AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 jeg og to venninner var på en fest eller fest og fest. var bare oss tre sammen med en kompis av hu ene venninna, han virker utrolig interessant og en jeg kanskje vil gjerne bli bedre kjent med. vi ble fulle og det endte med at han lå naken på gulvet mens venninna mi satt på ansiktet hans uten truse. han begynte å slikke. også begynte han å komme under akten. etter det kom jeg ikke kontakt med han fordi han ifølge venninna mi var så flau at han har holdt null kontakt med oss. tror dere dette tar lang tid. vil liksom ikke sitte å vente på han. kan hende jeg dater andre. hva burde jeg gjøre? synes ikke han har noe å være flau over egentlig. Anonymkode: d9f23...3ba
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Vil du virkelig gå inn i dypere relasjon med en fyr som holder på sånn som dette på fest? Anonymkode: e6be9...3d9 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du virkelig gå inn i dypere relasjon med en fyr som holder på sånn som dette på fest? Anonymkode: e6be9...3d9 Ja? det er jo normalt da. de var fulle og kåte. han var ikke i forhold med meg. skjer jo ofte på fester og festivaler da? Anonymkode: d9f23...3ba
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja? det er jo normalt da. de var fulle og kåte. han var ikke i forhold med meg. skjer jo ofte på fester og festivaler da? Anonymkode: d9f23...3ba La meg gjette. Du er gutten. Nei, dette er ikke vanlig at et normalt menneske med folkeskikk gjør. Da får du slutte å drikke eller hvertfall roe ned drikking betraktelig. Neste gang er det en utspekulert jævel som tar bilde av deg mens du holder på sånn og sender det til dine nærmeste. Anonymkode: e6be9...3d9 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja? det er jo normalt da. de var fulle og kåte. han var ikke i forhold med meg. skjer jo ofte på fester og festivaler da? Anonymkode: d9f23...3ba Å herregud. Moralen til dere unge er til å spy av 🤮🤮æsj Anonymkode: de0be...b59 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Ta kontakt med han du da Anonymkode: 87908...466
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Og her, mine damer og herrer, ser vi resultatet av søppel-TV som PH, EOTB etc. Idiotunger .... Dere får vente med å drikke til dere blir voksne. Anonymkode: 84924...3c1 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja? det er jo normalt da. de var fulle og kåte. han var ikke i forhold med meg. skjer jo ofte på fester og festivaler da? Anonymkode: d9f23...3ba Er jeg på unormale fester? Jeg har aldri sett noen holdt på mens vi andre var i samme rom på fest/nachspiel 🤔 Anonymkode: 8e672...c40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå