Gå til innhold

Rompa

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitat

Han maser om å ta meg i rompa men er litt redd for at det skal gjøre vondt. Noen andre som liker å bli tatt i rompa og evnt. hvor ofte ? 

Anonymkode: 4d1d5...ea1

Skrevet

Hadde mannen min masa for noko seksuelt eg uttrykte eg ikkje ville, hadde eg i alle fall ikkje gjort det! Vi har prøvd det eit par gongar tidleg i forholdet, eg likar det ikkje :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anonymkode: 4d1d5...ea1

Jeg ville aldri har presset på for noe sex ikke dama ønsket. Vil hun ikke så må det aksepteres. 

Skrevet

Om du ikke vil eller tørr å prøve, så skal du ikke la deg presse til det. 

Mannen min og jeg har analsex med ujevne mellomrom. Jeg liker det, men det skjer ikke så veldig ofte. 

Skrevet

Ikke gjør noe du ikke vil. Om du velger å gjøre det må dere ta det rolig, du må slappe av, og bruke glidemiddel om nødvendig, kanskje uansett. Det er nok en fordel om du er veldig kåt først. Personlig synes jeg det er kjedelig, men det går an å fingre og massere klitoris samtidig f.eks. 

Skrevet

gjør det da, ikke vær en pingle 🙄

k30

Anonymkode: a264e...4a7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det spiller da ingen rolle hva andre gjør og hvor ofte. At ANDRE liker noe, betyr ikke at du må like det.

Anonymkode: a6e66...63b

Skrevet

Vi har analsex like ofte som vaginal fordi jeg liker det veldig godt. Det betyr ikke at du skal like det fordi

Anonymkode: 5767e...e89

• Liker 1
Skrevet

Problemet med analsex er at hun kommer så hardt at hun ikke klarer å gå en tid etter orgasmen(e).

For min del kjennes det ut som å ha en ring som masserer skaftet. Nja. Men ber hun om det skal hun selvfølgelig få. 

For henne er dette noe sub greier, og jeg kan alltids skru på min dom. 

Men at det kreves forberedelser, tid, ja det er klart, når hun ønsker en knallhard penis med 17-18 cm omkrets inn i seg.

Jeg selv spør aldri om dette, piv er min klare favoritt, kombinert med kos, oral og annen stimuli. Ord og det nonverbale er mine katalysatorer. Ingen ting er mer opphissende en å se hun en elsker forsvinne inn i en serie av nytelse. Den delen av analsex er hvorfor jeg sier ja til å kjenne ringmuskelene hennes gripe om min penis. Da er tiden inne for å gi gass.

.

Anonymkode: e16aa...912

Skrevet

DET SKRIVES RUMPA!! 🤬🤬🤬

Anonymkode: c0ee4...d16

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

DET SKRIVES RUMPA!! 🤬🤬🤬

Anonymkode: c0ee4...d16

Dialekt 🤣

Skrevet

Du skal ikke gjøre noe du ikke har lyst til! Aldri. Du har lov å sette grenser for ditt sexliv! 

MEN; om du likevel har lyst å prøve.
Bruk god tid! Ha MASSE glidemiddel. Begynn først med en finger, så 2.. eventuelt en tynn vibrator.. 
Gjør det vondt på noe som helst tidspunkt, stopp.
Analsex gjort riktig, bør ikke gjøre vondt. 

Har du, eller har hatt, problemer med hemoroider, anbefaler jeg ikke analsex. Da kan disse bli verre. 

Skrevet

Det er svært få kvinner som like analsex. I beste fall får de ikke noe ut av det, og i verste fall gjør det vondt - , noen ganger jævlig vondt. Det er ingen grunn til å prøve engang hvis det primært er pga press fra en halvpervers mann.

Anonymkode: 0a3da...b7a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Snakker vi om tissen i bæsjehullet?

Anonymkode: e8d06...853

Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Snakker vi om tissen i bæsjehullet?

Anonymkode: e8d06...853

Tror nesten det, en aldri så liten tur i poop shoot., litt Eau De Kloakk seanse. Tur i brunøyet. Kokken rører i dagens suppe, ved analsex rører du i gårsdagens.

Kjært barn har mange navn.

Anonymkode: 0c46c...28c

Skrevet
Cec79 skrev (6 timer siden):

Dialekt 🤣

Skriftspråk har ikke dialekter. Rumpa er korrekt, Rompa er feil.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Snok1 skrev (40 minutter siden):

Skriftspråk har ikke dialekter. Rumpa er korrekt, Rompa er feil.

Rompa, rompå, rumpa, rumpen, osv. Å henge seg opp i dette er nå noe analt😂.

.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

.

Analretentivt er vel hele betegnelsen.

Hilsen Mr. Anally Retentive 2019.😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

.

Fua

Anonymkode: 36626...f1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...