AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Jeg er kvinne, 55 år, har mann, hus, hytte, båt og bikkje - og en ung elsker. Mannen min, som jeg overhode ikke har noen planer om å flytte fra, vet ingenting om den unge elskeren. Mannen min er kjekk, solid og hyggelig og vi har et bra sexliv. Jeg møtte elskeren min helt tilfeldig gjennom jobb (vi jobber ikke sammen), og det oppstod øyeblikkelig en kjemi mellom oss som ingen av oss kunne få ut av hodet/kroppen. Vi har møttes flere ganger og det har vært utrolig seksuelt tilfredsstillende. Han er singel og har ingen forventninger til at det skal bli noe mer mellom oss, noe heller ikke jeg har noen ønsker om.. Det rare er at selv om jeg ofte er plaget av dårlig samvittighet for mange forskjellige andre ting, er dette ikke en av de. Dette er en opplevelse som gir meg så mye energi, glede og tilfredsstillelse at jeg har definert det til en liten isolert del som egentlig ikke har noe med resten av livet mitt å gjøre. Og iom at det ikke truer samlivet mitt med mannen min, noe jeg ikke har tenkt å fortelle han. For å si det som på TikTok; Am I the Asshole? Anonymkode: 52e93...50c 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 YTA. Selvfølgelig! At du ikke har dårlig samvittighet engang sier bare at du har dårlig moral og bryr deg null om din mann. Hvordan hadde du reagert om det var din mann som pulte ei mye yngre og finere dame? Anonymkode: 57553...5eb 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er kvinne, 55 år, har mann, hus, hytte, båt og bikkje - og en ung elsker. Mannen min, som jeg overhode ikke har noen planer om å flytte fra, vet ingenting om den unge elskeren. Mannen min er kjekk, solid og hyggelig og vi har et bra sexliv. Jeg møtte elskeren min helt tilfeldig gjennom jobb (vi jobber ikke sammen), og det oppstod øyeblikkelig en kjemi mellom oss som ingen av oss kunne få ut av hodet/kroppen. Vi har møttes flere ganger og det har vært utrolig seksuelt tilfredsstillende. Han er singel og har ingen forventninger til at det skal bli noe mer mellom oss, noe heller ikke jeg har noen ønsker om.. Det rare er at selv om jeg ofte er plaget av dårlig samvittighet for mange forskjellige andre ting, er dette ikke en av de. Dette er en opplevelse som gir meg så mye energi, glede og tilfredsstillelse at jeg har definert det til en liten isolert del som egentlig ikke har noe med resten av livet mitt å gjøre. Og iom at det ikke truer samlivet mitt med mannen min, noe jeg ikke har tenkt å fortelle han. For å si det som på TikTok; Am I the Asshole? Anonymkode: 52e93...50c Det er ikke greit å være utro! Hva hadde skjedd om du fant ut at mannen din hadde ei ung elskerinne? Men, jeg skjønner jo også at dette er spennende, jeg er bare noen få år yngre en deg og vi liker jo å bli begjært og føle oss attraktive nå da vi er passert 50 så på en måte skjønner jeg deg. Den dårlige samvittigheten døyves nok av all gleden og spenningen det gir. Vi trenger alle litt oppmuntring i hverdagen så på veldig mange måter forstår jeg deg veldig godt, samtidig som utroskap er det totale tillitsbruddet og tenk på hva du står i fare for å miste om din mann oppdager det. Anonymkode: 504a2...424 3 1
Fremmed fugl Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 TS, Kan du forklare hvorfor du ser på dette som greit. I din post klarer jeg ikke å lese det. Har du og mannen din et åpent forhold? Hvis ikke... Er det generelt greit å lyve for deg? Er det generelt greit for deg å ikke holde viktige avtaler? Er det generelt greit for deg å frata andre mennesker muligheten å gjøre viktige valg i livet basert på fakta? Jeg har venner som er Swingers, og har åpne forhold. Kunde ikke bry meg mindre, men folk som bryter mot helt grunnleggende prinsipper for hvordan vi mennesker skal være mot hverandre for at vi skal ha et samfunn som fungerer.. uten å bry seg om noe annet enn sine banale lyster.. det er ikke greit. Hvis folk lyver Hvis folk ikke holder avtaler Så vil vi ha et samfunn med ekstreme behov for kontrollmekanismer. Det samme gjelder vedrørende forhold. Slike holdninger som du representerer truer mye som er mye viktigere en at du skal få "energi" av litt kortvarig spenning og sex. 1
ClausSaus Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne, 55 år, har mann, hus, hytte, båt og bikkje - og en ung elsker. Mannen min, som jeg overhode ikke har noen planer om å flytte fra, vet ingenting om den unge elskeren. Mannen min er kjekk, solid og hyggelig og vi har et bra sexliv. Jeg møtte elskeren min helt tilfeldig gjennom jobb (vi jobber ikke sammen), og det oppstod øyeblikkelig en kjemi mellom oss som ingen av oss kunne få ut av hodet/kroppen. Vi har møttes flere ganger og det har vært utrolig seksuelt tilfredsstillende. Han er singel og har ingen forventninger til at det skal bli noe mer mellom oss, noe heller ikke jeg har noen ønsker om.. Det rare er at selv om jeg ofte er plaget av dårlig samvittighet for mange forskjellige andre ting, er dette ikke en av de. Dette er en opplevelse som gir meg så mye energi, glede og tilfredsstillelse at jeg har definert det til en liten isolert del som egentlig ikke har noe med resten av livet mitt å gjøre. Og iom at det ikke truer samlivet mitt med mannen min, noe jeg ikke har tenkt å fortelle han. For å si det som på TikTok; Am I the Asshole? Anonymkode: 52e93...50c OK, så du er en av en voksende andel av kvinner som totalt mangler anstendighet, kun tenker på sine egne egoistiske behov, og tror at gubben hjemme "ikke trenger å vite" at du dolker ham i ryggen. What else is new? 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Kjør på! Anonymkode: d4158...73f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Det er rart at du vil sette alt det bra du har i livet ditt på spill. Mannen din kommer til å finne ut av det og hva da?? Blir han?? Anonymkode: f64ea...e23 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Er ikke du i eller ferdig med overgangsalderen med tørre slimhinner, vektøkning og hetetokter og nedsatt sexlyst da? Anonymkode: 57cd1...343 1
Djungelvrål Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 Hadde det vært greit om mannen din hadde en mye yngre og vakker elskerinne også? 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Jaytee skrev (4 timer siden): Utroskap er IKKE greit Så utrolig enig. Trekanter, gruppesex, swinging, partnerbytte, åpent forhold. Alt dette er bare mye mer greit enn det tillitsbruddet utroskap er. Anonymkode: c60c3...ff9 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke du i eller ferdig med overgangsalderen med tørre slimhinner, vektøkning og hetetokter og nedsatt sexlyst da? Anonymkode: 57cd1...343 Aldri hatt disse problemene egentlig, så privilegert selvfølgelig. Stor sexlyst og holder meg i form.. Anonymkode: 52e93...50c 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 Djungelvrål skrev (2 timer siden): Hadde det vært greit om mannen din hadde en mye yngre og vakker elskerinne også? Ja, tror faktisk det. Ville ha unt han den opplevelsen… Anonymkode: 52e93...50c 4
Pingvinen Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Er stor tilhenger av åpent forhold. Monogami er for meg unaturlig. Men det må være gjensidig. Ikke gå bak andres rygg. Jeg er åpen om hvordan jeg er når jeg evt går inn i ett forhold 4
Heydayotheinterweb Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 7 hours ago, Jaytee said: Utroskap er IKKE greit Har du noensinne møtt noen som syns det er greit? Folk dreper hverandre over sånt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 Jeg tenker at du ikke elsker mannen din. Du holder han for narr Anonymkode: 3565b...02d 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #17 Skrevet 4. november 2022 TS: Det finnes en enkel måte å gjøre situasjonen bedre, nemlig å la mannen din en sjanse til å oppleve det samme. La ham få seg en ung elskerinne. Let’s face it, han kommer vel neppe til å avslå det forslaget. Og da er alt i orden! Dere kan fortsette å være sammen (og ha noen å gå inn i alderdommen med), og begge får leve et spennende sexliv. Ellers løper du en stor risiko ved å kjøre på med dette opplegget ditt. Blir du avslørt kan det hende det blir slutt mellom deg og mannen, og det er absolutt ikke sikkert du klarer å finne en ny oppegående og bemidlet livsledsager at this point. 55 år gamle kvinner har som kjent ikke den høyeste markedsverdien, sånn generelt. Anonymkode: fd1eb...bdf 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 TS er i utroskapsbobla og har en fantastisk evne til å bokse inn deler av forholdet slik at det ikke berøre hverandre. Happens i Vegas Stays in Vegas, er samme tankengang. Eller det han ikke veit har han ikke vondt av. Problemet er at dette vi ikke være hemmelig for alltid. Det holder at den ungen mannen skryter av milfen, ryktene går, mannen fatter mistanke og begynner undersøkelser. Hvis hun kutter kontakten med den ungen mannen så er det ikke godt å si hva som skjer, han kan føle sjalusi og biterhet og vil hevne seg. Han kan føle seg dårlig behandler og bestemmer seg for å hovere og trykke dette i trynet på mannen til TS i en misforstått alfa oppførsel. Vanlig scenario er at den unge mannen får seg ei dame, hun finner ut av hva typen har holdt på med og informerer TS sin mann. Det skjedde i min omgangskrets og det gikk skikkelig til helvete. TS bør allerede nå forbrede seg på det som kan komme av reaksjoner, google hva som skal til for å fikse forhold etter utroskap osv. På den måten er hun i hvert fall forberedt. Sannsynligvis har du planen klar, fremstille deg selv som et offer som ikke har fått dine behov dukket i forholdet og ble tvunget til å gjøre dette. Blameshift er normalt for selvrettferdige mennesker. For å generalisere, kvinner er gode på å sette seg i offerrollen og menn er normalt den "slemme". Lett å selge ditt narrativ til omgivelsene. Ikke misforstå meg TS. Du er et svin uten grenser, moral, lojalitet og egoistisk til det ekstreme. Du skiter i andre så lenge det gir deg det du føler du trenger. Håper du ikke har barn som du viderefører din egen selvrettferdighet til. Anonymkode: 082d2...4b4 5
Jaytee Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (8 timer siden): Har du noensinne møtt noen som syns det er greit? Folk dreper hverandre over sånt. Det vet jeg. Har jeg skrevet at det er greit?
Snok1 Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det rare er at selv om jeg ofte er plaget av dårlig samvittighet for mange forskjellige andre ting, er dette ikke en av de. Dette er en opplevelse som gir meg så mye energi, glede og tilfredsstillelse at jeg har definert det til en liten isolert del som egentlig ikke har noe med resten av livet mitt å gjøre. Jeg har det som deg. Elsker partneren min utrolig høyt, og setter henne over alt. Likevel har jeg dette lille rommet…..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå