AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Når jeg som dame har en date med en mann, og vi sitter i sofaen og ser film og han legger arma si over meg slik at jeg sitter i armkroken hans, og han stryker meg litt, hva kan jeg som dame gjøre da? Mener når dette er første eller andre date og man ikke har rørt hverandre tidligere, hva kan jeg gjøre da? Slik vi sitter da føler jeg det eneste naturlige er å legge handa mi som er mot han på låret hans, men føler dette kanskje blir litt for seksuelt. Hvilke andre ting kan jeg gjøre for å vise at jeg liker berøringen hans? Anonymkode: b8309...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Hva med bare å fortelle han det? Med ord? Anonymkode: 06f46...0cb 5
Jaytee Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Lene hodet ditt inntil han kan være en god start 21 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Legge hodet inntil han eller ta hånda di på hånda han holder rundt deg og stryke på den, eller ta den andre hånda di på låret hans og stryke litt der Anonymkode: 71d41...755 3
Gjest Paramount Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Trykk deg inntil han og ta tak i hånda hans, og hold den godt for å vise at du ikke vil miste han.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Hånda si har han oftest over skuldrene mine. Blir ekkelt å ta tak i den, må liksom vri arma mi bakover. Legge hode mitt inntil han går, men da ser jeg skjevt når jeg skal se på tv. Lett å legge hånda på låret, men usikker på om han føler det blir litt for nært andre ting. Vil ikke at det skal bli seksuelt med første berøring. Hva annet kan jeg gjøre? Anonymkode: b8309...ce8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Du kan si "nå sitter jeg godt", "det er koselig å sitte i armkroken din", "dette var hyggelig", "jeg liker deg" Anonymkode: 71d41...755 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Len hodet på den, hold hånda hans over skulderen din, si at dette var koselig?:) Anonymkode: 8d806...f6c
svartkatt Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 Hånda på låret er ikke seksuelt med mindre du gjør det til noe seksuelt. Om du lener hodet inntil trenger du ikke ha det der hele tiden. 2
Snok1 Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 «Det er så godt når du holder rundt meg, elskede!» Ingen årsak. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #11 Skrevet 4. november 2022 De kommende generasjoner er så f*cked 😂 Før lærte vi faktisk å konversere med mennesker face to face, tenk det du! Anonymkode: d9ffd...842 4
Blue Balloon Skrevet 4. november 2022 #12 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Legge hode mitt inntil han går, men da ser jeg skjevt når jeg skal se på tv. Anonymkode: b8309...ce8 Drit i tv i en sådan stund. 😁 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #13 Skrevet 4. november 2022 Blue Balloon skrev (6 minutter siden): Drit i tv i en sådan stund. 😁 Enig.!!!!! Tenker du må gjøre det som føles naturlig for deg hvis ikke vil han vel merke at du er unaturlig og ukomfortabel Anonymkode: 238d2...212 1
Gjest AprilRyan Skrevet 4. november 2022 #14 Skrevet 4. november 2022 Man kan si det eller du kan vise at du liker det. Lene deg inntil han, stryke på han eller legge armen din rundt han en kort stund.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #15 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Når jeg som dame har en date med en mann, og vi sitter i sofaen og ser film og han legger arma si over meg slik at jeg sitter i armkroken hans, og han stryker meg litt, hva kan jeg som dame gjøre da? Mener når dette er første eller andre date og man ikke har rørt hverandre tidligere, hva kan jeg gjøre da? Slik vi sitter da føler jeg det eneste naturlige er å legge handa mi som er mot han på låret hans, men føler dette kanskje blir litt for seksuelt. Hvilke andre ting kan jeg gjøre for å vise at jeg liker berøringen hans? Anonymkode: b8309...ce8 Se opp på han å smile og legge deg mer inn i armkroken. Holde på låret. Altså hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: ed715...40b 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. november 2022 #16 Skrevet 4. november 2022 Lener deg tettere inntil han, holder rundt han. Tar hånden hans og koser tilbake.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #17 Skrevet 5. november 2022 Hva annet enn å legge hodet mot han og legge arma mi på låret hans funker? Anonymkode: b8309...ce8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #18 Skrevet 5. november 2022 Se på han å smil, og sett deg tettere inntill? Si det til han? Legg hånda di på en kroppsdel du syns passer? Anonymkode: 1643f...39b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #19 Skrevet 5. november 2022 Send en mail Anonymkode: 4c3ed...9dc 1
Bamseklemmer Skrevet 6. november 2022 #20 Skrevet 6. november 2022 Har det noe å si at det blir seksuellt? Er ikke dere kjærester? Jeg synes faktisk det er deilig å kjenne på opphisselse, kjærligheten blir mere oppriktig da. Bonusen er jo at de viktige lykkehormonene som skapes av kåthet, de får du iallefall full utbytte av når dere legger dere.. Ikke så uvanlig at opphisselse av kjærlighet i hverdagen, får senga til å knirke litt ekstra😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå