AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #21 Skrevet 4. november 2022 Snok1 skrev (1 time siden): Skriftspråk har ikke dialekter. Rumpa er korrekt, Rompa er feil. Hvis ikke forstår hva jeg mener så la vær å kommenter. Alt du skal henge deg oppi. Rompa sier vi på Vestlandet. Hvor du er fra drite eg i 🤣 Anonymkode: 4d1d5...ea1
Snok1 Skrevet 4. november 2022 #22 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis ikke forstår hva jeg mener så la vær å kommenter. Alt du skal henge deg oppi. Rompa sier vi på Vestlandet. Hvor du er fra drite eg i 🤣 Anonymkode: 4d1d5...ea1 Hva du sier er én ting, norsk ortografi er noe annet. Man skriver riktig eller man skriver feil, dette er binært. Se på det som en mulighet for læring og selvforbedring. Bare hyggelig. 2
språkpurk Skrevet 4. november 2022 #23 Skrevet 4. november 2022 4 minutter siden, Snok1 said: Hva du sier er én ting, norsk ortografi er noe annet. Man skriver riktig eller man skriver feil, dette er binært. Se på det som en mulighet for læring og selvforbedring. Bare hyggelig. ❤️ I følge KGs retningslinjer er det dessuten ikke lov å skrive på dialekt. Og takk og pris for det! 3
Snok1 Skrevet 4. november 2022 #24 Skrevet 4. november 2022 språkpurk skrev (13 minutter siden): ❤️ I følge KGs retningslinjer er det dessuten ikke lov å skrive på dialekt. Og takk og pris for det! Amen. Det gjør denne sjappa utholdelig. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #25 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror nesten det, en aldri så liten tur i poop shoot., litt Eau De Kloakk seanse. Tur i brunøyet. Kokken rører i dagens suppe, ved analsex rører du i gårsdagens. Kjært barn har mange navn. Anonymkode: 0c46c...28c Det betyr det er ikke trygt på lørdager? Siden folk flest har tacofredag. Maiskorn som kommer ut hele Anonymkode: e8d06...853
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #26 Skrevet 5. november 2022 språkpurk skrev (16 timer siden): ❤️ I følge KGs retningslinjer er det dessuten ikke lov å skrive på dialekt. Og takk og pris for det! Ja takk og pris for at dåkkå får skreve på dansk — gratulerer 🍑🍆💦 Anonymkode: 82dd4...c10
språkpurk Skrevet 5. november 2022 #27 Skrevet 5. november 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja takk og pris for at dåkkå får skreve på dansk — gratulerer 🍑🍆💦 Anonymkode: 82dd4...c10 Skriv gjerne på nynorsk om du foretrekker det. Det du skriver er jo bare fjas, men tar det som et godt tegn at du blir kåt av bokmål. Bedre motivasjon til etterfølgelse finner du neppe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå