 4. november 2022 Det har egentlig aldri gitt meg noe særlig å spise meg ubehagelig mett. Eller snope og snacke hele tiden. Man blir jo bare daff og uvel. Når det gjelder at maten er ekstra usunn, og at man gjerne spiser en stor julefrokost, og mer alkohol, er det todelt. Det er snakk om 1-2 uker, så det forsvinner jo av seg selv når man er tilbake til hverdagen. I tillegg har man jo mer fritid i jula enn i hverdagen, så det blir flere og lengre treningsturer helt av seg selv. Anonymkode: 32015...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. november 2022 #19 Del Skrevet 4. november 2022 Er ikke så glad i typisk julemat som ribbe og pinnekjøtt, så spiser lite av det under middagen. Tåler heller ikke melkeprodukter og gluten, så jeg må holde meg unna sjokolade, kaker, kjeks, is osv naturlig. Derav spiser jeg egentlig mye av det samme som jeg ellers gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #20 Del Skrevet 4. november 2022 Dette er ikke en problemstilling. Problemet er de som spiser altfor mye og feil mat hele året. Anonymkode: a5954...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå