AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Er i uke 37 og er i veldig dårlig form. Jobber 50% og har to små barn fra før. Jeg er veldig aktiv og gjør nesten alt hjemme. Sovnet på sofaen etter jobb idag og er utslitt! Mamma er død og pappa bor i utlandet så har ingen familie som kan hjelpe meg. Samboer er en lat mann som slenger seg på sofaen og ser rett i mobilen når han kommer hjem. Han er virkelig ikke til stede og han bryr seg overhode ikke om jeg er i dårlig form eller ikke nå som jeg er i uke 37 og er veldig stor og i dårlig form, Han et iskald og later som ingenting! I dag hadde han planlagt å dra ut med jobben å ta noen øl.. Helt i orden for han at jeg blir sittende i dårlig form hjemme med to små barn og ingen hjelp. Har prøvd å få tak i barnevakt med begge to kunne ikke. Har spurt om han kan lage middag men han orket ikke. Han sa han skulle lage mat men han ble sittende i sofaen å se i mobilen i en time! Endte med at jeg måtte stå å lage middag i dritt dårlig form! Spurte om han kunne dra på butikken for å kjøpe matolje med det orket han ikke.. Endte med at vi måtte spise mat som var stekt uten smør/olje og det smakte helt jævlig. Han er helt uengasjert og bryr seg ikke. Svigermor har fri hver ettermiddag å hun hjelper oss aldri. Har spurt henne flere ganger og hun er aldri på besøk, hjelper oss aldri, eller avlaster oss ikke i en vanskelig periode der hun kunne ha vært en ressurs for oss. Kjenner jeg blir veldig skuffet over svigermor men også samboer! Har sagt til samboer at han ikke kan dra ikveld og han surmuler som en baby.. I følge han er jeg urimelig og jeg skal tåle alt og være jernkvinnnen! Aldri blir jeg skjemt bort med ferdig laget middag, jeg lager middag hver dag. Aldri er han spesielt snill mot meg, eller tar vare på meg. Han er veldig distansert og jeg føler meg litt tømt i dette forholdet.. Synes han kunne ha behandlet meg mye bedre ut i fra situasjonen! Han kaller meg feit og er helt fjern fra at jeg er gravid.. Anonymkode: 59727...ead 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 3. november 2022 Ok. Og nå har du valgt å få barn (nr 3???) med han i tillegg. Anonymkode: 98180...c8a 40 3 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Og nå har du valgt å få barn (nr 3???) med han i tillegg. Anonymkode: 98180...c8a Jepp! Det har jeg. Han var ikke slik med barn nummer 1 og 2.. Anonymkode: 59727...ead 5
Helene Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Se for deg de nesten 18 år med samme holdning. Der har du svaret ditt. 7 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Han burde i der minste være hjemme til barna er sovnet! Så trist at han er sånn mot deg, du fortjener bedre! ❤️ Anonymkode: b01e1...99d 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Han er vel sliten som alle andre etter jobb! Må være lov å slappe av litt etter arbeidsdagen. Hvis du synes han er så ille, hvorfor får du 3 barn med han da? Anonymkode: 44216...490 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er vel sliten som alle andre etter jobb! Må være lov å slappe av litt etter arbeidsdagen. Hvis du synes han er så ille, hvorfor får du 3 barn med han da? Anonymkode: 44216...490 Hallo.. Man behandler ikke en høygravid partner slik! Anonymkode: 59727...ead 9 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp! Det har jeg. Han var ikke slik med barn nummer 1 og 2.. Anonymkode: 59727...ead Kanskje du ikke lyttet til signalene om at han egentlig var fornøyd med to barn? Så er han deprimert og lei for at han blir belemret med dine ønsker om enda ett barn? Anonymkode: 81a91...b3b 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp! Det har jeg. Han var ikke slik med barn nummer 1 og 2.. Anonymkode: 59727...ead Så han har hatt en markant personlighetsendring i ettertid?🤔 Anonymkode: f260f...05d 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 Han må da få lov til å dra ut med jobben og ta noen øl! Synes du virker veldig hårsår🙄 Anonymkode: 44216...490 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han må da få lov til å dra ut med jobben og ta noen øl! Synes du virker veldig hårsår🙄 Anonymkode: 44216...490 Ts her. Selvfølgelig skal han det, men da blir jeg værende hjemme alene igjen. Han var ute forrige uke og helgen før der. Det er tungt å sitte inne alene med to små barn når ingen andre kan hjelpe til. Jeg er veldig dårlig og sliter med bekkenløsning. Anonymkode: 59727...ead 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje du ikke lyttet til signalene om at han egentlig var fornøyd med to barn? Så er han deprimert og lei for at han blir belemret med dine ønsker om enda ett barn? Anonymkode: 81a91...b3b Hm, tviler fordi vi ønsket tre barn begge to. Anonymkode: 59727...ead
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Selvfølgelig skal han det, men da blir jeg værende hjemme alene igjen. Han var ute forrige uke og helgen før der. Det er tungt å sitte inne alene med to små barn når ingen andre kan hjelpe til. Jeg er veldig dårlig og sliter med bekkenløsning. Anonymkode: 59727...ead Men da kan vel du dra ut en annen kveld da? Anonymkode: 44216...490 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da kan vel du dra ut en annen kveld da? Anonymkode: 44216...490 Dra ut? Hva skal jeg ute å gjøre.. Det er snakk om at jeg er i dårlig form og skal skal føde et barn. Jeg savner en partner som er der for meg. Å lage middag å ta barna er det minste han kan gjøre en gang i ny og ned. Anonymkode: 59727...ead 16 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dra ut? Hva skal jeg ute å gjøre.. Det er snakk om at jeg er i dårlig form og skal skal føde et barn. Jeg savner en partner som er der for meg. Å lage middag å ta barna er det minste han kan gjøre en gang i ny og ned. Anonymkode: 59727...ead Du kan vel dra ut og spise/ drikke kaffe/ kino med venner/ kollegaer Anonymkode: 44216...490 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 Likte godt 1) Vaskehjelp 2) Foodoora Anonymkode: 615c3...dd3 2
introverten Skrevet 3. november 2022 #17 Skrevet 3. november 2022 Samboeren din vil nok manne deg opp litt før du får barn. Det er veldig slitsomt med barn så det er best og være forberedt. Det ligger i en kvinnes natur å føde og oppdra barn så dette vil du klare.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Skrevet 3. november 2022 (endret) Ts her. Jeg møtte ei venninne på mandag og det var veldig hyggelig. Det er ikke min mangel på sosial kontakt det står på, men mer at jeg savner litt støtte og forståelse fra en partner. Jeg er veldig psykisk sliten og veldig dårlig form fysisk. Å være med venner er fint det, men det er ikke akkurat det jeg trenger nå. Jeg trenger hjelp til helt primære behov. Jeg må ha hjelp til å lage mat, hjelp til å dusje meg, samt hjelp til å få tid til å hvile da jeg er veldig veldig sliten. Har i tillegg GBS og går på sterke antibiotika som gjør meg ekstra sliten. Jeg trenger også omsorg og kjærlighet, fordi det er veldig tøft å gå gravid på slutten. Dessverre er jeg veldig ensom i forholdet. Anonymkode: 59727...ead Endret 15. november 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #19 Skrevet 3. november 2022 Uke 40 i morgen her. Jeg har ikke vært på hverken besøk eller lunsj på mange uker. Orker ikke det. Har nok med barna mine. Har heldigvis en mann som bidrar i det daglige. igjen, vaskehjelp og foodoora Anonymkode: 615c3...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #20 Skrevet 3. november 2022 Få mannen til å bidra mer! Her tenker jeg du skal hvile de neste ukene og forberede deg på fødsel. Få han til å handle og lage mat hver dag, det er ikke en oppgave det står ditt navn på. Også vaskehjelp. Menn må fortelles hva de skal gjøre. Anonymkode: a984e...84b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå