Gå til innhold

Når han tar arma si rundt meg når vi sitter i sofaen, hvordan kan jeg vise at jeg liker dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg som dame har en date med en mann, og vi sitter i sofaen og ser film og han legger arma si over meg slik at jeg sitter i armkroken hans, og han stryker meg litt, hva kan jeg som dame gjøre da?

Mener når dette er første eller andre date og man ikke har rørt hverandre tidligere, hva kan jeg gjøre da? Slik vi sitter da føler jeg det eneste naturlige er å legge handa mi som er mot han på låret hans, men føler dette kanskje blir litt for seksuelt. Hvilke andre ting kan jeg gjøre for å vise at jeg liker berøringen hans?

Anonymkode: b8309...ce8

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bare å fortelle han det? Med ord?

Anonymkode: 06f46...0cb

• Liker 5
Skrevet

Lene hodet ditt inntil han kan være en god start

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Legge hodet inntil han eller ta hånda di på hånda han holder rundt deg og stryke på den, eller ta den andre hånda di på låret hans og stryke litt der :)

Anonymkode: 71d41...755

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Trykk deg inntil han og ta tak i hånda hans, og hold den godt for å vise at du ikke vil miste han. 

Skrevet

Hånda si har han oftest over skuldrene mine. Blir ekkelt å ta tak i den, må liksom vri arma mi bakover.

Legge hode mitt inntil han går, men da ser jeg skjevt når jeg skal se på tv.

Lett å legge hånda på låret, men usikker på om han føler det blir litt for nært andre ting. Vil ikke at det skal bli seksuelt med første berøring.

Hva annet kan jeg gjøre?

Skrevet

Du kan si "nå sitter jeg godt", "det er koselig å sitte i armkroken din", "dette var hyggelig", "jeg liker deg" 

Anonymkode: 71d41...755

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Len hodet på den, hold hånda hans over skulderen din, si at dette var koselig?:) 

Anonymkode: 8d806...f6c

Skrevet

Hånda på låret er ikke seksuelt med mindre du gjør det til noe seksuelt. 

Om du lener hodet inntil trenger du ikke ha det der hele tiden.

• Liker 2
Skrevet

«Det er så godt når du holder rundt meg, elskede!»

Ingen årsak.

• Nyttig 1
Skrevet

De kommende generasjoner er så f*cked 😂 Før lærte vi faktisk å konversere med mennesker face to face, tenk det du!

Anonymkode: d9ffd...842

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Legge hode mitt inntil han går, men da ser jeg skjevt når jeg skal se på tv.

Drit i tv i en sådan stund. 😁

• Liker 3
Skrevet
Blue Balloon skrev (6 minutter siden):

Drit i tv i en sådan stund. 😁

Enig.!!!!!  

Tenker du må gjøre det som føles naturlig for deg hvis ikke vil han vel merke at du er unaturlig og ukomfortabel 

Anonymkode: 238d2...212

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Man kan si det eller du kan vise at du liker det. Lene deg inntil han, stryke på han eller legge armen din rundt han en kort stund.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Når jeg som dame har en date med en mann, og vi sitter i sofaen og ser film og han legger arma si over meg slik at jeg sitter i armkroken hans, og han stryker meg litt, hva kan jeg som dame gjøre da?

Mener når dette er første eller andre date og man ikke har rørt hverandre tidligere, hva kan jeg gjøre da? Slik vi sitter da føler jeg det eneste naturlige er å legge handa mi som er mot han på låret hans, men føler dette kanskje blir litt for seksuelt. Hvilke andre ting kan jeg gjøre for å vise at jeg liker berøringen hans?

Se opp på han å smile og legge deg mer inn i armkroken. Holde på låret. Altså hvor vanskelig kan det være?

Anonymkode: ed715...40b

• Nyttig 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Lener deg tettere inntil han, holder rundt han. Tar hånden hans og koser tilbake.

Skrevet

Hva annet enn å legge hodet mot han og legge arma mi på låret hans funker?

Skrevet

Se på han å smil, og sett deg tettere inntill? Si det til han? Legg hånda di på en kroppsdel du syns passer? 

Anonymkode: 1643f...39b

Skrevet

Send en mail

Anonymkode: 4c3ed...9dc

• Nyttig 1
Skrevet

Har det noe å si at det blir seksuellt? Er ikke dere kjærester?

Jeg synes faktisk det er deilig å kjenne på opphisselse, kjærligheten blir mere oppriktig da. Bonusen er jo at de viktige lykkehormonene som skapes av kåthet, de får du iallefall full utbytte av når dere legger dere.. Ikke så uvanlig at opphisselse av kjærlighet i hverdagen, får senga til å knirke litt ekstra😅

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...